Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er anledningen for kake Surre?? Bursdag?? Eller var det du som ksulle ha 14iss party i helgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gia: du som kan litt om kroppen... hvorfor blir jeg tett i nesa men ikke forkjøla?? Nesa kjennes helt lik ut som når jeg er forkjøla, men har ikke hosta noe som helst. Halsen er helt fin :klo:

Etter jeg sluttet å røyke har jeg ikke blitt forkjøla (bank i bordet), bare sånn tett i pappen..

Jeg har sendt deg en PM

Skrevet

Jeg vet.. I går når jeg kjørte hjem var det to biler som kjørt i 30 i 60 sonen (hvor de fleste kjører i 80 :sjenert: ), så da var jeg så redd for å gjøre noe.. Tutet til slutt, og den ene kjørte inn på en busslomme - men var litt redd for å kjøre forbi.. Den forreste bilen fortsatte i 30, og plutselig rett opp i 100 i 500 meter eller noe, så inn til siden for å slippe meg forbi. Blir litt paranoid av sånt jeg.. :sjenert:

Det er ganske mange steder her med stup rett ned i enten en fjellknaus, et hus eller havet - og der har ikke jeg lyst til å havne...

Men, hvorfor driver folk med slikt? Jeg hadde blitt kjemperedd!

Skrevet

Vet ikke.. De må jo være syke i hodet! Håper noen får tatt bilnr deres snart så politiet kan plukke de opp og banke litt vett i skallen på de..

Skrevet

Ja, får håpe politiet finner ut av det snart!

Skrevet

Har du ikke vært i Tønsberg i julen FruN?

Joda, og koselig var det :) nå vil jeg mest hjem fra jobb :fnise:

Skrevet

Folk er rare (og til tider skremmende) i trafikken..

Skrevet

Jeg ser en lyspære og en Noz som sniker.....

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Har det falt dere inn at noen maltesere hadde behov for folk som snakket hyggelig med dem, kanskje mer enn noen andre?

Uansett om de poster under pseudonym eller på sørlandsdansk kan de ha behov for noen som holde humøret oppe.

Men det er ÉN person i denne tråden hvis følelser tydeligvis er langt viktigere enn alle andres.

Dere kan sette så mange virtuelle streker dere vil, men å først advare mot dem som kan komme og ødelegge, for så å gjennomgående syte om den "gode gamle", (feilbrukte) tråden dere så gjerne skulle vært i fordi den hadde flere innlegg enn Facebook-venner , i tillegg til å huke inn modder for å holde øye med meg når jeg dukker opp,- for deretter å gi meg silent treatment til jeg erklærer at jeg går, gjør det dere prøver på veldig gjennomsiktig.

Sorry as, men dere har lite å være stolte av på hyggelig-fronten.

Jeg kan helt ærlig innrømme at jeg rapporterte, men det var ikke deg jeg rapporterte det var det gjentakende personangrepet på Corto Maltese fra SemperFi. Om moddene bestemte seg for å holde øye med tråden etter det og syntes du "angrep" noen så er det vel min feil. Men jeg beklager det ikke, for når noen gang på gang angriper en bruker rapporterer jeg det. Men det var altså SemperFi jeg rapporterte, ikke deg.

Endret av LightBulb
Skrevet

Jeg skal forflydte mitt usle legeme til jobb i denne stund.

Kommer sterkere tilbake!

Gjest NozMonster
Skrevet

bilde borte!

Nozze og Rofl?!!!

:fnise:

heheheeee :skratte:

så utrolig kult bilde!!

det liker på oss ja! :jepp:

Jeg tror Nozze har det travelt i dag siden hun ikke har tittet innom :popcorn:

nåååååh :rodmer:

jeg har hatt det ganske travelt denne uken ja, jaffal i dag!

jeg var på pub quiz i oslo med 2 venninner idag, og vi vaaaaaant!! gavekort på øl på 300 kr!

Jeg ser en lyspære og en Noz som sniker.....

nejda, sniker ikke- jei skror!

Gjest Surrehodet
Skrevet

FJORTISS FEST :danser: :danser:

Her kommer 1D til å bli spillt på full guffe. Mor-hun går på kino :tommelsmil:

Og om man skal bekjenne sine synder; Jeg har rapportert noen til MOD jeg og :sjenert: Men det var IKKE Psedonym :kose:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg vinner aldri Pubquizz jeg. Men er heldigvis ikke på sisteplass med laget mitt lengre. Det han nemlig komet inn 2 lag som er dårligere enn oss :sjokkert:

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Du må gå tilbake på side 23 tror jeg :fnise:

Endret av odisi73
Skrevet

Heiii Nozzzzzzzzzzzz og Liiiiiiiiiiiigh!!!!! :klemmer::goodbye:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg vinner aldri Pubquizz jeg. Men er heldigvis ikke på sisteplass med laget mitt lengre. Det han nemlig komet inn 2 lag som er dårligere enn oss :sjokkert:

og vet du hvem som var quizmater og som var deltager???

2 stykker fra quizDan!

hun damen med langt grått hår, hun var på lag med bare seg selv og fikk 47 av 50 poeng..

vinnerlaget fikk trekke et annet lag som også skulle gå gavekort.... og for å være ærlig, så var det det gavekortet vi vant... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...