Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #661 Skrevet 13. januar 2012 Hmm tar vel heller bilen, og har mulighet til å gjøre det nesten når jeg vil siden jeg studerer og jobber, og er derfor ganske fleksibel. I alle fall nå i starten av semesteret Høres kult ut å være en av de som sprinter over fjellet, da. Og spiser kornblandinger og trener gjennom året og sånn. Det høres inmari fint ut å drive med. Jeg har dessverre ikke talent for sånt, selv.Men har respekt for dem som har det.
Gjest Marregutt Skrevet 13. januar 2012 #662 Skrevet 13. januar 2012 Høres kult ut å være en av de som sprinter over fjellet, da. Og spiser kornblandinger og trener gjennom året og sånn. Det høres inmari fint ut å drive med. Jeg har dessverre ikke talent for sånt, selv.Men har respekt for dem som har det. Birken krever egentlig ikke så veldig mye talent, heller vilje. Tror du ville blitt overrasket over mangfoldet av personer som tar turen over fjellet der. Da mener jeg både i kroppsfasonger og alder. Man kan fint ta Birken som en tur, og ikke være en av de som går for bestetid år etter år. Selv har jeg Birken som et mål for treningen min, og jeg er vel en av de "tidsbesatte" tullingene... hehe
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #663 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg vil tro det krever ganske god kondisjon? Og fælt lite sofasliting og karamellpuddinspising etter sengetid... (Dessuten tror jeg ikke de har så fryktelig mange røykepauser oppå fjellet der, mellom Lillehammer og Rena.... ) Endret 13. januar 2012 av PseudonymBruker 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #664 Skrevet 13. januar 2012 Selv har jeg Birken som et mål for treningen min, og jeg er vel en av de "tidsbesatte" tullingene... hehe Høres ut som et konstruktivt mål.
Gjest LightBulb Skrevet 13. januar 2012 #665 Skrevet 13. januar 2012 Vet ikke om det blir liggende, men sånn farge hadde jeg før Så søt du er FruN! Du kledde veldig godt rødt hår London! Jeg sover jeg, altså.. 1
Gjest Marregutt Skrevet 13. januar 2012 #666 Skrevet 13. januar 2012 Jeg vil tro det krever ganske god kondisjon? Og fælt lite sofasliting og karamellpuddinspising etter sengetid... Njaa, middels utholdenhet og vilje kan få en langt. Er været godt også, så kan det dra en ganske langt. God planlegging får en også langt. Men, selvfølgelig, det er jo en fordel å ha trent litt først. Men jeg tror mange ser på Birken som noe som utelukkende er for de som trener hver dag året gjennom. Det er feil Det er like mye en skifestival som en konkurranse. Man kan gjøre det til hva en selv vil
FruN Skrevet 13. januar 2012 #667 Skrevet 13. januar 2012 Så søt du er FruN! Du kledde veldig godt rødt hår London! Jeg sover jeg, altså.. Takk, Light! Og, ja, London :strix: Selvfølgelig sover du, du er bare innom i søvne
Gjest odisi73 Skrevet 13. januar 2012 #668 Skrevet 13. januar 2012 Så søt du er FruN! Du kledde veldig godt rødt hår London! Jeg sover jeg, altså.. Jeg og
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #669 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Njaa, middels utholdenhet og vilje kan få en langt. Er været godt også, så kan det dra en ganske langt. God planlegging får en også langt. Men, selvfølgelig, det er jo en fordel å ha trent litt først. Men jeg tror mange ser på Birken som noe som utelukkende er for de som trener hver dag året gjennom. Det er feil Det er like mye en skifestival som en konkurranse. Man kan gjøre det til hva en selv vil Så lenge man kan ha med seg appelsin... Jeg har gått et par tre meter på ski en håndfull ganger i mitt liv. Men tro meg, noen skiløper er jeg ikke Hverken bortover eller nedover. Endret 13. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest odisi73 Skrevet 13. januar 2012 #670 Skrevet 13. januar 2012 Fint bilde FruN,og helt herlig hårfarge da Må jo bare spørre om du står inni London eye og titter ned på byen
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #671 Skrevet 13. januar 2012 Selvfølgelig sover du, du er bare innom i søvne En søvngjenger.
FruN Skrevet 13. januar 2012 #672 Skrevet 13. januar 2012 Fint bilde FruN,og helt herlig hårfarge da Må jo bare spørre om du står inni London eye og titter ned på byen Takk, odisi Ja, er oppe i London Eye, Westminster Abbey i bakgrunnen. *savne hårfarge OG byen*
Gjest odisi73 Skrevet 13. januar 2012 #673 Skrevet 13. januar 2012 Du er flink Marregutt jeg er også flink.....til å spise og se på tv Du høres kjempesporty ut og ikke minst at du trivest med det. Håper du får noen fine skiturer i vinter som kommer
Gjest Marregutt Skrevet 13. januar 2012 #674 Skrevet 13. januar 2012 Du er flink Marregutt jeg er også flink.....til å spise og se på tv Du høres kjempesporty ut og ikke minst at du trivest med det. Håper du får noen fine skiturer i vinter som kommer Hehe, jo takk. Det å spise popcorn og se på tv er jo god smøring for sjela da! Minst like viktig det, men alt med måte, da
Gjest odisi73 Skrevet 13. januar 2012 #675 Skrevet 13. januar 2012 Var i London for 20 år siden og jeg må jo si det er den mest fargerike byen jeg noen gang har opplevd Utrolig mye spennende og du rekker aldrig over alt det er å se på en uke og to,man trenger år på opplevelsen
FruN Skrevet 13. januar 2012 #676 Skrevet 13. januar 2012 Var i London for 20 år siden og jeg må jo si det er den mest fargerike byen jeg noen gang har opplevd Utrolig mye spennende og du rekker aldrig over alt det er å se på en uke og to,man trenger år på opplevelsen Jeg vet Vil tilbake!!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #677 Skrevet 13. januar 2012 Hehe, jo takk. Det å spise popcorn og se på tv er jo god smøring for sjela da! Minst like viktig det, men alt med måte, da Blir spennende nå, med de nye skia dine, da.
Gjest Marregutt Skrevet 13. januar 2012 #678 Skrevet 13. januar 2012 Blir spennende nå, med de nye skia dine, da. Ja, jeg er spent. Har preparert dem fra bunnen selv nå, så blir spennende å se hvordan de fungerer i morgen. Er en annen type ski enn de jeg har gått med før, så må sikkert en del justeringer til. Men tror dette kan bli det nye godparet mitt
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #679 Skrevet 13. januar 2012 Ja, jeg er spent. Har preparert dem fra bunnen selv nå, så blir spennende å se hvordan de fungerer i morgen. Er en annen type ski enn de jeg har gått med før, så må sikkert en del justeringer til. Men tror dette kan bli det nye godparet mitt Du må holde oss oppdatert.
Gjest Marregutt Skrevet 13. januar 2012 #680 Skrevet 13. januar 2012 Du må holde oss oppdatert. I will
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå