Jellybean78 Skrevet 16. januar 2012 #2261 Skrevet 16. januar 2012 Litt rart å tenke på at folk her inne gjør seg til venn og fiende med andre som de mest sannsynligvis aldri kommer til å møte 'in real life' ja,ja...sånn går no dagene...
Gjest odisi73 Skrevet 16. januar 2012 #2262 Skrevet 16. januar 2012 ja!! spesielt når hun tar på seg deeet uskyldige blikket rett etterpå :gjeiper: (dette er riktignok på hytta og ikke hjemme, men det er et blikk jeg har vanskelig for å være sint på ) Nydelige voffsen
Gjest LightBulb Skrevet 16. januar 2012 #2263 Skrevet 16. januar 2012 Litt rart å tenke på at folk her inne gjør seg til venn og fiende med andre som de mest sannsynligvis aldri kommer til å møte 'in real life' ja,ja...sånn går no dagene...
Gjest EryMax Skrevet 16. januar 2012 #2264 Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror ikke hjernen er laget til å bruke til så mye forumsdiskusjon
Gjest HuskyPusky Skrevet 16. januar 2012 #2267 Skrevet 16. januar 2012 Hun ville sikkert bare smake. Tviler ikke, større matvrak har jeg aldri vært borte i :gjeiper: Kommer aldri til å glemme påsken for et år siden hvor jeg hadde besøk av søsteren min som hadde lagt masse påskegodt (og sjokolade) på kommoden i gangen. Så var vi ute en tur, og når vi kom inn igjen var posen tom og valpen veeeeldig fornøyd. (Jeg var ikke like fornøyd da, for det er dyrt å dra til dyrlegen på helligdagene i påsken ) Eller den gangen jeg var veldg flink å tok tran hver dag (piller), og satte fra meg pilleboksen på stuebordet før jeg gikk opp på loftet for å brette sammen noen klær.. og når jeg kom ned igjen lå det en fornøyd valp i sofaen som glefset i seg tranpiller med en veldig stor apetitt... Eller den første jula hennes hvor hun fikk tak i en konfekteskte med sånne likørfylte sjokolader. Da sjanglet hun ganske godt en stund... Jeg har blitt veldig mye flinkere til å finne ut hvor jeg kan legge ting å sånn nå altså
Gjest HuskyPusky Skrevet 16. januar 2012 #2269 Skrevet 16. januar 2012 Nydelige voffsen Du har så nydelig hund, Husky! Ja de er kjempenydelige Takk Hu ble veldig fornøyd her når jeg leste hva dere har skrevet, så hun sender alle et vennlig lite boff!
Gjest EryMax Skrevet 16. januar 2012 #2270 Skrevet 16. januar 2012 Nå ser det ut som det kan være lys i enden av tunnelen
Gjest NozMonster Skrevet 16. januar 2012 #2271 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet ikke hva som skjer, jeg kjenner meg ikke igjen i tråden vår lengre. Hvor er kakepraten? matpraten? de seksuelt frustrerte brukerne her? det skal jeg si deg du! - http://www.matprat.no/
Gjest LightBulb Skrevet 16. januar 2012 #2272 Skrevet 16. januar 2012 Tviler ikke, større matvrak har jeg aldri vært borte i :gjeiper: Kommer aldri til å glemme påsken for et år siden hvor jeg hadde besøk av søsteren min som hadde lagt masse påskegodt (og sjokolade) på kommoden i gangen. Så var vi ute en tur, og når vi kom inn igjen var posen tom og valpen veeeeldig fornøyd. (Jeg var ikke like fornøyd da, for det er dyrt å dra til dyrlegen på helligdagene i påsken ) ....
Gjest EryMax Skrevet 16. januar 2012 #2273 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Vi må se om vi ikke får Giacomo med på noen gastronomiske diskusjoner Endret 16. januar 2012 av EryMax
Gjest HuskyPusky Skrevet 16. januar 2012 #2274 Skrevet 16. januar 2012 (Nå må noen bremse meg om jeg kommer med formye hundreprat) Oh, en til! Men der var det huskyen som var "syndren". Jeg har alltid tenkt at en trapp er et greit sted for oppbevaring av ting. Kommer man inn med en rødrutete kokebok i hånda, så er trappa grei og passer på boka til neste gang man skal ha den med seg ut... trodde jeg.. (og jeg studerte mat og helse, så det var ikke akkurat uvanlig at jeg dro rundt på kokebøker) Det viser seg at trappa har en svakhet, nemlig huskyen. Det viser seg at huskyen også har en svakhet, nemlig kokebøker. Først litt bakgrunnsinformasjon om huskyen. Han elsker pølser! Nest etter is, så er nok pølser en av de tingene han digger mest i hele verden. Huskyen får is en gang i året, på bursdagen sin. Pølser får han litt oftere enn det. Kanskje ikke en hel pølse, men ihvertfall en pølsebit. Tilbake til trappa og Huskyen. Det var en dag Huskyen bestemte seg for å være litt ekstra intellektuell. Så, på den samme dagen som Huskyen bestemte seg for dette og mens mamma og pappa var på jobb, bestemte Huskyen seg for at han ville lese en bok. Ikke en hvilken som helst bok, men (til mammas store stolthet) kokeboka som lå i trappa. Huskyen bar forsiktig med seg kokeboka inn på soverommet, la seg godt til rette i senga, og slo opp i stikkordsregisteret for å finne ut hvordan bok dette var. Plutselig stopper øynene til Huskyen opp ved et velkjent ord, midt innimellom kjøttkaker og spekemat står det nemlig svart på hvitt: Pølser. Huskyen klarer ikke styrer seg, han blar og blar med både snute og labber til han endelig når målet. Et bilde av pølser i alle former og varianter. Fornøyd studerer Huskyen sidene, før han legger hodet ned på pølsebildene og drømmer en søt drøm om pølser i massevis. Og der lå han til jeg kom hjem noen timer senere. (dette kopierte jeg bare fra bloggen jeg hadde for et års tid siden, så om det ikke helt virket som noe jeg skrev i full fart nå så er det derfor... men historen er jo den samme for det) 1
Rofl Skrevet 16. januar 2012 #2276 Skrevet 16. januar 2012 Haha, søte vofsen Tror du må ta en tur til Bergen med de så jeg kan fange en
Gjest LightBulb Skrevet 16. januar 2012 #2277 Skrevet 16. januar 2012 (Nå må noen bremse meg om jeg kommer med formye hundreprat) Oh, en til! Men der var det huskyen som var "syndren". Jeg har alltid tenkt at en trapp er et greit sted for oppbevaring av ting. Kommer man inn med en rødrutete kokebok i hånda, så er trappa grei og passer på boka til neste gang man skal ha den med seg ut... trodde jeg.. (og jeg studerte mat og helse, så det var ikke akkurat uvanlig at jeg dro rundt på kokebøker) Det viser seg at trappa har en svakhet, nemlig huskyen. Det viser seg at huskyen også har en svakhet, nemlig kokebøker. Først litt bakgrunnsinformasjon om huskyen. Han elsker pølser! Nest etter is, så er nok pølser en av de tingene han digger mest i hele verden. Huskyen får is en gang i året, på bursdagen sin. Pølser får han litt oftere enn det. Kanskje ikke en hel pølse, men ihvertfall en pølsebit. Tilbake til trappa og Huskyen. Det var en dag Huskyen bestemte seg for å være litt ekstra intellektuell. Så, på den samme dagen som Huskyen bestemte seg for dette og mens mamma og pappa var på jobb, bestemte Huskyen seg for at han ville lese en bok. Ikke en hvilken som helst bok, men (til mammas store stolthet) kokeboka som lå i trappa. Huskyen bar forsiktig med seg kokeboka inn på soverommet, la seg godt til rette i senga, og slo opp i stikkordsregisteret for å finne ut hvordan bok dette var. Plutselig stopper øynene til Huskyen opp ved et velkjent ord, midt innimellom kjøttkaker og spekemat står det nemlig svart på hvitt: Pølser. Huskyen klarer ikke styrer seg, han blar og blar med både snute og labber til han endelig når målet. Et bilde av pølser i alle former og varianter. Fornøyd studerer Huskyen sidene, før han legger hodet ned på pølsebildene og drømmer en søt drøm om pølser i massevis. Og der lå han til jeg kom hjem noen timer senere. (dette kopierte jeg bare fra bloggen jeg hadde for et års tid siden, så om det ikke helt virket som noe jeg skrev i full fart nå så er det derfor... men historen er jo den samme for det) :hoho: Så søtt!
Gjest LightBulb Skrevet 16. januar 2012 #2280 Skrevet 16. januar 2012 God natt Rofl og resten av gjengen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå