Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden det står at det ikke er lov å ha bilder i signaturen, var vel en som nevnte det her inne tror jeg.

Men, er stadig usikker altså

Videoannonse
Annonse
Gjest LightBulb
Skrevet

Siden det står at det ikke er lov å ha bilder i signaturen, var vel en som nevnte det her inne tror jeg.

Men, er stadig usikker altså

Det er lov til å ha bilder, jeg leste i reglene :jepp: og for sikkerhetsskyld spurte jeg moderator og det var helt greit :jepp:

Skrevet

Hmm ja, det er nettopp det Husky. Men kan det egentlig kalles bilde? Jaja :)

Skrevet

Det er lov til å ha bilder, jeg leste i reglene :jepp: og for sikkerhetsskyld spurte jeg moderator og det var helt greit :jepp:

Ahh, så bra :) Ja, men da er det jo ikke noe problem da :)

Gjest LightBulb
Skrevet

Hmm ja, det er nettopp det Husky. Men kan det egentlig kalles bilde? Jaja :)

Ja, gif fil er et bildefilformat :)

Signatur

Signaturen kan ikke være større enn den svarte boksen nedenfor. Signaturfeltet kan inneholde tekst, bilder, ticker/nedteller mm. Du må selv ha nødvendige rettigheter til innholdet i signaturfeltet.

Dette står i reglene :)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

oooh, da kan jo jeg og finne meg en søt liten en etterhvert da :jepp:

Gjest LightBulb
Skrevet

oooh, da kan jo jeg og finne meg en søt liten en etterhvert da :jepp:

:jepp:

Skrevet

Ja, gif fil er et bildefilformat :)

Jeg vet, men nå er det jo ikke en opplastet bildefil, men en link til en, var det jeg tenkte på.

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg vet, men nå er det jo ikke en opplastet bildefil, men en link til en, var det jeg tenkte på.

Forvirrende :bond::fnise:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Her sitter jeg og aner fred å ingen fare mens jeg surfer rundt på nettsidene jeg pleier å surfe rundt på, og hvem tror dere ikke jeg ser som en av de øverste oppslagene på dinside.no? Jo, trur dere ikke det er FruN som har sniket seg inn dit?

:gjeiper:

Link

Gjest NozMonster
Skrevet

FruN er så fin atte de laget spill av henne :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...