Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pft, tror du er guddommelig som Giacomo sier jeg Odisi :jepp:

Galaxy 2 HuskyPusky?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HuskyPusky
Skrevet (endret)

Pft, tror du er guddommelig som Giacomo sier jeg Odisi :jepp:

Galaxy 2 HuskyPusky?

Ja var det ikke S2 eller noe sånn den het da tro :klo:

Endret av HuskyPusky
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jepp jepp! Samsung galaxy S2! Nå har jeg riktignok bare hatt min i et par uker, men den har da oppført seg pent foreløpig :gjeiper:

Skrevet

Hihi, er en av de jeg vurderer. Alle sa jo den var fantastisk og den skal nok fremdeles være det. Føler ikke den er rar/stor og holde i? Spiller du spill på den også eller er det mest wordfeud?

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Hihi, er en av de jeg vurderer. Alle sa jo den var fantastisk og den skal nok fremdeles være det. Føler ikke den er rar/stor og holde i? Spiller du spill på den også eller er det mest wordfeud?

Jeg spiller ikke så mye spill (har ikke funnet noen jeg har blitt hekta på enda :gjeiper: ). Men jeg har ikke noe problem med størrelsen. Det eneste er at den føles litt skjør i starten, siden den er så tynn og lett, men etter at jeg har mistet den i gulvet et par ganger, så virker det som den tåler litt (men den tåler nok ikke så veldig mye!).

Skrevet

Liker iphonen min jeg!

Hodepinen har gjemt seg, så jeg burde dra på butikken.

Gjest LightBulb
Skrevet

Iphone :fnise:

Skrevet

Jeg spiller ikke så mye spill (har ikke funnet noen jeg har blitt hekta på enda :gjeiper: ). Men jeg har ikke noe problem med størrelsen. Det eneste er at den føles litt skjør i starten, siden den er så tynn og lett, men etter at jeg har mistet den i gulvet et par ganger, så virker det som den tåler litt (men den tåler nok ikke så veldig mye!).

Har du kjøpt slik beskyttelses silikon som du har rundt den? Tror jeg må vurdere den ganske sterkt i dag :)

Iphone :fnise:

Nooo :fnise:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

kjøpte på ebay. men den var ikke noe særlig så må nok ut å kjøpe meg en ny.. også kjøpte jeg sånn plastfolie til å beskytte skjermen, og den funket bra!

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Nooo :fnise:

:fnise:

Google Galaxy Nexus, produsert av Samsung, med nye Android 4.0 virker ganske bra :jepp:

Men jeg ville gått for iPhone :fnise:

galaxy-nexus-product-image-1.jpg

Endret av LightBulb
Skrevet

Jeg har shoppa! Ny fleeecestrømpebukse!

Skrevet

I dag er en fin dag :rodmer: I dag skal jeg gjøre noe fint for noen :Nikke:

I dag skal jeg ikke ta innover meg negativ energi :riste:

Og i dag skal jeg bare bry meg om alt som er positivt :strix:

Så flott du er! Nå skal jeg bruke resten av dagen til å følge ditt eksempel!

Skrevet

Det er bra Hannee,jeg håpte det var smittsomt :fnise:

Hihi! :fnise: Veldig smittsomt! Kanskje du bør komme med noen lignende mål hver dag og påvirke oss, slik at verden blir et bedre sted? :rodmer:

Skrevet

Hei nå er den lange dagen med bilkjøring endelig over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...