Bettie Skrevet 23. januar 2005 #501 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei du Håper du har det fint. God søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg skal aldri slutte å gå i vanndammer hvertfall Bettie, med eller uten støvler :-) Jeg vil ikke bli ordentlig voksen jeg.. Jeg vil kjempele helt til jeg får vondt i magen. Jeg vil pusse tennene på en slik måte at jeg får tannkrem rundt munnen. Jeg vil glede meg på barnslig vis til julaften. Jeg vil sitte i sofaen med dyne rundt med på lørdag/søndag formiddag og se morsomme filmer. Jeg vil sortere nonstoppene etter farge. Jeg vil løpe i regnet og bli klissvåt, for så å gå inn og drikke kakao. Jeg vil gi spontane klemmer. Jeg vil hoppe over bekken. Jeg vil dra på fisketur. Jeg vil ønske meg noe når jeg ser et stjerneskudd. Jeg vil lage snømann.. Jeg vil løpe etter vårens første sommerfugl... Jeg vil holde på magien ved livet :-) Har så utrolig mange bra mennesker rundt meg, og jeg blir helt ør av takknemlighet når jeg tenker på de.. Det eneste som mangler er reisefølge i livet... Skulle gjerne ha funnet meg en mann snart.. Og kjenner at jeg begynner å få litt lyst på egne barn, nå som mange av venninnene mine begynner å stifte egen familie. Men det kommer vel. Vil ikke fokusere så mye på det jeg ikke har, men på det jeg har.. Men om jeg finner en mann, så håper jeg at vi kan danne noe i sammen som ligner på den enheten min mor og far har. Ble helt rørt da jeg var hjemme sist og la merke til at når mor drar på jobb, så får hun først en hadet-klem av han, og han står i vinduet og vinker til henne helt til hun har kjørt avgårde. Hvor koselig er ikke det? Selv etter så mange år, er de så glad i hverandre.. Håper min kjærlighet kan stå på det fundamentet og være så solid.. Vel, nå skal jeg sette kursen mot sengen for i dag tror jeg.. Bør seriøst bli bedre på dette med å legge meg litt tidligere. Men jeg er så glad i natten!! Må gjøres denne uken: - Skrive brev til venninne i England - Vaske 3 maskiner - Handle inn mat til helgen - Kontakte G angående helgeplan - Skrive jobbsøknad og få sendt denne - Maile KL og lilletulla - Trene 2x - Bake brød - Snakke med skolen - Maile Lånekassen - Ordne gave til I Lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. januar 2005 #503 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei fredslilja Tusen takk for mottanker. Noen ganger er det vanskelig å se det positive, se mulighetene. Det var nydelig skrevet. Spennende med jobbsøknad, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. januar 2005 #504 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei Lilja! Du er verdens nydeligste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #505 Del Skrevet 27. januar 2005 Du FINNER en mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. januar 2005 #506 Del Skrevet 27. januar 2005 Du FINNER en mann!!! Det er jeg og sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. januar 2005 #507 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei fredslilja Vil bare ønske deg en god helg. Håper uka di har vært god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. januar 2005 #508 Del Skrevet 30. januar 2005 Håper du har hatt en fin helg, lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #509 Del Skrevet 30. januar 2005 Takk, dere er så snille mot meg... Ja, jeg finner nok en mann igjen en dag.. Men noen ganger skulle jeg helst hatt han i går. Ikke for det, det er utrolig deilig å være singel en periode også, men jeg savner bare så en å le med, en å dele de små lune øyeblikkene med.. Bare en å se på på den spesielle måten, se dypt inn i øynene - forbi det blikket til alle andre mennesker, en å smile lurt til. En å være glad i. Men utenom min lille savner-det-lille-ekstra-syting så har jeg hatt en fin helg. Fredag var det noen venner over for å se på idol og spise god mat. Kjempehyggelig, selv om jeg synes dommerne i år er ufyselige. Lørdagen skulle egentlig går med til vask av leilighet, men den planen ble lagt på hylla - og istedet ble det en koselig bytur hvor jeg fikk skrenket inn kontoen min litt På kvelden bø anledningen seg til å ta på meg de nyinnkjøpte klærne og dro til en venninne og spilte Settlers med en gjeng :-) Ble litt for sent, men hva gjør vel det når en har muligheten til å sove bort hele søndag formiddag. Dette har vært en god dag, foruten at den har vært litt for kort. Søndager går så mye fortere enn andre dager. Har bare puslet rundt, godt en tur, vært med noen venner og hatt en god uproduktiv dag. Det er en ting som preger livet mitt om dagen og det er takknemlighet. Jeg er så glad for at jeg er meg, at jeg kan puste inn og ut og være tilfreds med det. At jeg har funnet fred med megselv. Det er så godt når en slipper å leve med selvhat. Så godt når en kan være komfortabel i sin egen hud. Jeg vet ikke hvordan det endret seg, men jeg er utrolig glad for det.. Ser frem til en ny uke. Tror det blir hektisk, men bra. Har mange planer, mange oppgaver å gjøre, men jeg skal ta noen pusterom innimellom tenkte jeg.. Det går mot vår og det er skjønt.. Elsker luften ute om våren. Men på den andre siden er det litt trist når det ike er mørkt lenger om kvelden, og man kan sitte inne med masse stearinlys. Vel, alt har sin tid... Og nå er det vel sengetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. januar 2005 #510 Del Skrevet 31. januar 2005 Ble helt rørt da jeg var hjemme sist og la merke til at når mor drar på jobb, så får hun først en hadet-klem av han, og han står i vinduet og vinker til henne helt til hun har kjørt avgårde.. Jinx også veldig rørt! Ønsker deg en ny og flott uke Lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. januar 2005 #511 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei du Så fint at helgen var god. Du får huske at du har lovet deg noen pustehull i ika som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 #512 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke sant, våren er en herlig årstid Liker ikke den mørke og dystre vinteren. Savner noen i livet mitt jeg og. Og samtidig ikke, for det ender stort sett alltid med at jeg blir såra. Lilja, du er så nydelig.. Du ser ting på en sånn bra måte! Du er forbildet mitt du Håper du får en fin ettermiddag/kveld! hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #513 Del Skrevet 4. februar 2005 God helg, lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. februar 2005 #514 Del Skrevet 4. februar 2005 heisann Lilja! Håper alt står bra med deg! Jeg fikk C på anatomien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. februar 2005 #515 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei du Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #516 Del Skrevet 7. februar 2005 Legger igjen en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. februar 2005 #517 Del Skrevet 11. februar 2005 Så er det helg igjen. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. februar 2005 #518 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan har du det, vennen? Ønsker deg en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #519 Del Skrevet 16. februar 2005 Lenge siden sist, men livet har bare vært så hektisk at jeg nesten ikke har rukket å puste. Men nå roer det seg.. Er ferdig men en stri jobbeøkt, oppgaveskrivingen går så som så, men jeg har det bra nå.. Tror jeg var på date for noen dager siden. Er ikke helt sikker på om jeg kan definere det som en date eller om det bare var en vennskapelig date. Men uansett var det hyggelig! Hyggelig å bli kjent med et nytt menneske, hyggelig å bli investert litt tid og energi i. Men jeg tror ikke jeg er interessert. Må bli litt bedre kjent med han, men føler det er et eller annet som mangler. Men uansett - var det godt å bare være litt på flørtern. Mye kjærlighet rundt meg om dagen, og mangel på kjærlighet. Har venner som akkurat har funnet hverandre og som er kjempe oppi skyene. Har venner som lurer på intensjonene til kjæresten. Andre som lurer på å gjøre det slutt.. Så det er mye kjærlighet. Og midt oppi det hele går jeg litt småforvirret, litt undrende, litt smilende, litt søkende, litt lengtende, men ganske tilfreds. Var på hyttetur i helgen. Så godt å endelig se litt snø og få stått litt på ski! Og tror ikke det finnes noe hyggeligere enn å dra på hyttetur med venner. Selv om jeg er litt byjente som liker comfort, er det herlig å være på en hytte uten elektrisitet og vann i en liten periode. Bare være et sted det er helt stille. Ikke måtte forholde seg til nyheter på alle kanter. Hvor en bare kan sitte i lyset av stearinlys og puste rolig inn og ut av fjell-luften! Har funnet ut at jeg har en egen lidenskap for online-shopping. Bare elsker å sitte å lage en bestillingsliste. Elsker den spenningen av å kikke i postkassen for å se om pakken har kommet i dag, og det er utrolig tilfredsstillende for meg å fysisk åpne pakken og ta ut kjøpet! Tror jeg grenser til å være litt smågal. Fascineres litt av det menneske jeg har blitt.. Jeg kjenner ikke megselv igjen i forhold til den jeg var for 5-7år siden. Har gått fra å være pessimist, til optimist. Fra trist til livsnyter. Fra liten selvtillitt til å stå utrolig trygt og stødig i min egen identitet.. Nå forstår virkelig at livet mye blir til hvordan du tar det. At man kan skape lykke! Og det vier jeg mitt liv til, å skape lykke og pleie relasjoner. Det er det jeg bryr meg. Så spiller det ikke så stor rolle hvilke bil jeg kjører, hvor mange km2 jeg bor på, hvilke tittel jeg har - så lenge jeg har det godt med megselv. Så lenge jeg har tid til å ivareta alle relasjonene mine. At jeg kan ta meg tid til å lage et godt måltid og invitere noen venner på middag. At jeg kan arrangere helgefrokost for noen jeg er glad i. At jeg kan bake en kake til noen som er syke. At jeg kan gå en tur med noen som trenger å prate. Tror det er det som gjør meg lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. februar 2005 #520 Del Skrevet 16. februar 2005 Du har mange tanker, fredslilja. Skulle ønske det var flere som tenkte slike tanker i dag. Jeg tror at tid er det viktigste man kan gi et annet menneske. Ting er det som regel mer enn nok av. Er det ikke godt å oppdage at man kan endre seg? Det kan jo hende at den lilja du møter om ti år, ikke er den du er nå, men en grunnmur har du uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå