Gå til innhold

Hva skal du gjøre på nyttårsaften?


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Vi skal feire nyttår hos gode venner og naboer, sammen med våre yngste barn. Eldstemann på 15 skal være sammen med kamerater et par hus bortenfor! Vi synes det er koselig å feire nyttår i nabolaget, da er det alltid fakkeltog, rakettoppskytning etc. før vi går hver til vårt og spiser kalkun eller noe annet godt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi arrangerer Nyttårsaften hjemmer hos oss. Får besøk av to vennepar, faktisk fadderne til veslejenta, så det blir ordentlig koselig. Vi skal kose oss med kalkun, masse godt tilbehør, god vin og godt humør. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha noen venner på besøk. Vi blir ikke mange, men alle vi kjenner er egentlig invitert. Ingen skal sitte alene nyttårsaften hvis de ikke vil. Det kommer i hvert fall en singel venninne av meg. Og minst et par.

Jeg har egentlig aldri blitt invitert noe sted nyttårsaften, da jeg var singel, måtte jeg invitere meg selv. Hvorfor forstår jeg ikke. Men som en kommenterte, single er visst lite attraktive til fester som dette.

Noen sier her at man "skal feire med venner" - sånn er det ikke alltid at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal først til sambos foreldre å spise middag, før vennegjengen samles hjemme hos et vennepar. Vi pleier alltid å møtes etter å ha spist middag hos våre foreldre, så får vi tilbringt tid sammen både familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...