Gå til innhold

Hva skal du gjøre på nyttårsaften?


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_my

Vi har invitert ca 20 venner,som kommer til oss på kalkun middag :D

Skal pynte litt til her.Ute skal vi ha to små fakler,inne skal jeg dekorere med sølv,(lager selv og kjøper inn ting )masse levende lys.

Driver og tenker ut hvordan jeg skal pynte til her,men dette var noe av det.

Det blir første gang jeg skal lage mat til så mange,så det blir spennende.

Om noen andre har noen forslag til pynt,så tar jeg gjerne i mot med åpne armer :)

Blir nok en kjempe in kveld ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal til foreldrene mine og spise kalkun. Dit kommer også onkelen og tanten min og mammas venninne. Blir sikkert kjemppekoselig med masse god mat og drikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alltid har det vært noe, enten familie og kalkun eller venner og kalkun- I år gidder jeg ikke planlegge før nyåret banker på min dør :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en stille kveld. Det blir nok kalkun til middag og hjemmelaget sjololadepudding til dessert. Selve rakettene får jeg ikke med meg, må jobbe... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg er invitert på stooor nyttårsmiddag med 24 personer hos ett vennepar!!!Der skal det spises, drikkes, og festes!!!!!Antrekket er smoking, og jeg gleeeder meg!!!!

Ser det er så mange som feirer med foreldre og svigerforeldre :o Høres stusselig ut....Man skal da feire med mange gode venner denne kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feirer alene, jeg og samboeren, i år som i fjor...

Litt stusselig, men hva gjør man med en leilighet på ca. 50 kvm og en baby på snart 11 mnd som sover fra 19.30? :wink:

Vi skal ivertfall spise god mat og drikke vin. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg skal feste sammen med noen venner som er 3 - 7 år yngre enn meg. Er spent på hvordan det blir. Fire av kameratene mine har sverget dyrt og hellig at de skal drikke en kasse (!) med øl hver. :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal feire med venner, så her blir det store og små til kalkun og raketter. Alle barna er oppe til de stuper og stor koser seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får besøk av min søster og hennes sambo. Skal spise kalkun og drikke masse! Skal vel feire at jeg blir gammel (halveis til 54 :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får besøk av noen venner, og skal spise masse god mat:

Kamskjell og kjempereker til forrett.

Indrefilet av okse med ovnsbakte poteter til hovedrett

Sjokoladekake med bringebær til desert.

Det er planen i det minste, får se om kjæresten sier seg ening når han kommer hjem fra Afrika i kveld.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda hva det blir til. Kanskje invitere noen av familien til rolig middag.

Sist år hadde vi vennefest(sjøslag) på ca 20 stk. Morsomt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så trist å være alene.....hvorfor er dere det??

Nå er det vel mange som ikke velger å være alene , mens andre kanskje ikke føler så mye for å feire nyttår. Jeg synes ofte store fester med nå skal vi ha det gøy dere blir litt krampaktig og ikke alltid så gøy - men hyggelige middager sammen med venner synes jeg er ok. I år skal jeg på fjellet med venner.

MEN jeg hadde ikke følt meg ille hvis jeg skulle være alene nyttårsaften heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er så mange som feirer med foreldre og svigerforeldre :o Høres stusselig ut....Man skal da feire med mange gode venner denne kvelden?

:o Stusselig?? Da har ikke du vært på fest med mine foreldre før :briller::wink: Alltid kjempevellyket. Glad jeg kan storkose meg med familie på den dagen også. :perebrus:(Vet ikke om det har noen betydning, men har veldig unge foreldre. Mamma ble akkurat 43 år.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...