Pingting Skrevet 6. januar 2012 #61 Skrevet 6. januar 2012 Her er en nøtt for de spesielt interesserte: Hvor mange ganger i uken trener jeg? (Du kan ta utgangspunkt i at hver uke er identisk) 3 ganger! (HJELP så lenge det er siden jeg har vært borti noe som helst som ligner ligninger!)
Djungelvrål Skrevet 6. januar 2012 #62 Skrevet 6. januar 2012 TULLER DERE?? Hvis noen sa til meg at de dusjet hver 2-3 dag ville jeg a) trodd de tulla b) tenkt at det er skikkelig ekkelt Jeg dusjer hver (så klart) hver morgen, og vasker også håret da (vet at hårvask ikke er nødvendig hver dag). Bruker ca 10min. De dagene jeg trener blir det to dusjer på en dag, da jeg dusjer på morgenen uansett. Løper dere aldri for å rekke bussen? Har dere ikke sex? Går raske turer? Merker jeg ble helt overrasket over svarene her, haha. Jeg føler meg selv ekstremt skitten og ekkel om jeg ikke dusjer en sjelden søndag innimellom. Tanken på å gå sånn på jobb...juck. Hvordan klarer dere det? Nei det er ikke ekkelt å dusje annenhver dag, hvorfor skulle det være det? Man vasker seg jo de dagene man ikke dusjer... Man blir ikke skitten på en dag hvis man har en normal jobb og et normalt liv. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #64 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer og vasker håret stort sett hver morgen, det tar cirka fem minutter. (Ja, jeg er kjapp! Synes dusjing er utrolig kjedelig.)
loffen Skrevet 6. januar 2012 #65 Skrevet 6. januar 2012 Jeg dusjer minst en gang per dag. Hvor lang tid jeg bruker aner jeg ikke, men det går ganske fort om jeg bare dusjer og ikke barberer meg her og der, eller vasker og kurer håret. Håret vaskes annenhver eller hver tredje dag.
Fysikeren Skrevet 6. januar 2012 #66 Skrevet 6. januar 2012 3 ganger! (HJELP så lenge det er siden jeg har vært borti noe som helst som ligner ligninger!) Hehe! Stemmer bra det moro med nøtter!
Gjest Swarovski Skrevet 7. januar 2012 #68 Skrevet 7. januar 2012 - Jeg dusjer 1 gang om dagen de dagene jeg ikke trener. - Jeg dusjer 2 ganger om dagen de dagene jeg trener. - I gj.snitt utgjør dette 1,43 ganger om dagen. Her er en nøtt for de spesielt interesserte: Hvor mange ganger i uken trener jeg? (Du kan ta utgangspunkt i at hver uke er identisk) Stemmer ikke helt Hvis du bare trener 3 ganger i uken ville gjennomsnittet vært 1,4285714285714... For at gjennomsnittet skal være nøyaktig 1,43, må du trene 3,01 ganger i uka. Så hver 100. dag trener du 4 ganger i uka. 1
The Kitten Skrevet 7. januar 2012 #69 Skrevet 7. januar 2012 Jeg dusjer annenhver til hver tredje dag. Håret vasker jeg en til to ganger i uken.
Pingting Skrevet 7. januar 2012 #70 Skrevet 7. januar 2012 Stemmer ikke helt Hvis du bare trener 3 ganger i uken ville gjennomsnittet vært 1,4285714285714... For at gjennomsnittet skal være nøyaktig 1,43, må du trene 3,01 ganger i uka. Så hver 100. dag trener du 4 ganger i uka. Nehei så, for han sa at man skulle gå ut fra at hver uke var lik! Mitt forslag er at det er tre treningsøkter hver uke. ...pluss én push-up på en ikketrenedag.
Gjest Swarovski Skrevet 7. januar 2012 #71 Skrevet 7. januar 2012 Nehei så, for han sa at man skulle gå ut fra at hver uke var lik! Mitt forslag er at det er tre treningsøkter hver uke. ...pluss én push-up på en ikketrenedag. Men gjennomsnittet var jo på hvor ofte han dusjet. Så han må dusje bare en liten del av kroppen etter den push-up'en. Evt så får vi bare konkludere med at den gode fysikeren ikke bryr seg om nøyaktige tall, og bare runder oppover når han føler for det. Det lover ikke bra for fysikkverdenen ---------- Men nå skal jeg slutte å spore av. Fant ut at jeg måtte ta tiden i dag, med tanke på denne tråden. (Lite å gjøre i dag? Neeeida..) En kjapp dusj klarer jeg tydeligvis på 2-3 min.
Lana Del Rey Skrevet 7. januar 2012 #72 Skrevet 7. januar 2012 Jeg dusjer hver dag! Om jeg skal ut dusjer jeg på morgenen og som regel dusjer jeg igjen på kvelden.
Zakuro Skrevet 7. januar 2012 #73 Skrevet 7. januar 2012 Lurer på hvor ofte dere dusjer? Og er det da bare en kjapp dusj, eller en vanlig/lang dusj? (hehe kanskje dere hadde giddet å svare om dere da ikke dusjer håret, eller bare hopper uti for å vaske svetten fort bort?) Takk for svar! Kommer an på hva jeg gjør, altså hvor aktiv jeg er, men tar en skikkelig vask annahver dag som regel, men er relativt snar i dusjen selv om det er en skikkelig vask. Om jeg er aktiv eller har vært svett av en eller anna grunn(har en lang jævla bakke opp til leiligheta!) så spyler jeg kjapt av meg og vasker det verste. Jeg kan godt bruke 10 min i dusjen om jeg har det travelt eller noe, men kan godt stå der å nyte vannet en stund og da:) Dusjer som regel håret siden det er kort:P
LeaMichele Skrevet 7. januar 2012 #74 Skrevet 7. januar 2012 egentlig hver dag, og vasker håret hver gang jeg dusjer. men når jeg er alene hjemme i fjorten dager og ikke skal noe så hender det jeg bare går inn å dusjer kroppen og ut igjen. hvor lenge? hmm, fra 2-15 tenker jeg.
Gjest Eurodice Skrevet 7. januar 2012 #75 Skrevet 7. januar 2012 egentlig hver dag, og vasker håret hver gang jeg dusjer. men når jeg er alene hjemme i fjorten dager og ikke skal noe så hender det jeg bare går inn å dusjer kroppen og ut igjen. hvor lenge? hmm, fra 2-15 tenker jeg. Fra kl. o2 til 15?
hjertesukka Skrevet 7. januar 2012 #76 Skrevet 7. januar 2012 Fra kl. o2 til 15? Hun mener nok fra den 2. i hver måned til den femtende, siden det var snakk om to uker her. Ellers dusjer jeg hver dag, med få unntak.
Gjest Eurodice Skrevet 7. januar 2012 #77 Skrevet 7. januar 2012 Hun mener nok fra den 2. i hver måned til den femtende, siden det var snakk om to uker her. Ellers dusjer jeg hver dag, med få unntak.
Lille Rosa Skrevet 8. januar 2012 #78 Skrevet 8. januar 2012 Jeg må innrømme at jeg er litt overrasket over at det er så mange som ikke dusjer daglig. Jeg trodde virkelig at det var det "normale", men ser at her er det visst ikke det.. Jeg dusjer hver kveld (håret vaskes hver/annen hver dag), og hadde følt meg "skitten" om jeg skulle gå på jobb uten å dusje kvelden før. Men, jeg skulle ønske at jeg ikke følte det behovet! Ikke lukter jeg vondt om jeg ikke dusjer, men jeg føler meg likevel ekkel. Det sitter vel mest i hodet.. Og jeg syns forsåvidt at folk kan dusje så ofte eller sjeldent de vil, sålenge de ikke lukter vondt
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #79 Skrevet 8. januar 2012 Jeg dusjer så å si daglig. Det er bare hvis jeg er syk og slapp og ikke har ork til noe, at jeg bare tar en klut og tørker kjapt over kroppen. Jeg dusjer om morgenen. Jeg har lett for å svette spesielt på brystet, barmen altså, vet ikke om det skyldes at jeg har for varm dyne eller hva det er. Uansett er det forfriskende med en dusj. Etter trening eller hvis jeg skal bort om kvelden pleier jeg også å dusje. Jeg vasker håret to-tre ganger i uken.
Chocoholic Skrevet 8. januar 2012 #80 Skrevet 8. januar 2012 dusjer hver kveld etter trening, men vasker kun håret annenhver dag, kanskje til og med hver tredje. Men jeg *må* dusje før jeg legger meg for å vaske av meg dagen hvor jeg har trent, løpt til bussen, tatt i ting, eksos +++ Usj... Hvis jeg ikke vasker håret trenger jeg 20 minutter bare i dusjen, men det blir fort 1 time på badet totalt. Hvis jeg skal vaske det, og spesielt kure det i tillegg, blir det lett 45 minutter i dusjen, så 1,5 timer totalt...elsker å stå lenge i dusjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå