Fanta Exotic Skrevet 6. januar 2012 #41 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer hver eneste morgen. Trener jeg i løpet av dagen dusjer jeg etter det også. Vasker håret 1-2 ganger i uka. (setter det opp i strikk de dagene jeg ikke vasker det)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #42 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer annenhver dag og barberer beina og under armene hver gang.
Gjest Iah Skrevet 6. januar 2012 #43 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Såpe i underlivet?Hver dag? Da hadde jeg blitt syk... Vurderte å skrive det, men tenkte at det var opplagt for alle at jeg selvsagt bruker produkter som er tilpasset det bruket - nærmere bestemt ACO intimolje. Glemte forøvrig også å si hvor lang tid jeg bruker i dusjen. Morgendusj før jobb tar 3-5 minutter dersom jeg ikke vasker håret og 5-8 dersom jeg gjør det. I helger og når jeg har fri dusjer jeg så lenge jeg gidder. Endret 6. januar 2012 av Iah
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #44 Skrevet 6. januar 2012 En gang hvert halvår, sankthans-vasken og jule-vasken. Da smelter jeg ekstra mye snø, slik at jeg kan kose meg i lunkent vann litt lenger. Da bader du før resten av familien får bruke vannet, antar jeg?
Fysikeren Skrevet 6. januar 2012 #45 Skrevet 6. januar 2012 - Jeg dusjer 1 gang om dagen de dagene jeg ikke trener. - Jeg dusjer 2 ganger om dagen de dagene jeg trener. - I gj.snitt utgjør dette 1,43 ganger om dagen. Her er en nøtt for de spesielt interesserte: Hvor mange ganger i uken trener jeg? (Du kan ta utgangspunkt i at hver uke er identisk)
makkapakka Skrevet 6. januar 2012 #46 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer hver morgen, vasker håret annenhver dag.
SusanneGullet Skrevet 6. januar 2012 #47 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer kroppen hver dag, men håret dusjer jeg 2-3 dag, nå som det er vinter, men om sommeren dusjer jeg håret hver dag. Har hår nesten til rumpa, håret mitt er også veldig tykt. Men vasker håret etter hver gang jeg trener, svetter så fælt i nakken
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #48 Skrevet 6. januar 2012 Dere bruker så lang tid på å dusje. Jeg synes dusjing er kjedelig, og begrenser tiden i dusjen veldig. Hvis jeg bruker "lang" tid, dvs jeg vasker håret og barberer meg under armene, tar det 5 minutter, i sjeldne tilfeller 10 minutter. Ellers tar det 2-3 minutter. Da vasker jeg meg under armene, nedentil, og litt andre steder.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #49 Skrevet 6. januar 2012 1-2 ganger daglig. Alltid på morningen, og ofte på ettermiddag eller kveld etter dagens anstrengelser.
Strikkemamma Skrevet 6. januar 2012 #50 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer enten hver dag eller annehver dag. Pleier å bruke rundt 20-30 min
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #51 Skrevet 6. januar 2012 Jeg dusjer annen hver dag, da tar jeg også håret, det bruker jeg ca 10-15 min på. Itillegg tar jeg en klut og vasker meg med vann i: ansiktet, halsen, nakken, bryst, mage, rygg, under armene og nedentil både forran og bak hver morgen. Det tar bare 2 min.
spinnwild Skrevet 6. januar 2012 #52 Skrevet 6. januar 2012 Annen- til tredjehver dag (vasker meg hver dag). Vasker alltid håret først og kroppen etterpå. (Om sommeren hender det jeg "dusjer" uten å vaske håret, men det er vel mer som en rask spyling og ikke en ordentlig dusjing...) Bruker 5-10 min, alt etter hvor grundig kroppen vaskes.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #53 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer hver 2. til 3. dag. Vasker meg hver dag. Vasker håret ca 1 gang pr uke. Det er faktisk ikke behov for mer, ser ikke fett el. uvasket ut etter en uke. Mitt lange tykke hår er det peneste ved meg synes jeg
tøydokka Skrevet 6. januar 2012 #54 Skrevet 6. januar 2012 Tid med rennende vann, alt fra 5-30 min. Dusjer alltid før jeg skal noe, eks på jobb, eller treffe noen. Det vil si omtrent hver dag. Viss jeg bare skal virre rundt hjemme alene hele dagen, så gidder jeg ikke dusje.. Vasker ikke alltid håret med shampo, men iblant kun vann.
Gjest SnowLeopard Skrevet 6. januar 2012 #55 Skrevet 6. januar 2012 Jeg dusjer ca annenhver dag, dusjer alltid etter jeg har trent da, så i perioder er det oftere. Håret vasker jeg ca. hver tredje dag. Nå jobber jeg fast i et fjøs, og da dusjer jeg 1-2 ganger om dagen, og håret en gang om dagen. Ikke helt bra for hud og hår tror jeg, men ikke kult lukte fjøs på skolen heller.
sebra Skrevet 6. januar 2012 #56 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer hver dag før jobb, eller så våkner jeg ikke.
Orchideae Skrevet 6. januar 2012 #57 Skrevet 6. januar 2012 Dusjer hver kveld. Vasker også håret, kommet inn i en dum rutine der med hårvasken, så det blir fort fett. På morgenen er det kattevask med klut. Bruker mellom 5-15 minutter i dusjen. 5 om jeg bare skal vaske håret og kroppen, og shave fort under armene. 15 om jeg skal vaske og kure håret og shave legger og andre ting.
MilliVanilli Skrevet 6. januar 2012 #58 Skrevet 6. januar 2012 Lurer på hvor ofte dere dusjer? Og er det da bare en kjapp dusj, eller en vanlig/lang dusj? (hehe kanskje dere hadde giddet å svare om dere da ikke dusjer håret, eller bare hopper uti for å vaske svetten fort bort?) Takk for svar! 1-2 ganger om dagen, litt ettersom hvilke planer jeg har(ofte trening o.l.). Hehe, jeg dusjer veldig ofte halvtimeslange dusjer..
Gjest Marregutt Skrevet 6. januar 2012 #60 Skrevet 6. januar 2012 Da bader du før resten av familien får bruke vannet, antar jeg? En smelter da sin egen snø!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå