Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor ofte dere dusjer? Og er det da bare en kjapp dusj, eller en vanlig/lang dusj? (hehe kanskje dere hadde giddet å svare om dere da ikke dusjer håret, eller bare hopper uti for å vaske svetten fort bort?)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, vasker "vanlig", hår og alt. Mer hvis jeg trener.

Skrevet (endret)

Dusjer hver annen til hver tredje dag. Når jeg dusjer tar jeg alltid håret samtidig, det er i grunn derfor jeg dusjer i utgangspunktet. Skal jeg kun vaske kroppen bruker jeg klut. Jeg bruker mellom 10-20 min i dusjen.

Edit: Er jeg på trening så dusjer jeg oftere, og da kan det hende jeg ikke dusjer håret.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

2 ganger i uka.

Skrevet

Dusjer hver dag, alt fra 10 min til 30 min. Kommer an på hvor god tid jeg har, men vasker grundig :fnise: Vasker håret annen hverdag, ellers blir det så fort tørt :)

• Liker 1
Skrevet

Hver/annenhver dag. 2-15 min ish?

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver dag på vinteren, hver dag om sommmeren. :fnise: Jeg vasker håret sjeldnere da, hver tredje til fjerde dag.

Gjest Marregutt
Skrevet

En gang hvert halvår, sankthans-vasken og jule-vasken. Da smelter jeg ekstra mye snø, slik at jeg kan kose meg i lunkent vann litt lenger.

• Liker 5
Skrevet

Vasker kun håret en eller to ganger i uka. Vasker resten av kroppen hver/annen hver dag, men bruker ikke såpe så ofte. Bruker vel 10-15 min ish.

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer hver eneste dag, vasker alltid håret men bruker bare sjampo 1-2 ganger i uken. Bruker 2-3 minutter inne i dusjen.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Dusjer hver kveld men vasker bare håret to-tre ganger i uken. De gangene jeg vasker håret så dusjer jeg gjerne en halvtimes tid, men til vanlig så blir det en kjappis på rundt ti min.

Gjest Awzm me
Skrevet

Dusjer en gang om morgenen, da vasker jeg håret og alt det der, og kan ta 15 - 25 minutter, spørs hvor god tid jeg har.

I tillegg tar jeg noen ganger en kveldsdusj også, bare for å bli varm eller noe, om jeg fryser. Den varer ikke mer enn 5 - 10 minutter. :)

Gjest SemperFi
Skrevet

Om jeg skal på universitetet eller treffe andre dusjer jeg hver dag. Om jeg sitter for meg selv en helg eller dager og holder på med studier dusjer jeg annenhver.

Egentlig frarådes det å dusje hver dag, man burde dusje annenhver eller hver 3 i følge noen leger. Meeen jeg er ikke så keen på den :sjenert: :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Trener tre ganger i uka så jeg dusjer i garderoben der. Kun en sjelden gang det blir hjemme.

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Dusjer annenhver dag, hver 3 dag, kommer an på om jeg har svettet mye (trening-nattlukt osv) Dusjer ca 20 -30 minutter, alltid om kvelden. Håret vasker jeg hver dag, siden det står rett opp i en ufordragelig pulesveis hver morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer underlivet hver dag, noe som tar maks 2 minutter. Dusjer resten av kroppen og vasker håret 2-4 ganger i uka, alt etter aktivitetsnivå og lyst. Da bruker jeg gjerne 15-30 minutter.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag. Vasker håret 2-3 ganger i uken og skrubber kroppen med sånne hansker 1-2 ganger i uken.

Bruker ofte laaaaaang tid i dusjen da varmvannet er smertelindrende for meg. :)

Skrevet

Dusjer annenhver/tredjehver dag, da med hårvask. Har langt hår, så det tar litt tid, kanskje 20-30 min. med 2 x shampoo og 1 balsam.

De dagene jeg ikke dusjer, vasker jeg meg godt med klut - dusjer jeg for ofte, tørker huden fullstendig ut....

Gjest Nigiria
Skrevet

TULLER DERE?? Hvis noen sa til meg at de dusjet hver 2-3 dag ville jeg

a) trodd de tulla

b) tenkt at det er skikkelig ekkelt

Jeg dusjer hver (så klart) hver morgen, og vasker også håret da (vet at hårvask ikke er nødvendig hver dag). Bruker ca 10min. De dagene jeg trener blir det to dusjer på en dag, da jeg dusjer på morgenen uansett. :dusje:

Løper dere aldri for å rekke bussen? Har dere ikke sex? Går raske turer?

Merker jeg ble helt overrasket over svarene her, haha.

Jeg føler meg selv ekstremt skitten og ekkel om jeg ikke dusjer en sjelden søndag innimellom. Tanken på å gå sånn på jobb...juck. Hvordan klarer dere det? :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Står dere under rennende vann i 15-30 minutter, eller snakker vi tid fra dere låser baderomsdøra til den blir låst opp igjen?

Dusjhyppigheten her avhenger av aktivitetsnivået og selskapet.

Noen ganger hver dag, andre ganger kan det gå to-tre dager mellom hver dusj om ingen klenger på meg. Håret vaskes to ganger i uken og er i strikk ellers.

Alle sier jeg er kjapp i dusjen, men har aldri tatt tiden :) Kanskje jeg skal gjøre det neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...