Rhiannon Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #561 Del Skrevet 20. februar 2013 I går var skatten åtte uker! Tiden flyr Han er blitt så stor! På seksukerskontroll i forrige uke var han 61,5 cm og 6110 gram han er bare to cm kortere enn halvåringen til naboen Urg, jeg drømte at jeg kjøpte oreokjeks, og nå er jeg skuffet fordi vi ikke har er blitt slik en godtegris! Anyhow... Vi begynte med tran til Vegard i forrige uke. Ingen stor suksess! Han gulpet ikke av det - han har bare gulpet to ganger i sitt liv, så det skulle bare mangle - men stakkars gutten min fikk så vondt i magen... Og han som aldri skriker var plutselig utrøstelig! Så i går gikk vi over til D-dråper i stedet. På skje kjempegøy! Og i dag er første dagen siden vi begynte på tran at guttungen har våknet uten mageknip om morgenen Slik ser Vegard ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. februar 2013 #562 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) For en sjarmør! Endret 20. februar 2013 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 20. februar 2013 #563 Del Skrevet 20. februar 2013 Nydelig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #564 Del Skrevet 20. februar 2013 Takk jenter vi syns selvfølgelig også han er verdens vakreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. februar 2013 #565 Del Skrevet 21. februar 2013 Så fin han er, Rhiannon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå