Gå til innhold

Når dama har mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

husker jeg ikke feil er sex under mensen ikke bare uhygienisk (for det vet dere vel fra før) men kan også medføre kjønnssykdommer?

Hva? Hvilke sykdommer skal dette være?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får jo noe tilbake, om ikke akkurat der og da :)

Dessuten ser jeg ingen grunn til å ikke gi mannen litt egosex. Det gjorde min for meg senest for et par dager siden. Utstyret hans var ute av drift (grunnen kan være det samme:p), men jeg var kåt, så han "ofret" seg og var sexleketøyet mitt hele kvelden :nigo:

Jeg har ikke noe problem med å "ofre" meg for madammen innimellom. Nå ser ikke jeg på det som å ofre meg da, for jeg nyter å slikke/kose med henne over lengre tid og merke hvordan hun nyter det. Ingen ting som å slikke ei dame til orgasme, kjenner så godt hvordan det bygger seg opp hos henne og hun nærmer seg "mål". Og så smaker det jo så godt da!!! Setter selvsagt pris på å få samme behandling selv en gang i blant :lur:

De fleste gangene ender med orgasme for begge to, selvsagt, men er deilig med litt variasjon og noen ganger :jepp:

Gjest Bandit
Skrevet

å gi opp er for tapere :lur: har per dags dato aldri gitt opp, selv om det har resultert i øm kjeve og gangsperr i nakken dagen etter... :fnise:

Eller når man er så øm i tunga at man ikke snakker forståelig på et par dager.... :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Sex er ganske u hygienisk uansett,(tenk på det, det involverer at han er inni kroppen min, det er kroppsvæsker og vi er tross alt ganske intime med hverandre, rart at vi ikke lever i sølibat hele gjengen, hele tiden, eller går konstant syke) men kjønsykdommer? Den var ny.. Nei her gir vi f i hele mensen og knuller når vi vil. Gjør alt utenom slikking.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne se en kilde på at man plutselig har en kjønnssykdom og er smittsom under mensen, for dette var fullstendig nytt for meg.

• Liker 1
Skrevet

Eller når man er så øm i tunga at man ikke snakker forståelig på et par dager.... :ler:

Ja vært borti den selv :fnise: men det aller verste er jo når det har gått litt røft for seg og man hverken kan svelge eller prate skikkelig før dagen etter :lur:

• Liker 1
Skrevet

Blow job eller runke han går fint om jeg har mensen. Ikke vanlig sex :P Men jeg må vel si jeg føler meg veldig ekkel når jeg har mensen så aller helst vil jeg være i fred.. Hvertfall når magen er veldig vond.

Gjest Bandit
Skrevet

Ja vært borti den selv :fnise: men det aller verste er jo når det har gått litt røft for seg og man hverken kan svelge eller prate skikkelig før dagen etter :lur:

Og samtidig er så sår og øm andre steder at man går som en tulling. Selv en silkeboxer virker som sandpapir da... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Og samtidig er så sår og øm andre steder at man går som en tulling. Selv en silkeboxer virker som sandpapir da... :fnise:

haha! men så har du ikke hatt skikkelig sex hvis ikke du kjenner det dagen etter ;)

• Liker 1
Skrevet

For meg føles det som å bli pult med kniv, mindre behagelig altså =)

Enig med denne. Jeg blir så følsom og merkelig der nede at det blir bare ufattelig vondt.

Så vi gjør andre ting gitt... :sjenert:

Gjest Bandit
Skrevet

haha! men så har du ikke hatt skikkelig sex hvis ikke du kjenner det dagen etter ;)

Helt klart. Da klarer man et par dager med smerte og sårhet... :fnise:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Mensen er da årsaken til at Gud ga oss en rumpe. :sjarmor:

AnonymBruker
Skrevet

Mensen er da årsaken til at Gud ga oss en rumpe. :sjarmor:

Hva er da årsaken til at Gud ga menn en rumpe?:klo:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Hva er da årsaken til at Gud ga menn en rumpe?:klo:

Så de også kan få? Menn er generelt et førsteutkast. Hva skal de f.eks med brystvorter?

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Når dama har mensen, er det slik at vi gutta automatisk også "har mensen"? All seksuell aktivitet opphører?

Undrende gubbe

Har dama mensen så tar du og ligger med søstra hennes eller mora eller bestevenninna eller ei kusine eller ei tante..........

Endret av Corto Maltese
AnonymBruker
Skrevet

jeg sa: hvis jeg ikke husker feil! eneste jeg fant var dette: Det er også lettere å bli smittet av seksuelt overførbare sykdommer når slimhinnen i livmorhulen blir avstøtt under mensen jf.http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=92&id=1372 så da er det greit da..

Æmm, men man får da ikke en kjønsykdom den dagen man får mensen og så er man smittefri den dagen det er over. Har man en kjønsykdom så har man det. Og da er sjansen STOR får å bli smittet alle andre dager og. Det er vel forskjell på å ha et tilfeldig ons med noen som har mens, og det å være i et forhold å ha sex med mens. Jeg og partneren er 100% trygg på hverandre, men kunne ikke tenke meg å ha et ons når jeg hadde mens. Jeg har som sagt sex med mens, (ab #64) men både meg og samboer er friske.

det blir altså HELT feil som du sa ” husker jeg ikke feil er sex under mensen ikke bare uhygienisk (for det vet dere vel fra før) men kan også medføre kjønnssykdommer?”

Å ha sex med mens fører ikke til sos, men sjansen for å få sos er større viss en av partene har en sos. Vesentlig Forskjell der altså

Gjest Sevastra
Skrevet

Vi har alltid den mest kinkye sexen når jeg har mensen. Mensensex er digg.

Skrevet

Her i huset hører ikke mensen og sex sammen.

Og det passer igrunnen oss begge veldig bra.

:)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Typen er egentlig ingen særlig fan av sex under mensen, men noen ganger blir han så kåt at han sier "skal vi bare gi faen?" :fnise:

Men som oftest har vi ikke sex under mensen, i stedet gir jeg han heller bare en skikkelig blowjob :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...