Gå til innhold

Når dama har mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres da jævlig kjipt ut at han skal få blowjobs en hel uke mens jeg ikke skal få en dritt? Bare bli kåt uten å kunne gjøre noe med det, enn på egenhånd? Ellers takk, han får ta meg i dusjen om han syns blodet er ekkelt.

Helt 100% enig. Skulle akkurat til å skrive dette selv!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger da ikke han i en uke når jeg har mensen! Det er alt for kjedelig for meg.

Jeg kan godt suge, for alle del. Men ikke hver dag! Ikke har vi sex hver dag normalt heller.

Ingen av oss liker å ha sex når jeg har mensen, men vi kan da kose oss fordet. Jeg blir veldig kosete, noe han også vinner på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å ha sex under mensen, men hvis typen min ikke hadde likt det hadde jeg aldeles ikke sugd han hver dag til mensen var over. Tilbudet står der, og hvis han takker nei så får han klare seg med høyrehånda.

• Liker 4
Skrevet

Her er det full stopp.

Nå blør jeg bare to ganger i året, så han får ta seg sammen de to ukene tilsammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kraftige menssmerter, til og med når jeg tar smertestillende, de 3 dagene det pågår at her er det er full stopp. De få dagene får han ordne det selv hvis han absolutt må, for jeg har absolutt ingen lyst når jeg føler meg så elendig og har vondt.

• Liker 4
Gjest snoopy_93
Skrevet

Kommer litt an på for min del. Hvis jeg har mensen og ikke føler meg digg nok til å ha sex så suger jeg han så kan han heller komme på meg. Haha. Men ellers så er ikke mens et problem, det blir bare litt mer søl av det og vi avslutter derfor kosestunden med en god dusj hvor vi såper inn hverandre, hører på musikk og kysser masse! :rodmer:

Har merket en del ganger at det faktisk er ubehagelig å ha sex når jeg har uka. Kjennes ut som at han "bånner" meg eller noe. Ikke så godt.

Gjest Levitate
Skrevet

Kjæresten min vil at vi skal pule i dusjen når jeg har mensen, men jeg tør ikke å ha sex i dusjen på grunn av diverse årsaker. Han får heller en god del blow jobs og når det nærmer seg slutten på mensen så drister vi oss til sex. Syns selv det er litt ekkelt med sex når jeg blør, men men..

Heldigvis er det veldig sjeldent jeg har mensen på grunn av p-pillene jeg går på, så. :sjenert:

Skrevet

døtt inn en propp og tilfredstill klitoris :) Det funker. Elles så finnes rompa og kjeften.

ehh.... en propp? snakker vi menskopp eller tampong her? Kan så absolutt ikke se for meg at analsex ville vært noe bra med tampong i skjeden. Ser for meg den grønne tråden ( de er vel grønne enda? :fnise: ) henge ut mens han slikker. Nei ellers takk. Ganske så enig med EasyA her, han får bruke høyrehånda om han ikke vil ha meg ;)

• Liker 3
Skrevet

Det eneste som utgår den uka er at han slikker meg!

Klart, hadde han ikke villet så skulle jeg ikke tvunget ham, hehe.

Et håndkle i senga, og finale i dusjen, så er alt så bra så :)

Skrevet

Mensen stopper da ikke selv om du drikker alkohol? Det er ikke en trylledrikk.

Jo de gjør det på meg...kanskje ikke i de 2 første dagene men blør jeg moderat eller lite så stopper jeg å blø av alkohol.. begynner igjen på morgenen.

• Liker 1
Skrevet

Når dama har mensen, er det slik at vi gutta automatisk også "har mensen"? All seksuell aktivitet opphører?

Undrende gubbe

Fordi det som regel ender opp med at mannen blir tilfredsstilt, men ikke dama. Du får ta saken i egne hender:P

Er nå uansett ikke noe i veien med å ha sex under menstruasjonen heller, i dusjen, håndkle på sengen etc. Men mange kvinner har jo plager under menstruasjonen også, så det ligger vel litt i det i tillet til alt sølet:P

• Liker 2
Skrevet

Jo de gjør det på meg...kanskje ikke i de 2 første dagene men blør jeg moderat eller lite så stopper jeg å blø av alkohol.. begynner igjen på morgenen.

wow, ALDRI hørt om før :klo: mener å ha lest et sted at alkohol virker som blodfortynnende, da ville det vel ha motsatt effekt? Godt mulig jeg blander no altså...

• Liker 1
Skrevet

hjemme har vi sex uansett....typen bryr seg ikke om jeg har det..jeg tar bare en dusj først,å begge dusjer etterpå...faktisk er veldig mye mer følsomt å deilig for meg der når jeg har det :sjenert:

vet ikke om fler føler det på samme måte...

Skrevet

wow, ALDRI hørt om før :klo: mener å ha lest et sted at alkohol virker som blodfortynnende, da ville det vel ha motsatt effekt? Godt mulig jeg blander no altså...

Alkhol tynner ut blodet, men du blør jo egentlig ikke når du har mensen. Jeg mener å ha lest et sted at det er ganske lite blod i menstruasjonen egentlig, det meste er slim osv (delikat, jeg vet). Akkurat hvorfor alkoholen stopper mensen, det vet jeg ikke, men de fleste av vennene mine opplever dette når de drikker.

Skrevet

Alkhol tynner ut blodet, men du blør jo egentlig ikke når du har mensen. Jeg mener å ha lest et sted at det er ganske lite blod i menstruasjonen egentlig, det meste er slim osv (delikat, jeg vet). Akkurat hvorfor alkoholen stopper mensen, det vet jeg ikke, men de fleste av vennene mine opplever dette når de drikker.

Det skal jeg ta med meg videre! Verdt et forsøk om jeg trenger å stoppe blødninger en gang i fremtiden :fnise:

• Liker 2
Skrevet

hjemme har vi sex uansett....typen bryr seg ikke om jeg har det..jeg tar bare en dusj først,å begge dusjer etterpå...faktisk er veldig mye mer følsomt å deilig for meg der når jeg har det :sjenert:

vet ikke om fler føler det på samme måte...

For meg føles det som å bli pult med kniv, mindre behagelig altså =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg har det alltid vært et stort NEI........men så fikk jeg ny kjæreste og vi måtte bare prøve. Siden dengang så gir vi blaffen i om jeg har mensen eller ikke.

Hos meg som har sterke blødninger og mye smerter har det faktisk en utrolig god effekt. Er jo også forsket på det og det stemte for meg. Menssmertene forsvant og blødningene dempet seg. Så min mens har blitt myyyye bedre etter dette :)))))

Og sex er akkurat like godt for meg med mens som uten!

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke sex under mensen. Jeg har bare mensen i 3 dager da så ingen krise. Han liker ikke blod og sex/orgasme er ikke behagelig for meg under mens.

I tillegg blir det ekstra sex både før og etter menstruasjonen :)

Gjest just words
Skrevet

Her har vi sex mens jeg har mensen, ikke noe problem. Merker også at jeg blir ekstra kåt disse dagene, og det funker på smerter i korsryggen. Han har heldigvis ikke noe ubehag med dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at jeg ble enda litt mer fornøyd med at jeg har hormonspiral etter å ha lest denne tråden. Gi blow jobs 3 - 6 dager i måneden, året rundt, uten å få noe tilbake? Hadde ikke passet for meg, i hvert fall...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...