Nysgjerrig gubbe Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Når dama har mensen, er det slik at vi gutta automatisk også "har mensen"? All seksuell aktivitet opphører? Undrende gubbe
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 (endret) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blowjob%20week Om dama liker anal så ... You know Endret 4. januar 2012 av SemperFi 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Kjæresten min vil IKKE ha sex når jeg har mensen. For min del har det ingenting å si... Kan jo gjøre det i dusjen. Men han synes det er ekkelt :kgbaby: 1
Strikkemamma Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Da er det blowjobs som gjelder U said it!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 AB over her... Vi har kanskje anal-sex av og til også, ellers suger jeg ham en del når jeg har mensen...
Judge Judy Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Altså, dere har tre alternativer: 1.) Glem at blodet er der og fortsett som før 2.) Bruk alternative hull 3.) Sølibat Dere får ta dere en prat og finne ut hva som passer dere best 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 AB over her... Vi har kanskje anal-sex av og til også, ellers suger jeg ham en del når jeg har mensen... Orker du analsex under mensen? Ikke jeg. Må så drite når jeg har mensen. 23
Gjest Bandit Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 I mine forhold har dette vært forenelig med fullstendig tørke, men det er godt å vite at det finnes noen der ute som ser ting litt annerledes enn mine ekser...
Gjest NozMonster Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 neeeej! det er jo fullt mulig å kjøre brannbil, men det kommer jo litt ann på mengden dama blør om det lar seg gjøre eller om det bare blir nasty... mensen bør jo heller ikke sette en stopper for en blow job synes jeg!
Gjest Raindrops Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Her er det iallefall ikke snakk om en uke uten sex. Så sant jeg ikke har menssmerter så er det analsex på menyen. Blow jobs week er også en mulighet
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. januar 2012 #12 Skrevet 4. januar 2012 er problem å suge han vel? glad og fornøgd gubbe er best
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Det er jo bare å drikke litt alkohol så forsvinner blødningene en stund. Kjekt hvis man ikke liker griseri
Gjest Solsmil Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 blow job og analsex. Vi har ikke vanlig sex mens jeg har mensen.
challenger Skrevet 4. januar 2012 #15 Skrevet 4. januar 2012 Har heldigvis mensen kun i 3 dager, så det får han overleve altså! 4
Strikkemamma Skrevet 4. januar 2012 #16 Skrevet 4. januar 2012 Det er jo bare å drikke litt alkohol så forsvinner blødningene en stund. Kjekt hvis man ikke liker griseri Mensen stopper da ikke selv om du drikker alkohol? Det er ikke en trylledrikk. 3
Gjest "gjest" Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 Det er jo bare å drikke litt alkohol så forsvinner blødningene en stund. Kjekt hvis man ikke liker griseri Hvor har du det fra? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 Mensen stopper da ikke selv om du drikker alkohol? Det er ikke en trylledrikk. Har alltid gjort det på meg og mange andre. Sjekk en annen tråd her om det.
Pialill Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Høres da jævlig kjipt ut at han skal få blowjobs en hel uke mens jeg ikke skal få en dritt? Bare bli kåt uten å kunne gjøre noe med det, enn på egenhånd? Ellers takk, han får ta meg i dusjen om han syns blodet er ekkelt. Ikke at dette er noe problem nå da, er en av de heldige som slipper mensen 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #20 Skrevet 4. januar 2012 døtt inn en propp og tilfredstill klitoris Det funker. Elles så finnes rompa og kjeften. Når jeg har mensen så syntes jeg det er deilig og suge og tilfredstille kjæresten min så det blir mest blowjob week her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå