Gå til innhold

Når dama har mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er det blowjobs som gjelder ;) U said it!

Så teit...mange er flinke til å suge, men det betyr jop ikke at mannen kommer av sugingen...og hva er da poenget? Bare erte han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så teit...mange er flinke til å suge, men det betyr jop ikke at mannen kommer av sugingen...og hva er da poenget? Bare erte han?

kommer vel ann på hvor lenge du holder på? Samtlige jeg har sugd kommer rimelig raskt nemlig :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mine forhold har dette vært forenelig med fullstendig tørke, men det er godt å vite at det finnes noen der ute som ser ting litt annerledes enn mine ekser... :ler:

Mannen min er velkommen inn også når jeg har mensen men han har ikke lyst da.

Litt i begynnelsen av forholdet for ca 20 år siden var han ikke så nøye på det.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

kommer vel ann på hvor lenge du holder på? Samtlige jeg har sugd kommer rimelig raskt nemlig :lur:

Hmmmm... :lur:

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg merker at jeg ble enda litt mer fornøyd med at jeg har hormonspiral etter å ha lest denne tråden. Gi blow jobs 3 - 6 dager i måneden, året rundt, uten å få noe tilbake? Hadde ikke passet for meg, i hvert fall...

Nå vet jeg ikke med andre, men dersom ei dame hadde gjort dette for meg, hadde jeg naturligvis lagt meg litt ekstra i tøylene, selv om jeg elsker å slikke fra før. :lur:

Skrevet

Hmmmm... :lur:

Har man et mål må man jo jobbe for det :lur:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Har man et mål må man jo jobbe for det :lur:

Ja, jeg er skjønner godt tankegangen der. I mange tilfeller er jeg en perfeksjonist selv... :lur:

Skrevet

Ja, jeg er skjønner godt tankegangen der. I mange tilfeller er jeg en perfeksjonist selv... :lur:

jammen det kan man like, god innstilling! :lur: nok av disse mennene som gir delvis opp om de ikke klarer det på noen forsøk :sukk:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg merker at jeg ble enda litt mer fornøyd med at jeg har hormonspiral etter å ha lest denne tråden. Gi blow jobs 3 - 6 dager i måneden, året rundt, uten å få noe tilbake? Hadde ikke passet for meg, i hvert fall...

Jeg får jo noe tilbake, om ikke akkurat der og da :)

Dessuten ser jeg ingen grunn til å ikke gi mannen litt egosex. Det gjorde min for meg senest for et par dager siden. Utstyret hans var ute av drift (grunnen kan være det samme:p), men jeg var kåt, så han "ofret" seg og var sexleketøyet mitt hele kvelden :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex akkurat som vanlig, minus slikking.

Gjest Bandit
Skrevet

jammen det kan man like, god innstilling! :lur: nok av disse mennene som gir delvis opp om de ikke klarer det på noen forsøk :sukk:

Har aldri skjønt den innstillingen. Og jeg vet at selv om jeg fikk EN kvinne til å gispe av nytelse, er det ikke sikkert at det funker på den neste. Det er det som er så spennende. Man blir aldri helt utlært... :lur:

Btw... nok av kvinner som dessverre også gir opp om det ikke funker på de første forsøkene.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg får jo noe tilbake, om ikke akkurat der og da :)

Dessuten ser jeg ingen grunn til å ikke gi mannen litt egosex. Det gjorde min for meg senest for et par dager siden. Utstyret hans var ute av drift (grunnen kan være det samme:p), men jeg var kåt, så han "ofret" seg og var sexleketøyet mitt hele kvelden :nigo:

Jeg synes det bare er herlig å være noens BoyToy innimellom. :rodmer:

Skrevet

Btw... nok av kvinner som dessverre også gir opp om det ikke funker på de første forsøkene.

å gi opp er for tapere :lur: har per dags dato aldri gitt opp, selv om det har resultert i øm kjeve og gangsperr i nakken dagen etter... :fnise:

• Liker 1
Gjest mirlinda
Skrevet

jeg har ikke mensen pga p-piller, men har tidligere opplevd at han vil ha sex selv om jeg har mensen - men jeg har sagt nei fordi jeg synes det er uhygenisk!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det bare er herlig å være noens BoyToy innimellom. :rodmer:

Definitivt en mann etter mitt hjerte! :fnise:

Skrevet

jeg har ikke mensen pga p-piller, men har tidligere opplevd at han vil ha sex selv om jeg har mensen - men jeg har sagt nei fordi jeg synes det er uhygenisk!

Jeg vil ikke si det er mer uhygenisk enn fittesafter da... men det er vel bare meg :lur:

men du bør vel vaske deg etterpå, blir jo litt blodsøl, ikke akkurat digg å våkne med dagen etter :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mensen stopper ikke meg ihvertfall, damer jo ekstra kåte da, pluss at man slipper å gjøre de våt. BRUK KONDOM!

AnonymBruker
Skrevet

Har merket en del ganger at det faktisk er ubehagelig å ha sex når jeg har uka. Kjennes ut som at han "bånner" meg eller noe. Ikke så godt.

Ta ut tampongen :fnise:

• Liker 3
Skrevet

husker jeg ikke feil er sex under mensen ikke bare uhygienisk (for det vet dere vel fra før) men kan også medføre kjønnssykdommer?

her i gården lever vi i sølibat i uka jeg har mensen, og det er så herlig med tanke på første sexen etter mensen, i begynnelsen av forholdet hadde vi sex uansett, men etter å ha hørt at det ikke er så lurt av helsemessige årsaker, har vi gitt oss, og med litt disiplin og en heftig sex å se frem til, så funker det for oss jaffal

Skrevet

Nok av de som er selvsikre på at deres tunge har orgasmegaranti,....

Har aldri skjønt den innstillingen. Og jeg vet at selv om jeg fikk EN kvinne til å gispe av nytelse, er det ikke sikkert at det funker på den neste. Det er det som er så spennende. Man blir aldri helt utlært... :lur:

Her er en som har skjønt det :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...