Gå til innhold

lorens lille fristed - om livet, mini, trening, skole og jobb :-)


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Denne er konvertert fra treningsdagbok, så på den første sida er det mest treningssnakk, mens fra side to kommer det litt mer generelt ymse ;)

----

Er egentlig ikke fan av å starte ordentlig med trening sånn på nyåret, er vel noe med å ikke like konseptet nyttårsforsett ;P

Men, etter å ha sett på vekta er det ingen vei utenom.

Skal minst ned 7 kg - kanskje 10. Dvs at jeg vil lande et sted mellom 55 og 60 kg. Jeg er 164 høy, og veide 60 før jeg ble gravid for ganske nøyaktig 5 år siden.

Uansett, selv om jeg har et tall foran meg som et mål er det like mye det å SE bedre ut, se strammere og mer fit ut som er det største målet.

Jeg tenker å poste bilder her, skal ta før bilder før jeg begynner i dag, og oppdatere jevnlig.

I dag starter jeg med 30 days shred og så får jeg se hvor jeg står om 30 dager, eller, om litt over, siden jeg må ta en liten pause i noen dager pga en tur utenlands med sønnen min, da vet jeg ikke om jeg får fulgt programmet :-)

Bilder kommer senere i dag.

Endret av loren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, da har jeg utsatt kroppen for to dager med Level 1...

Det kjennes for å si det sånn..

Svetter og sliter ;)

Det er utrolig slitsomt, men er utrolig godt etterpå! :-D'

Skal se om jeg får inn bilde her nå av meg i går, på dag 1

Er vel ikke det at jeg har så innmari mye til overs egentlig, men magen er slapp etter graviditeten (jadda, skylder på den enda ;P) siden jeg ikke har trent noe særlig etter at jeg ble mamma.. Og litt strammere lår og mindre ryggfett (heter det ryggfett? ;P) hadde virkelig ikke gjort noe ;)

Treninga i dag gikk bedre enn i går, men merker at jeg brukte muskler jeg ikke har brukt på LENGE!

post-10530-0-35725600-1325675231_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:popcorn:

Og her sitter du og frister meg med popcorn mens jeg burde trene? Makan! ;P

I går var jeg og løp etter jobb (dvs altså etter 2300), er visstnok den kuleste MT'en på jobb siden jeg klarer å gå fra vinkveld til jobb til trening ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest loren

På tide å børste støv av denne, gi meg selv litt dårlig samvittighet... :P

Våren gikk og nå har sommeren snart forsvunnet også, og jeg sitter med 4 kg pluss fra da bildet ble tatt, men et ned fra for to mnd siden, så kan nesten kalle det rette veien.

Fikk en kickstart igjen i går etter ferie med dårlig mulighet for trening, med 30 min løping opp og ned en bakke da jeg fikk akutt behov for luft :P og starta dagen i dag med å prøve meg på 30 minutes shred igjen. Etter 20 minutter var jeg ødelagt og kvalm :P Så de siste minuttene ble litt halvveis, men jeg fullførte :)

note to self; dårlig ide å trene uten mat innabords.

Målet er i grunn det samme enda, en kropp jeg er mer tilfreds med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Så bra at du har startet treningen igjen! Du vil merke store forskjeller etterhvert! Stå på babe! :smilyblomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

:hoppendeglad: Så bra at du har startet treningen igjen! Du vil merke store forskjeller etterhvert! Stå på babe! :smilyblomst:

Takk :) nå har jeg akkurat lovet typen bakkeintervall imorgen kveld etter Tusenfryd, så dette blir spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Hvordan gikk det på intervalltreningen?

Det vet jeg snart :P

Skal ut nå hvert øyeblikk, vært flink og spist først denne gangen nemlig ;p

Har stått og gått på tusenfryd i hele dag, så føler meg sliten, men har en plan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg da når jeg trasker på jobb en hel dag, så trening. Men når du begynner merker du at det finnes masse energi igjen!

Man er ikke sliten før man får metallsmak i kjeften, bena skjelver og man føler seg kvalm.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Samme som meg da når jeg trasker på jobb en hel dag, så trening. Men når du begynner merker du at det finnes masse energi igjen!

Man er ikke sliten før man får metallsmak i kjeften, bena skjelver og man føler seg kvalm.

Stå på!

Fullført!

Var dausliten etterpå, men det er verdt det når man har fått igjen pusten og har blitt godsliten :-)

Varma opp litt først, så ca 100 meter opp i bakke og gå ned igjen x 10 før en liten runde rundt i boligfeltet for å roe ned :-)

Jeg føler meg flink! ;):hoppendeglad:

Må jo blir fin i formen til jul :-D

Planen for i morgen er å lure med minst en av gutta på jobb på tur ut, enten lett jogging eller sykkeltur :-)

Får jeg ikke til det spørs det hva det blir tid til, da må det bli powerwalk i natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loren

:) Moro med fler som kikker innom, føler litt mer press da ;P

Nå er jeg på jobb, har foreslått jogging, løping, sykling, gåtur, volleyball, fotball.. Menneh neida.. her skal det spilles FIFA =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Jeg fikk lurt ut en av gutta fra tv-skjermen :-)

så da ble det en 3,5 km gåtur sammen med en fin samtale :-)

Brukte 30 minutter, så det var ingen treningstur sånn sett, men det ble allefall en halvtimes bevegelse :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loren

Siden jeg er på jobb til 2300 er jeg litt i tvil... Kom med et skikkelig godt argument innen da så blir det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Har du planer om å jogge i dag? *press*

Jeg fikk fri 2230 isteden for 2300, så da ble det 2,5 km jogging, så nå bør du være stolt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Bestemte meg egentlig for å ikke trene i dag, men siden jeg skal på festival i helga så ombestemte jeg meg. Fullførte en runde med lever 1 i 30 days shred, med vesentlig bedre resultat enn forrige gang ;p

Følte iallefall ikke at jeg skulle dø.. :P

Planen resten av uka er som følger;

Morgendagen er avhengig av når jeg står opp etter seinvakt i dag :P skal ta et fly kl 13, og rett på festival, og lørdag likedan, da vet jeg i grunn at det ikke blir, såpass kjenner jeg meg selv :P

så, neste helt sikre er på søndag, mens da morgendagen får være litt i det blå så lenge ;)

Blir hos foreldra mine til tirsdag, og så på hytta til foreldra til typen etterpå fram til fredag, så da har jeg både god tid og gode muligheter :hoppendeglad:

Er fornøyd med å ha gjennomført 5 treningsøkter denne uka, hvis man regner med natt til mandag, så om det ikke blir mer enn en i helga er jeg fortsatt fornøyd med meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...