Gå til innhold

The Bachelor 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke helt å fatte hva Ben ser i Courtney. Det er alltid så veldig babysnakk, og jeg syns ikke hun høres ekte ut. Det høres ut som hun sier alt hun vil at han skal høre. Plutselig så er hun superforelsket (sånn er det med alle jentene da) og må fortelle det for å kapre han, og plutselig er hun bare såååå lei seg og han må trøste henne. Ben vil nok at jentene skal være sårbare (et ord som er overbrukt i The Bachelor, samtidig som å være der for "the right reasons"), og det skjønte hun og ganske raskt.

En ting jeg bet merke i i"Women Tell All" episoden, var at hun skulle beklage seg for jentene, men beklaget seg med at det hadde vært så tøft hvordan media hadde vært og for familien hennes og sånt. Det var mer for å rette på sitt eget rykte, enn å virkelig genuint ville beklage seg for de andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Gleder meg til å se after the final rose!

Veti kke om jeg gidder å se så mye mer. Minner meg som sagt om Jake sin sesong. Vienna er jo ikke akkurat noe hyggelig menneske, oppfører seg som en dritt mot andre, men som en engel mot ungkaren. Jaja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett over 2 timer med the bachelor(finale + final rose) så synes jeg faktisk at Ben og Courtney passer ganske godt sammen.

Men hva er greia med Ben? Jeg skjønte liksom ikke hvorfor han hadde gjort det slutt i en periode? Var det fordi han ikke likte hennes oppførsel når han så episodene ble sendt på tv? Og hva har endret seg siden det? Jeg ble ikke akkurat overbevist når han sa at alt er bra mellom dem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misteltein

Etter å ha sett over 2 timer med the bachelor(finale + final rose) så synes jeg faktisk at Ben og Courtney passer ganske godt sammen.

Men hva er greia med Ben? Jeg skjønte liksom ikke hvorfor han hadde gjort det slutt i en periode? Var det fordi han ikke likte hennes oppførsel når han så episodene ble sendt på tv? Og hva har endret seg siden det? Jeg ble ikke akkurat overbevist når han sa at alt er bra mellom dem nå.

Eller så kan det ha med at de må skjule forholdet fram til siste episoden har gått på tv. Det er flere som har sagt at det har vært fryktelig slitsomt på forholdet, og det ikke alltid har gått bra.

Det kan jo være at han så oppførselen hennes, og lurte på om dette var jenten han ble kjent med. Jeg ville undret meg litt hvis jeg traff noen som var nydelig, også visste det seg at vedkommende var sånn.......

Don't know. Jeg har ikke sett episoden, bare spekulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg heller :vetikke:

Jeg fikk bare dårlige vibber når de satt i sofaen i "after the final rose". Hun virket kjempeusikker, men forelsket. Han virket ukomfortabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke troen på dem. Synes Emily sa det veldig greit i "the women tell all"-episoden: He's made his bed, and now he must lie in it".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben er skikkelig dust. Jeg tror heller ikke at de holder sammen, de virket ikke akkurat head over heals in love for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg tror faktisk de holder ut lengre enn folk tror. Det at han kunne være seg selv 100% rundt henne, har mye å si, og det kunne jeg se bare på det lille man ser på tv. Om det er riktig å gifte seg så raskt er en annen ting, men forelsket er de nok uten tvil.

Go Cortney! :)

Men likte hun stakkaren som ble nr 2 også. Hun blir nok bacholerette en dag. Tror hun passer perfekt som det! :)

Og jeg er btw så patetisk at jeg begynte å sippe da Ben fridde til Cortney! :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...