Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ut som om det er i neste episode det blir Courtney-drama. Gleder meg. Men tror egentlig på ryktene om at han velger henne, så det er ikke så mye håp...

Takk for at du spoilet :kjefte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ben blir mer og mer arrogant. Hvem er det som kysser noen like før de skal sende dem hjem. Han kunne vært litt hyggeligere og mer forståelsesfull mot Casey som ble sendt hjem. Hans sanne seg kommer fram. Han takler tydeligvis ikke å være ungkaren.

Gleder meg til å se når kvinnene forteller alt episoden. Gleder meg til å se hva damene sier om nakenbadingen hans.

Skrevet

Takk for at du spoilet :kjefte:

Dette var jo avslørt tidligere i tråden? Det var ihvertfall her jeg fant det ut, dessuten er det bare rykter... Sorry.

Skrevet

Jeg trodde ikke at han kom til å velge Courtney med seg videre. Neste uke blir spennende! :popcorn:

• 2 uker senere...
Skrevet

Åhh, jeg blir bare mer og mer irritert på denne mannen... (så akkurat episode 9!)

Skrevet

Dumme Ben :kjempesinna:

Det er vel ganske opplagt at han velger Courtney.

Håper at Casey blir nye ungkarskvinnen.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke alle hvem han velger enda? Har vært mye greier om det i sladreblader! Han er virkelig helt idiot.. Han ble også med i serien bare for å ble kjent!

Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

Ser dere åp nettet

Jeg syns han virket veldig søt på the bachelorette, men nå så kjenner at jeg får :kvalm: av han! Dårlig valg. Jeg har hørt hvem har velger jeg, også. Får se om det stemmer tilslutten!

Endret av Misteltein
Gjest Misteltein
Skrevet

Dere som ser det på nettet eller hvor enn dere ser det. Spoil litt for meg, da! :fnise:

Skrevet

Det er finale i morgen! Det står mellom Courtney og Lindzi. Ganske opplagt hvem han velger :roll:

Gjest Misteltein
Skrevet

Det er finale i morgen! Det står mellom Courtney og Lindzi. Ganske opplagt hvem han velger :roll:

:sur:

Minner meg om sesongen med Jake. :daane:

Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

:sjenert: Kan du oppdatere meg når du har sett den? :fnise: *spent* Om det blir Courtney så streiker jeg! :snurt:

Endret av Misteltein
Skrevet

Da har jeg lest på VG hvem han valgte. Klarte ikke å la være.

Skrevet

Da har jeg lest på VG hvem han valgte. Klarte ikke å la være.

Jeg og :sjenert:

Men skal se finalen i kveld uansett.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg leste spoilers for lenge siden :sjenert: Venter bare på episodene skal komme opp, har lest litt om hva som skjedde i ettertiden, og i den siste episoden (den etter siste roseseremoni).

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de kommer til å holde. jeg v ar en av de som ikke litke ben før denne sesongen, og jeg liker han ikke etter sesongen heller. syns han virker teit.

Skrevet

Jeg tenker at hvis de allerede har gjort det slutt en gang før det ble offentlig- da kommer det ikke til å holde.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere de to nye episodene? De er ikke på piratebay..

Skrevet

Jeg finner de heller ikke på pirate bay! KRISE i heimen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...