Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo se alt online uten å lste det ned. Men streame det.

Hvordan er det man streamer det? Har du noen link til hvor man kan det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen dramaqueens!!!!!

Hva var greia med Shawntel, hadde hun bare sett han på The bachelorette og forelsket seg ut fra det eller hadde de datet fra før av?

Skrevet

Hvis han ikke finner kjærligheten etter denne videoen, så veit ikke jeg ;)

Skrevet

For noen dramaqueens!!!!!

Hva var greia med Shawntel, hadde hun bare sett han på The bachelorette og forelsket seg ut fra det eller hadde de datet fra før av?

Hun har snakket med ha på sosiale medier tror jeg..

Skrevet

Det virker litt søkt å komme på the bachelor og ha så stor tro på at de er meant to be etter å bare ha snakket sammen nett, men heller Shawntel enn fæle Courtney.

Skrevet

Søren, så mye drama i denne ukas episode. Også kom Shawntel. Glad han ikke valgte å dele ut den siste rosen.

Skrevet

Jeg syns at han skulle beholdt Shawntel, jeg. Har sansen for henne. Dessuten triumferte de andre damene så mye da hun ble sendt hjem, å beholde henne der ville satt et eksempel :gjeiper:

Skrevet

Utrolig kjedelig at det er emily som blir neste bachelorette. pga det, og valget til ben kommer det til å bli leeeenge til jeg følger med igjen..

Skrevet

Japp, håpet på at det var Shawntel som ble neste bachelorette, men dengang ei.

Irriterer meg forresten mer og mer over Courtney...

Skrevet

Japp, håpet på at det var Shawntel som ble neste bachelorette, men dengang ei.

Irriterer meg forresten mer og mer over Courtney...

Ja, jeg trodde Michelle Money var irriterende, men fy Courtney tar kaka! Grusom!

Skrevet

Ja, jeg trodde Michelle Money var irriterende, men fy Courtney tar kaka! Grusom!

Courtney virker helt forferdelig. Skjønner godt at de andre damene ikke takler henne.

Er det Emily fra Brads andre sesong som skal være neste ungkarskvinne?

Skrevet

Courtney virker helt forferdelig. Skjønner godt at de andre damene ikke takler henne.

Er det Emily fra Brads andre sesong som skal være neste ungkarskvinne?

Ja desverre.

Skrevet

Fy fader så ekkel Courtney er. Og Ben er rett og slett en tøffel. Dont like him

Skrevet (endret)

Han mister dessverre litt av glansen ved de valgene sine. De skulle ikke sensurert nakenbadingen, da ;)

Endret av Androide
Skrevet

Har sett siste episode nå. Jeg som likte Ben så godt under The bachelorette, men han viser virkelig sine dårlige sider, måten han pratet til Emily. Hvis han velger Courtney til slutt, så sier jeg bare what comes around, goes around... de fortjener hverandre

Skrevet

Emily virker jo helt fjern da. Snakker bare om Courtney når hun har alenetid. Hvor turnoff er det liksom?

Nå ser det ut som at Ben kommer til å konfrontere Courtney i neste episode, kan bli interessant :popcorn:

Hvem håper dere han velger forresten?

Jeg holder en knapp på Casey B.

(liker også Nikki etter episoden i går)

Skrevet

Hvem håper dere han velger forresten?

Jeg holder en knapp på Casey B.

Jeg liker også Casey B. Håper han velger henne.

Skrevet

Uff. Følte for Blakely.

Ingen ord når det kommer til C. Hun er bare helt grusom.

Liker Ben mindre og mindre.

Skrevet

Ser ut som om det er i neste episode det blir Courtney-drama. Gleder meg. Men tror egentlig på ryktene om at han velger henne, så det er ikke så mye håp...

Skrevet

Wow & wow!!

Blakely var såååå sikker på at hun kom til å få rosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...