Gå til innhold

The Bachelor 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første episode av den nyeste sesongen av The Bachelor er ute.

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke se den, men etter å ha sett åpningsepisoden så må jeg nok følge med. Drama!

Det er også blirr spoilet på nettet hvem de siste 4 er, for de som er som meg og ikke klarer å holde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet når tid denne sesongen blir sendt i Norge?

Bra det var Ben som ble ungkaren. Det synes jeg han virkelig fortjener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en stund til den blir sendt i Norge.

Ben var faktisk grunnen til at jeg ikke ville se årets sesong, for likte ikke han så godt, men det er jo litt guilty pleasure, og første episode vitner til drama!

Noen andre som har sett første episode?

Virket som om Jenny trodde hun var litt Carrie, men heiet likevel på hun fremfor Monica i "figthen" deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode og jeg måtte bare finne ut av hvem som ser ut til å vinne i følge spoilerne. Jeg likte veldig godt Ben i ungkarskvinnen, men hvis det viser seg at han velger hun i spoilerne (uten at jeg skal røpe hvem her) så er han mer overfladisk og like shallow som resten av ungkarene og tror ikke akkurat kjærligheten der kommer til å vare evig gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sett første episode. Veldig mye drama mellom Jenna og Monica. Også flørting med den jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr. han går bare etter utseendet.

Ben er så kjedelig og han velger jo bare de peneste og når noe er :too good to be true, så er det nok det også, så han bør lytte til seg selv og ikke velge med det han har mellom beina, for han blir nok såret en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben er så kjedelig og han velger jo bare de peneste og når noe er :too good to be true, så er det nok det også, så han bør lytte til seg selv og ikke velge med det han har mellom beina, for han blir nok såret en gang til...

Nettopp. Hun hun Courtney er virkelig grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke han er så veldig kjekk jeg. Dessuten virker han litt enkel. Og neten litt jentete. Ikke min type i det hele tatt, og jeg liker IKKE at han valgte den han valgte. Er 99% sikker på at spoileren er rett, fordi han som spoilet det har spiolet alle episodene, og alt som han har sagt har skjedd hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg følger alltid med på dette når det går i Norge, men det er vel kjempelenge til! Er vel ikke alle sesongene de viser heller? Vet ikke om de kommer til å sende Bachlor Pad heller. Det virka jo helt Paradise Hotel i reklamen, i alle fall.

Men bra Ben fikk en sjanse, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror nok mange av jentene i serien er sendt dit av en eller annen manger de har, som mener det er en god løsning for å få fart på karrieren. Og da blir det som det blir igrunn.

Syns Hun Chawntal(eller hvordan hun nå skriver navnet sitt) virket litt desp. i episoden, men samtidig syns jeg jentene overreagerte noe voldsomt. Hjelper ikke være pen når man bare er pen utvendig, og ett par av de har ganske usjarmerende personligheter igrunn.

Syns Britney gjorde ett klokt valg ved å dra, og kunne gjerne sett hun som The baschelorete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg følger alltid med på dette når det går i Norge, men det er vel kjempelenge til! Er vel ikke alle sesongene de viser heller? Vet ikke om de kommer til å sende Bachlor Pad heller. Det virka jo helt Paradise Hotel i reklamen, i alle fall.

Men bra Ben fikk en sjanse, da.

Du kan jo se alt online uten å lste det ned. Men streame det. Jeg liker alltid å se det når det skjer i usa, forid det fort glipper ut når de har gjort det slutt f,eks før det engang har startet i norge. Ang bachelor pad så har jeg blirr skikkelig skuffet over egge sesongene. I traileren bygger de opp til massivt drama, men så er det igrunn bare utrolig irriterende og de velger liksom de værste personene..Så jeg vil ikke si at du har gått glipp av sånn super mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det var litt synd at Shawntal ikke gikk videre. Jeg ser for meg at hun er hans type jente.

Jeg håper han velger Casey B (hun fra sørstatene). Jeg liker henne veldig godt. Tror det kommer til å stå mellom hun og Courtney.

Ben sa i første episode at han var svak for brunetter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...