Gjest HuskyPusky Skrevet 12. mars 2012 #701 Skrevet 12. mars 2012 18/30! Tenk, bare 2 dager til igjen på lv 2. Og det er morsomt å se, for de to siste dagene har alt på lv 2 gått mye lettere Det er til og med nathaliestyle på de kondisjonsplankeøvelsene (det kan jeg love dere at det ikke var de første dagene!)
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2012 #702 Skrevet 12. mars 2012 Wow! Det er bra! Det klarte definitivt ikke jeg! Lykke til mot level 3!
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #703 Skrevet 12. mars 2012 hvem er egentlig hu natalie? For jeg ser ikke forskjell på øvelsene til de to i level 1. (har ikke på lyden, hører på egen musikk)
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2012 #704 Skrevet 12. mars 2012 Nathalie er hun mørke, til venstre(?) for Jillian
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #705 Skrevet 12. mars 2012 Nathalie er hun mørke, til venstre(?) for Jillian Okei. Men jeg ser ikke så mye forskjell på øvelsene de gjør uansett :gjeiper:
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. mars 2012 #706 Skrevet 12. mars 2012 Okei. Men jeg ser ikke så mye forskjell på øvelsene de gjør uansett :gjeiper: Er vel også større forskjell på hvordan de gjør øvelsene i lv 2?
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2012 #707 Skrevet 12. mars 2012 Ja, helt klart større forskjell i level 2. Har også tittet igjennom level 3 og der er det også ganske store forskjeller
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #708 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Er vel også større forskjell på hvordan de gjør øvelsene i lv 2? da så får prøve å komme meg til level 2 så jeg kan finne ut selv Endret 12. mars 2012 av Lilu
Tussla Skrevet 13. mars 2012 #709 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Puuh! Da har jeg ENDELIG kommet i gang med level 2! Var gøy med litt annerledes øvelser! Kjenner også nå at jeg ikke er så sterk i skuldrene! Og er fortsatt veldig glad for at det ikke er så masse hopp i cardioen som tar på på skinnbena! Hatt noen dagers pause nå, 3 for å være presis ( igår gikk jeg en laaang tur på et par timer da!) så var godt å komme i gang igjen! Hvordan går det med alle dere andre?? Are you keeping it up?? Edit: slo til med en runde med "six weeks 6-pack" også.. pga dårlig samvittighet for dårlige treningsdager! Føler jeg har god grunn til å være fornøyd med dagens økt da ja!! Endret 13. mars 2012 av Tussla
Ina91 Skrevet 13. mars 2012 #710 Skrevet 13. mars 2012 Hadde første dag med level 2 i går, og fy søren så tungt det var.. Men artig med nye øvelser ;-)
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. mars 2012 #711 Skrevet 14. mars 2012 Ferdig med lv 2!! Nesten hvertfall.. Det ble litt forsiktig trening i dag, fordi jeg hadde veldig vondt øverst i leggene/knæra etter skidag i går. Så noen av øvelsene gikk ut, også ble det en ekstra lang tur med bikkja istedet. Så i morra blir det forhåpenlitvis første dag på lv 3 (om kneet er bra, ellers blir det en ekstra hviledag).
Tussla Skrevet 14. mars 2012 #712 Skrevet 14. mars 2012 way to go Huskypusky!! Håper kneet ditt er bra igjen i morgen! 12/30 i dag! (+ en runde med Killer buns and thighs etterpå!)
Gjest HuskyPusky Skrevet 17. mars 2012 #713 Skrevet 17. mars 2012 Her har det vært stille de siste dagene! Hvordan går det med dere? Selv ble det ikke noe trening på meg igår (merkelig det der at hviledagene mine alltid havner på fredager :gjeiper: ) så første dag på lv3 var i dag. Og det må jeg bare si at dere må glede dere til lv 3! Fyy så tungt, men samtidig var de fleste øvelsene veldig greie. Jeg følte hvertfall at jeg skjønte hvordan øvelsen skulle være, og jeg fikk den til med en gang (sånn var det ikke de første dagene på lv2). Så da er det dag 21/30!
Snop Skrevet 17. mars 2012 #714 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har slitt hele uka med leddproblemer så jeg må faktisk anse meg selv som ferdig noen dager før tiden Det blir litt poengløst for meg å plutselig ta 4 dager på level 3 når jeg blir frisk igjen etter en uke eller mer, så da går jeg rett på Ripped.
Gjest HuskyPusky Skrevet 17. mars 2012 #715 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har slitt hele uka med leddproblemer så jeg må faktisk anse meg selv som ferdig noen dager før tiden Det blir litt poengløst for meg å plutselig ta 4 dager på level 3 når jeg blir frisk igjen etter en uke eller mer, så da går jeg rett på Ripped. Uff, det var trist! Du får ha god bedring (Har man forresten fortsatt lov til å skrive her når man begynner på ripped? Skal forhåpentligvis begynne på den om en drøy uke jeg og.. )
Snop Skrevet 17. mars 2012 #716 Skrevet 17. mars 2012 Uff, det var trist! Du får ha god bedring (Har man forresten fortsatt lov til å skrive her når man begynner på ripped? Skal forhåpentligvis begynne på den om en drøy uke jeg og.. ) Hvis ikke får vi lage en egen Ripped-tråd :D Planen min er at jeg skal bli frisk neste uke, men det er ikke alltid kroppen hører på meg når jeg sier den skal bli frisk så vi får se! Krysser fingrene, det er skikkelig kjipt å ikke kunne trene når man vil.
Ina91 Skrevet 18. mars 2012 #717 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Her har jeg trent litt annet innimellom og. Er på 13/30 på shred. :-) Så har planer om å gjennomføre shred de dagene jeg ikke trener noe annet eller tar meg fri. Skal ta 14/30 i dag tenker jeg, om formen blir litt bedre. Sliter med allergien! Endret 18. mars 2012 av Ina91
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mars 2012 #718 Skrevet 18. mars 2012 Snart halvveis da ina:) Jeg tok dag 21 i dag, og nå sitter jeg her å kjenner at jeg har trent i både mage og skuldre:-P au!
Ina91 Skrevet 18. mars 2012 #719 Skrevet 18. mars 2012 Ja, HuskyPusky, det nærmer seg fort og gæli halvveis nå! Artig :-) Syns det har gått utrolig fort! Får skikkelig energikick av dette, og treningsmotivasjonen er virkelig på topp. Totalt 6 dager med trening denne uka, og 7 økter. I tillegg til shred har det blitt en styrkeøkt, en zumbaøkt og en økt med oppvarming+treningsveiledning. Nå skal det feires med en god dusj og noe godt å spise Gleder meg til level 3 jeg, er langt i fra en fan av level 2! :-p
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #720 Skrevet 20. mars 2012 Woooho, nå har jeg bestilt meg dvd og håper ikke det tar lang tid før den kommer, vil starte NÅ! Målet mitt er å gå ned 10 kg. Har i de siste to månendene begynt å jogge, men jeg er såpass fersk at jeg ikke klarer/gidder/orker mer enn 3 km ca 3 ganger i uka. Med den mengden så går vekta saaaaakte nedover, ca 1 kg i måneden. Håper at dette programmet her i tillegg skal få fart på sakene? er det sannsynlig å håpe på? Pluss at jeg vil jo ha en litt finere kropp, håper også dette programmet kan bidra mer til det enn jogginga. Blir inspirert av denne tråden :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå