Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fullført dag 2 på nivå 1, og skal til å hoppe i treningstøyet igjen og starte på dag 3! Phuu..er helt gåen i bena, husket ikke sist jeg hadde så mye gangsperre :fnise:

Har også begynt å tenke på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med 30 days shred, har sett at jillian har en del andre treningsfilmer også. Noen som kan anbefale en? Målet er selvsagt å gå ned i vekt :)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Vet ikke hvordan den er, men jeg skal starte på ripped in 30 når jeg er ferdig med shreden.

Skrevet

Jeg er på uke 4 av Ripped in 30 nå, og liker den bedre enn 30 day shred :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg iallefall klar til dag 4, og motivasjonen er fortsatt på topp :D

Lurer på forresten om det er moen som har erfaringer med play.com?

Bestilte meg noen manualer der nå, så lurer på om en betaler for pakken når man henter den i posten? Førte opp bankopplysningene mine osv, men kan ikke se at noe ble trekt?

Skrevet

Good morning treningsvenner :hallo:

:hoppe::pisk:

Jeg bare lurte på om det er noen som har lyst til å forklare hvordan de gjør den øvelsen jeg tror de kaller knebøy? Jeg er litt usikker på om jeg gjør den riktig..

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Nå trenger jeg litt motivasjon fra dere igjen. I går ble det ingen treningsøkt og i dag ble det en litt halvhjertet en... så jeg vil vel kanskje si at jeg er på dag 16 fortsatt..

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Tips for å finne igjen motivasjonen når man føler man har "satt seg litt fast" midt i lv 2.

Først, bla litt igjennom denne tråden og bli motivert til å ta en liten treningsøkt. Så tren lv 1 en gang. Det gjorde jeg akkurat, og det var utrolig morsomt å se hvor mye bedre formen min har blitt. Jeg gjorde alle øvelsene "Nathalie style" og jeg ble egentlig ikke ordentlig sliten en gang. Ser på det som en skikkelig oppvarming, så nå er jeg klar for å prøve lv 2 en gang til å gi alt!)

(det hjalp forresten litt å ha spist litt før man startet å trene. Det gjorde jeg ikke i går, så kroppen min var helt tom og absolutt ikke i treningsform) Så da er straks dag 17 gjennomført! (Hjelp, jeg skal jo snart opp på lv 3! Håper snart jeg føler at jeg får litt mer dreis på lv2, eller må det nok bli noen flere dager på den..)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

(HuskyPusky spammer tråden litt....)

Forresten: I dag gikk lv 2 så mye bedre! Jeg klarte alle øvelsene med 4kg vekter! Hurra!

Kanskje det rett og slett var lurt å putte inn en hviledag, sånn at musklene mine fikk hvilt litt ekstra!

Skrevet

har mistet litt motivasjonen selv. Hatt noen tunge dager, så trening har ikke vært det jeg har hatt så lyst til..

Har ikke fått begynt på level 2 enda..

Håper jeg kommer litt i gang igjen i morgen kanskje..

:veslejenta:

Skrevet

Level 1 unnagjort :happy:

Gleder meg til å prøve level 2 i morgen!

Skrevet

Jeg har bokstavelig talt bare vært hjemme for å sove de siste to ukene, så derfor har jeg ikke fått trent på lenge, og har tenkt å begynne på Level 1 igjen i dag eller i morgen (avhengig av hvor sent jeg kommer hjem i kveld). Gleder meg til å komme igang igjen :jepp:

Gjest linsina
Skrevet

Droppa 30 days shred, meldte meg inn på treningssenter i stedet :jepp: I dag forbrant jeg 960 kcal på mølla! what a feeling!

AnonymBruker
Skrevet

Droppa 30 days shred, meldte meg inn på treningssenter i stedet :jepp: I dag forbrant jeg 960 kcal på mølla! what a feeling!

Geesh, hvor lenge løpte du?

Gjest linsina
Skrevet

Geesh, hvor lenge løpte du?

Kjørte 4 kortintervaller på denne lange stunden.. Løp intervall i 10 min, gikk 15 min, løp intervaller igjen, gikk 15min, løp intervaller igjen, gikk 15 min, løp intervaller, gikk i ca 25 min! SLITEN ja :gjeiper:

Måtte få ut litt sinne, frustrasjon og blæh! Gutter vetdu... Om de (eller han) fortsetter å være dritter, så kommer jeg i form rimelig kjapt ser det ut som :fnise:

Skrevet

Gah, har igjen falt helt ut. Har skjedd så utrolig mye, og har hatt en virkelig nede-periode. Har ikke hatt motivasjon til å gjøre noe som helst, og har falt litt sammen sånn generelt. I tillegg ble jeg selvfølgelig syk! Nå er jeg hvertfall frisk igjen, og ting ser ut til å ordne seg, så kommer snart sterkere tilbake!

Har forresten fått noen komplementer på at jeg har blitt litt tynnere, og fått mindre mage! :hoppe: DET gir motivasjon!

Alle dere andre her er kjempeflinke, stå på folkens! You can do it!

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Gah, har igjen falt helt ut. Har skjedd så utrolig mye, og har hatt en virkelig nede-periode. Har ikke hatt motivasjon til å gjøre noe som helst, og har falt litt sammen sånn generelt. I tillegg ble jeg selvfølgelig syk! Nå er jeg hvertfall frisk igjen, og ting ser ut til å ordne seg, så kommer snart sterkere tilbake!

Har forresten fått noen komplementer på at jeg har blitt litt tynnere, og fått mindre mage! :hoppe: DET gir motivasjon!

Alle dere andre her er kjempeflinke, stå på folkens! You can do it!

Stå på videre :) Hvor langt hadde du kommet før du datt av?

Skrevet

Jo, takk HuskyPusky! Jeg var nesten ferdig med lv2 og så datt jeg av og bestemte meg for å ta lv2 på nytt. Kom da til dag 3 tror jeg.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Så bra :) Godt å se at du så endringer iløpet av lv2 da, for det er den jeg driver å sliter meg igjennom nå :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...