Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva er dette for noe gøy??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er bedre enn ingenting ;) bare vent å se hvor sterk du kommer til å bli i armene! prøv deg på å ta på knærne neste gang, så skal du se du overrasker deg selv :) og husk på at 1 eller 2 er bedre enn ingen. :-D you can do it!

Tussla: haha, ja, har sett det! Får meg til å tenke: "Ikke rart det ser ut som om dette er lett for dem" :fnise:

Virkelig motiverende å ha så mange "å trene med" :-D Syns dere alle er kjempeflinke!

Får blir på dag 5/30 altså i morgen :gjeiper:

Håper jo jeg blir litt sterkere etterhvert:)

Skrevet

Dag 2 på level 2. I og med at jeg begynte på nytt(!)

Jeg ga mer i dag og gikk litt lettere i dag enn sist gang men, GUD så TUNGT! Uff, dette er ikke noe gøy! Men jeg ser jo noe forskjell. Mest i leggmusklene og når jeg strammer bicepsen. Ser også aner av muskler i magen når jeg strammer den.

Skulle gjerne sett mer forskjell i magen når jeg "slapper av" og "flesket" over hoftene :fnise:

Slang også med noen øvelser jeg har fått fra fysioterapeut :)

Skrevet

MEN nå har jeg økt vektene fra under 1 kg til rundt 3 kg (stang + 2 x 1.25). Skal love deg det er tunge greier, puh!

Det kan jeg skrive under på idag! :fnise:

Jeg er omtrent like støl som jeg var de første dagene på shredden, og må stå over en dag i pur stølhet. Siden jeg har lagt så mye på vektene har jeg til og med vondt i biceps, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har sittet å lest en del i denne tråden, og jeg må si at jeg ble utrolig motivert til å trene nå! Så jeg vil også slenge meg på :D

Lurer på om noen kan sende meg en link til hvor dere har kjøpt 30 days shred? Og linker på ekstra utstyr om man trenger? Tenker da på manualer, treningsmatte o.l...Er student, så kan ikke punge ut i dyre dommer..

Stå på videre, dere er kjempe flinke virker det som!

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg kjøpte min her ca 45 kr og gratis frakt.

De første gangene brukte jeg 2 0,5l flasker, de neste gangene brukte jeg 2 1l flasker (og har nå overtatt vektstengene til typen). Poenget er at du trenger ikke bruke så mye penger på vekter osv i starten :)

Puuh, sliten! Tror det er lenge siden jeg har vært så svett som i dag. lv1+lv2 etter hverandre var slitsomt. Tror kanskje jeg må gå ned på 1 liters flaskene mine igjen, for 3 kg er litt mye på noen av løfteøvelsene.. hvertfall nå i starten...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min her ca 45 kr og gratis frakt.

De første gangene brukte jeg 2 0,5l flasker, de neste gangene brukte jeg 2 1l flasker (og har nå overtatt vektstengene til typen). Poenget er at du trenger ikke bruke så mye penger på vekter osv i starten :)

Puuh, sliten! Tror det er lenge siden jeg har vært så svett som i dag. lv1+lv2 etter hverandre var slitsomt. Tror kanskje jeg må gå ned på 1 liters flaskene mine igjen, for 3 kg er litt mye på noen av løfteøvelsene.. hvertfall nå i starten...

Takk for svar! da er dvd'en bestilt, og jeg gleder meg til å starte :D dette skal jeg klare

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg legge bort snørrepapiret og selvmedlidenheten, hive på meg treningstøyet og trykke i meg nesespray og TRENE IGJEN! RRRAAWWRR *lage skumle lyder siden jeg er stor og sterk og flink*

Skrevet

Da var dag 5/30 over :) kjenner det som er mest tungt er pusten min og at jeg har vondt i leggene men skal komme meg igjennom alle 30 dagene :)

Skrevet

9/30!! Imorgen er siste dag på level 1!! :danse: Men i morgen må jeg nok ta treningssykkel som cardiodelene igjen, for nå har jeg så vondt i leggene at jeg begynner å bli småbekymret for betennelse etterhvert! Det har jeg IKKE lyst på! :fy_fy:

Tenkte også å ta en måle/veie runde på torsdag, for å se om det har skjedd noe siden jeg begynte på level 1!

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg har ikke gått ned så mye enda jeg.. holder meg temmelig stabil, og har kanskje gått opp en halv kg. Men jeg satser på at det betyr at musklene mine er i ferd med å bygges!!

Skrevet

Jeg har mistet motivasjonen helt!! grøss. jeg hgår da turer på 1-2 timer istedet. men jeg vil så gjerne, men klarer ikke å sette i gang. Er det noen som har fø og etter bilder her?

Skrevet

Jeg har ikke gått ned så mye enda jeg.. holder meg temmelig stabil, og har kanskje gått opp en halv kg. Men jeg satser på at det betyr at musklene mine er i ferd med å bygges!!

Har du tatt mål? Er nok bedre å følge med på det, siden fettet går over til muskler og de veier ja! :)

• Liker 1
Skrevet

:sjokk: jeg hadde tenkt å være flink i dag! Fikk nemlig dvden til Jillian "6 week 6-pack" i posten i går og tenkte at jeg først skulle ta den, også 30 day shred.. tenkte at det ble sikkert ikkeno problem.. en halvtime med mageøvelser kan jo ikke være SÅ utmattende tenkte jeg...

:sjokk:

Jeg har aldri svetta så mye...

Jeg ble 3-dobbelt så sliten som jeg gjør på 30 day shred...

Den der var ikke bare-bare.... det var cardio+abs til tusen skal jeg love dere... guri... hvis ikke jeg får killer abs innen sommeren ved å følge den + shreden så er det noe alvorlig galt.

Jeg tror jeg må ta en halvtimes pause før jeg begir meg ut på 10/30 av shreden i dag... SKAL ha ferdig level 1 av shreden I DAG!!

Skrevet

Første dag på Level 3 i dag. Pjuhhh... likte det ikke. Kan ha noe med at jeg hadde hodepine gjennom nesten hele greia og at jeg ikke helt hadde "feelingen" på de nye, skumle øvelsene. Synes Circuit 1 var døden for beina. Håper jeg klarer det bedre i morgen :)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Idag sleit jeg litt igjen med motivasjonen til å komme igang.. men som alltid så hjelper det å lese litt her, så jeg skal gå å ta på meg treningsklærene :)

Dag 15!! Wow, jeg er faktisk halvveis!!!

• Liker 1
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Har du tatt mål? Er nok bedre å følge med på det, siden fettet går over til muskler og de veier ja! :)

Har ikke tatt mål heller nei, men om jeg legger godvilja til så ser jeg jo forskjeller på klæra mine!

For ikke å snakke om i dagliglivet med bedre kondis og sterkere armer!

AnonymBruker
Skrevet

Fullførte første dag på nivå 1 igår, og guud..det var mye mer slitsomt enn jeg trodde! Har ikke trent skikkelig på nesten 1 år nå, så dette skal bli spennende :) Klarte ikke å begi meg ut på trening i dag, har så sinnsykt gangsperre i lårene! Så de ble en liten tur etterfulgt av litt sit-ups og push-ups i stede

Skrevet (endret)

:danse: Level 1 fullført! :danser:

(greide ikke i går etter six week 6-pack allikavel.. var helt utslitt! Også så støl som jeg er i mageregionen i dag'a'gitt)

Og hvis ikke jeg har målt og veid HELT feil i begynnelsen har resultatene allerede sniki seg på!

Jeg har gått ned 1 kg.

gått inn 4 cm ved navlen

gått inn 3 cm i midjen

gått inn 1 cm rett under puppene (har sånne klumper der)

Resten; armer, rumpe, lår og legger står foreløpig stille!

Endret av Tussla
Skrevet

22/30... hater level 3 litt.

Har vært latterlig dårlig i matveien i det siste, sjokolade og ferdigmat hver dag :( Men jeg ser ikke på dette som en quick fix og et "30 dagers opplegg", men som en begynnelse på noe dritbra, og målet mit er å være fit til sommeren - og det har jeg god tid til, og jeg er VELDIG godt i gang :) så it's all good.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...