Gå til innhold

Ulltøy til sommerbaby?


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brukt ull på ungene mine om sommeren (alle tre er født i juni/juli).

Har tatt det i bruk i slutten av august, når det har begynt å bli kjøligere i luften.

Min erfaring er at kortermet = lite brukt for vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

De klærne du kjøper når babyen er nyfødt i juni bruker du uansett ikke utover høsten. ;)

Det er sant! :ler:

Jeg dropper ull, jeg. Så kan jeg kjøpe når det blir litt kaldere. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Min erfaring er at kortermet = lite brukt for vår del.

Ja, det er kanskje like greit med langermet som kan brettes opp hvis det trengs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert mye an på hvor man bor også. Jeg har termin i mai, og forbereder meg på å bruke noe ull. Jeg tenkte mye på dette i fjor sommer, og la aldri bort ulltrøyene til meg selv heller.

Men så bor vi på 750m, langt inn i landet, og her er det unntakstilstand om temperaturen når 20 grader om sommer'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig god erfaring med ull/silke blanding. Like svalt som bomull, men blir ikke kaldt når det blir vått. Litt stive priser, så jeg ville hoppet over str 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe inn ulltøy i nyfødtstr når babyen en ventet i begynnelsen av juni. Blir det for varmt? Har sett at det finnes noen ullbodyer med korte armer så kanskje det er lurt? :klo:

Jeg fikk baby 5. juni. Har brukt ull på han nesten fra første dag, tynn sommerull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...