Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #41 Skrevet 1. januar 2012 Ja, alle ser på leggene mine Er bare det at noen ganger når det er mange barn i bassenget så sitter jeg i en stol og surfer på telefonen eller prater med andre. Da føler jeg meg ikke lekker med hårete legger Må vera slitsomt å ha eit så anstrengt forhold til kroppen sin at ein ikkje kan gjera noko spontant. Men kvar si lyst.
Sofie_22 Skrevet 1. januar 2012 #42 Skrevet 1. januar 2012 Jeg barberer ikke armene da, gjør folk det?! Nei, innbiller meg da at jeg måtte ha fortsatt i evig tid. Hårene blir jo enda tjukkere hvis man barberer dem bort.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #43 Skrevet 1. januar 2012 Nei, innbiller meg da at jeg måtte ha fortsatt i evig tid. Hårene blir jo enda tjukkere hvis man barberer dem bort. Det er bare tull 1
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #44 Skrevet 1. januar 2012 Det er bare tull Eigentleg ikkje - fordi håra blir kutta rett av under barbering, vil dei verke tjukkare og hardare når dei veks ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #45 Skrevet 1. januar 2012 Eigentleg ikkje - fordi håra blir kutta rett av under barbering, vil dei verke tjukkare og hardare når dei veks ut igjen. Ja, men de er jo ikke det. Man trenger ikke å fortsette å brbere i all evighet. Etter litt normal slitasje vil hårene bli like myke og tynne som de var før. 1
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #46 Skrevet 1. januar 2012 Ja, men de er jo ikke det. Man trenger ikke å fortsette å brbere i all evighet. Etter litt normal slitasje vil hårene bli like myke og tynne som de var før. Det vil dei. Men dei vil verke tjukkare og stivare ei stund, slik at mange vil bli "avhengig" av barberinga. Eg ser for øvrig ikkje noko grunn til å barbere armane.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #47 Skrevet 1. januar 2012 herregud så nedtalende du er imli.... føler du deg støtt eller, siden du hakker på alle som liker å barbere beina sine? og er forøvrig enig med bobler, syntes det er mer uhygenisk å ha hår på beina. ekkelt er det og,
Gjest MorAase Skrevet 1. januar 2012 #48 Skrevet 1. januar 2012 Nei, innbiller meg da at jeg måtte ha fortsatt i evig tid. Hårene blir jo enda tjukkere hvis man barberer dem bort. Nei, dette er overtro og har INGENTING med virkeligheten å gjøre. Det oppleves slik fordi stubbene som vokser ut er skarpere og hardere en lange hår. Om du beholder hårene eller barberer dem har null niks nada njet å si for tykkelsen på hårene.
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #49 Skrevet 1. januar 2012 herregud så nedtalende du er imli.... føler du deg støtt eller, siden du hakker på alle som liker å barbere beina sine? og er forøvrig enig med bobler, syntes det er mer uhygenisk å ha hår på beina. ekkelt er det og, Nedlatande, meiner du? I grunnen ikkje, eg undrar meg berre over kva folk faktisk ser på som ekkelt, skittent og unaturleg. Eg føler meg absolutt ikkje støtt, og hakkar ikkje på nokon. Tykkjer berre det er underleg at folk faktisk kan bli meir skitne på beina av ikkje å barbere dei. Nesten fascinerande 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #50 Skrevet 1. januar 2012 Nedlatande, meiner du? I grunnen ikkje, eg undrar meg berre over kva folk faktisk ser på som ekkelt, skittent og unaturleg. Eg føler meg absolutt ikkje støtt, og hakkar ikkje på nokon. Tykkjer berre det er underleg at folk faktisk kan bli meir skitne på beina av ikkje å barbere dei. Nesten fascinerande Du hakker ikke, og er ikke nedtalende? " Bader du deg i skitt hver dag du eller???" " Må være slitsomt å ha et så anstrengt forhold til kroppen sin". Det kalles nedtalende, og hadde jeg blitt snakket til slik, ville jeg faktisk blitt litt lei meg. Du snakker på en håven og "ovenpå og ned" måte som du alltid gjør..
Gjest Best Skrevet 1. januar 2012 #51 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Må vera slitsomt å ha eit så anstrengt forhold til kroppen sin at ein ikkje kan gjera noko spontant. Men kvar si lyst. Edit: Eg tykjer faktisk du verkar litt nedtalande, *kremt, nedlatande eg også. Skjønar ikkje at du kan hevda at eg har eit anstrengt forhold til kroppen min. Den er faktisk ganske fin Endret 1. januar 2012 av Best
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #52 Skrevet 1. januar 2012 Du hakker ikke, og er ikke nedtalende? " Bader du deg i skitt hver dag du eller???" " Må være slitsomt å ha et så anstrengt forhold til kroppen sin". Det kalles nedtalende, og hadde jeg blitt snakket til slik, ville jeg faktisk blitt litt lei meg. Du snakker på en håven og "ovenpå og ned" måte som du alltid gjør.. Det heiter faktisk nedlatande. Eg ser ikkje på det som hakking, men eg tykkjer det høyrast rart ut å skulle bli så innmari skitten at ein treng såpevasking av leggane titt og ofte fordi ein ikkje barberar leggane. Og ja, eg tykkjer det å ikkje kunne dra å bade utan å barbere leggane fyrst, vitnar om eit anstrengt forhold til eigen kropp. Noko eg tykkjer er trist og høyre om. Viss du har problemer med korleis eg formulerar meg, føreslår eg at du i det minste står fram med nick, evt sender meg ein PM. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #53 Skrevet 1. januar 2012 Det heiter faktisk nedlatande. Eg ser ikkje på det som hakking, men eg tykkjer det høyrast rart ut å skulle bli så innmari skitten at ein treng såpevasking av leggane titt og ofte fordi ein ikkje barberar leggane. Og ja, eg tykkjer det å ikkje kunne dra å bade utan å barbere leggane fyrst, vitnar om eit anstrengt forhold til eigen kropp. Noko eg tykkjer er trist og høyre om. Viss du har problemer med korleis eg formulerar meg, føreslår eg at du i det minste står fram med nick, evt sender meg ein PM. NEDTALENDE! Plager det deg sånn at jeg skriver feil? Jeg skriver i det minste på bokmål. Hvorfor må jeg stå frem med nick eller sende deg PM? Jeg bruker ikke bruker her, kun AB. Du virker jævlig hakkete, det går faktisk ann å skrive på en ordentlig måte. Er ikke akkurat den første tråden hvor du opptrer som om du eier hele KG og er verdenshersker. Herregud, greit du er gammel men du veit da ikke alt.
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #54 Skrevet 1. januar 2012 NEDTALENDE! Plager det deg sånn at jeg skriver feil? Jeg skriver i det minste på bokmål. Hvorfor må jeg stå frem med nick eller sende deg PM? Jeg bruker ikke bruker her, kun AB. Du virker jævlig hakkete, det går faktisk ann å skrive på en ordentlig måte. Er ikke akkurat den første tråden hvor du opptrer som om du eier hele KG og er verdenshersker. Herregud, greit du er gammel men du veit da ikke alt. I ordboka mi er det ingenting som heiter "nedtalene", verken på bokmål eller nynorsk. Det heiter nedlatende/nedlatande. Sitat frå bokmålsordboka, viss du føretrekk det - "nedlatende ~latende a3 vennlig, men på en overlegen, selvgod måte sjefen snakket til de ansatte i en n- tone". Nok om det. Eg prøver som sagt ikkje å hakke på nokon, eg berre kjem med meininga mi. Viss nokon føler seg støtt av det, beklagar eg det, men føler som sagt at eg stort sett held ein grei tone her. Er det nokon som kjem med upassande kommentarar er det vel heller du, jf påstanden om at eg trur eg "eier hele KG og er verdenshersker" Er for øvrig verken gamal eller veit alt 1
Gjest Consensio Skrevet 1. januar 2012 #55 Skrevet 1. januar 2012 NEDTALENDE! Plager det deg sånn at jeg skriver feil? Jeg skriver i det minste på bokmål. Hvorfor må jeg stå frem med nick eller sende deg PM? Jeg bruker ikke bruker her, kun AB. Du virker jævlig hakkete, det går faktisk ann å skrive på en ordentlig måte. Er ikke akkurat den første tråden hvor du opptrer som om du eier hele KG og er verdenshersker. Herregud, greit du er gammel men du veit da ikke alt. Hatt en dårlig dag ? 3
Gjest Odd Molly Skrevet 1. januar 2012 #56 Skrevet 1. januar 2012 Shaver alt hele året, alltid glattbarbert. Sånn er det bare. Null stress. Tar det i dusjen. Føler meg ikke rein ellers...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #57 Skrevet 1. januar 2012 I ordboka mi er det ingenting som heiter "nedtalene", verken på bokmål eller nynorsk. Det heiter nedlatende/nedlatande. Sitat frå bokmålsordboka, viss du føretrekk det - "nedlatende ~latende a3 vennlig, men på en overlegen, selvgod måte sjefen snakket til de ansatte i en n- tone". Nok om det. Vet det er feil, kan du ikke lese? Og nei, jeg har en strålende dag, takk som spør
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #58 Skrevet 1. januar 2012 Vet det er feil, kan du ikke lese? Og nei, jeg har en strålende dag, takk som spør Kvifor påstår du då at det er rett?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #59 Skrevet 1. januar 2012 Kvifor påstår du då at det er rett? Hvor har jeg påstått det? Jeg skrev: NEDTALENDE! Plager det deg sånn at jeg skriver feil? Jeg skriver i det minste på bokmål. Dvs at jeg spør deg om det plager deg at jeg ikke skriver riktig. Jeg sier helt selv at jeg skriver feil :)
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #60 Skrevet 1. januar 2012 Hvor har jeg påstått det? Jeg skrev: NEDTALENDE! Plager det deg sånn at jeg skriver feil? Jeg skriver i det minste på bokmål. Dvs at jeg spør deg om det plager deg at jeg ikke skriver riktig. Jeg sier helt selv at jeg skriver feil :) Eg tykkjer det er litt merkeleg å skrive feil med vilje, ja. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå