Gjest just words Skrevet 1. januar 2012 #21 Skrevet 1. januar 2012 For meg finnes det få ting som er så deilig som å komme i fra dusjen med ny shavet bein innsmurt i god olje og nytt sengetøy, om det er sommer eller vinter så er det liksom høydepunktet. Så ja jeg shaver beina, men er ikke like nøye som om sommeren, kan godt gå både en uke og 14 dager mellom hver gang. Typen bryr seg ikke, så lenge jeg ikke skifter art og forvandler meg til en ape… jeg mener det ikke spiller noen rolle, og er overhode ikke noe ekkelt med ubarberte damebein 1
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #22 Skrevet 1. januar 2012 Tja, eg vaskar i alle fall ikkje leggane mine med såpe dagleg. Og eg ser ikkje forskjellen på barberte og ubarberte leggar ift såpevasking. Trur du at leggar med hår på blir skitnare enn leggar utan, og difor må vaskast meir? Jeg vasker ei heller leggene daglig, det har jeg vel aldri sagt heller? Jeg syntes det er uhygenisk å ikke vaske kroppen med såpe, men mer uhygenisk dersom det er hår der. Jeg tror det blir mer skitt på beina da ja, har også lagt merke til det de få gangene jeg ikke har hatt mulighet til å barbere beina på en stund.
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #23 Skrevet 1. januar 2012 Jeg vasker ei heller leggene daglig, det har jeg vel aldri sagt heller? Jeg syntes det er uhygenisk å ikke vaske kroppen med såpe, men mer uhygenisk dersom det er hår der. Jeg tror det blir mer skitt på beina da ja, har også lagt merke til det de få gangene jeg ikke har hatt mulighet til å barbere beina på en stund. Du ga i alle fall inntrykk av at såpevask var påkrevd ganske ofte Eg vaskar kroppen min med såpe, men det er stort sett berre ansikt, hendar, armhular og underliv - full såpevasking frå topp til tå er berre ein gong i blant. Det er ikkje bra for huda med for mykje såpe, då får ein tørr hud. Det blir heller ikkje meir skitt på beina når du har ubarberte leggar. Får du ein flekk med eit eller anna på beinet, er den jo der uansett om du har hår eller ikkje, og død hud på kroppen er der uavhengig av behåring. 1
Kamikatze Skrevet 1. januar 2012 #24 Skrevet 1. januar 2012 Er ganske uæh med skjeggstubb på leggene hvis vi skal pule. Skal vi ikke det, ser jeg ikke problemet. Og bruker du bukser til vanlig, slites legghårene fort til akseptabel mjukhet. Stiller meg nøytral til kvinnepels på armer, overleppe og legger. Under armene har jeg ikke vurdert så nøye ennå. Tror jeg går for glatt glyfse, og fravær av rævskjegg. Det får være nok kresenhet for min del. Er du grei å ha med å gjøre ellers da? :gjeiper:
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #25 Skrevet 1. januar 2012 Jeg barberer ikke armene da, gjør folk det?!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #26 Skrevet 1. januar 2012 Hmmm...ingen som har sagt noe om at det føles varmere om vinteren? Jeg synes at litt pels på leggene isolerer og varmer, og hvis jeg plutselig glattbarberer dem om vinteren føles de kalde 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #27 Skrevet 1. januar 2012 Bare jeg som ser fordelene her med "borrelåseffekten"? 1
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #28 Skrevet 1. januar 2012 Bare jeg som ser fordelene her med "borrelåseffekten"? Fortell!
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #29 Skrevet 1. januar 2012 Fortell! De fleste menn har hårete ben/legger også, sant? Resten bør være enkelt å forestille seg...
Gjest Raindrops Skrevet 1. januar 2012 #30 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes absolutt ikke det er ekkelt, og ser ingen grunn til at det skulle være det. Orker ikke å barbere leggene like ofte om vinteren selv. Kjæresten er mye bortreist så jeg ser ikke vitsen med å shave dem når det uansett ikke er noen som skal stryke på dem.
Maiava88 Skrevet 1. januar 2012 #31 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Ekkelt? Nei. Usexy? Ja det mener jeg! Før hadde jeg tynne heeeelt lyse hår på leggene og da barberte jeg ikke dem ofte. Nå, etter jeg fikk PCO har jeg fått mørkere og hardere hår på leggene, derfor føler jeg for å barbere oftere. Ikke fordi jeg synes de er ekle, men fordi jeg vil føle meg mer attraktiv selv. Jeg tror samboeren min vil si seg enig Endret 1. januar 2012 av Maiava88
Gjest Best Skrevet 1. januar 2012 #32 Skrevet 1. januar 2012 Jeg prøver å holde leggene glatte på vinteren også. Er veldig irriterendes om man skal på impulstur til svømmehallen og leggene må barberes først...
Lillemeg25 Skrevet 1. januar 2012 #33 Skrevet 1. januar 2012 Jeg er også litt sløv med å shave meg på vinteren , og ja jeg er singel.
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #34 Skrevet 1. januar 2012 De fleste menn har hårete ben/legger også, sant? Resten bør være enkelt å forestille seg... Hahah! Ussj..
Gjest imli Skrevet 1. januar 2012 #35 Skrevet 1. januar 2012 Jeg prøver å holde leggene glatte på vinteren også. Er veldig irriterendes om man skal på impulstur til svømmehallen og leggene må barberes først... For det er så mange der som bryr seg om (eller i det heile tatt legg merke til) leggane dine? 1
Sofie_22 Skrevet 1. januar 2012 #36 Skrevet 1. januar 2012 Jeg shaver på vinteren når jeg skal noe spesielt og når jeg bytter sengetøy. Armhuler og hufsa blir holdt vedlike året rundt. Den var ny!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #37 Skrevet 1. januar 2012 Den var ny! syns det er så deilig å legge meg i rent sengetøy så da shaver jeg så det blir ekstra digg
Sofie_22 Skrevet 1. januar 2012 #38 Skrevet 1. januar 2012 syns det er så deilig å legge meg i rent sengetøy så da shaver jeg så det blir ekstra digg Ser den :gjeiper:
Gjest Best Skrevet 1. januar 2012 #39 Skrevet 1. januar 2012 For det er så mange der som bryr seg om (eller i det heile tatt legg merke til) leggane dine? Ja, alle ser på leggene mine Er bare det at noen ganger når det er mange barn i bassenget så sitter jeg i en stol og surfer på telefonen eller prater med andre. Da føler jeg meg ikke lekker med hårete legger
AnitaB Skrevet 1. januar 2012 #40 Skrevet 1. januar 2012 Det er ikke ekkelt i det heletatt. Det som er viktig er hvordan du føler det, ikke hva andre som ikke engang SER det føler. Jeg for eksempel går litt over-the-top i motsatt retning. Jeg er ingen fashion freak eller noe; men jeg er bestandig fresh shavet "alle veier" plus at tåneglene mine bestandig er velstelte og nymalte kom sommer eller vinter, singel eller i forhold. Det har ingenting å gjøre med om det er "ekkelt" eller ikke, men alt å si for selvfølelsen min. Gjør akkurat som du vil du, og gjør det for din egen del!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå