Gå til innhold

Fransk muslim arrestert for å dra til en jordmor som fjernet konas burka under en fødsel.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kjell Propell

Ønsker du å forby Islam?

NEI.

Jeg vil latterliggjøre og rive i stykker Islam og alle andre relegioner så grundig at de som fremdeles velger å tro på tullballet fremstår som uopplyste analfabeter fra middelalderen. Noe de allerede gjør i mine øyne.

Det viktigste er dog å kastere all relegion, slik at den ikke har noe som helst makt eller innflytelse over folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet for en unnskyldning......hehe

Det var ikke en unnskyldning , det var min mening .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

Jeg håper du også vet hva ordet ytringfrihet, innebærer. Du kan ikke mobbe folk og si det er ytteringsfrihet, Du kan ikke si å noe rasistisk og si at det er ytterings frihet, eller såre noen og så at jeg har yttrings frihet. I Norge har vi også Ei Rød Bok som heter Norges lover jeg håper at du også lest denne. I den røda boka så står det at i Norge har vi religions frihet, og en hver person har rett til praktisere religionen sin.

Islam og muslimer er ingen rase, så kritikk og latterliggjøring kan her ikke være rasistisk.

Jeg har lov til å si akkurat hva jeg vil, så lenge jeg ikke kommer med trusler eller oppfordrer til lovbrudd. Så lenge vi begge er anonyme, kan du heller ikke ta meg på noen ting, om jeg derimot visste hva du het, og skrev en lite flatterende artikkel om deg og brukte ditt navn, er saken helt annerledes.

Ytringsfriheten står sterkt i Norge. Og det skal du som muslim være spesielt glad for. Desverre har vi molboer som Eskil Pedersen, og muslimer generelt, som ønsker å innskrenke ytringsfriheten.

Forøvrig kjenner jeg godt til Norges Lover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du også vet hva ordet ytringfrihet, innebærer. Du kan ikke mobbe folk og si det er ytteringsfrihet, Du kan ikke si å noe rasistisk og si at det er ytterings frihet, eller såre noen og så at jeg har yttrings frihet. I Norge har vi også Ei Rød Bok som heter Norges lover jeg håper at du også lest denne. I den røda boka så står det at i Norge har vi religions frihet, og en hver person har rett til praktisere religionen sin.

Hver person har rett til å praktisere sin religion ja, men religion er ikke beskyttet mot fornærmelser . Man kan krenke både religioner og politiske ideologier .

Det er lov .

Mobbing går på personnivå .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg håper du også vet hva ordet ytringfrihet, innebærer. Du kan ikke mobbe folk og si det er ytteringsfrihet, Du kan ikke si å noe rasistisk og si at det er ytterings frihet, eller såre noen og så at jeg har yttrings frihet. I Norge har vi også Ei Rød Bok som heter Norges lover jeg håper at du også lest denne. I den røda boka så står det at i Norge har vi religions frihet, og en hver person har rett til praktisere religionen sin.

Rasistisk? I DENNE tråd? Og ja, dessverre har en lov å praktisere sin religion offentlig, det er litt trist egentlig... Men, det er en av lastene med å ha et demokrati.

For morroskyld kan du reise til Abu Dhabi og sette opp en kristen kirke der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være lov å kritisere, men det er også greit å være klar over at blir en debattant for usaklig er det vanskelig å ta personen så voldsomt seriøst. Jeg mister hvertfall totalt interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp dere folkens. Flere av oss, inkludert meg, har vært usaklige i denne debatten. Så håper jeg vi får en litt mer sivilisert debatt utover, og unngår drittslenging og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasistisk? I DENNE tråd? Og ja, dessverre har en lov å praktisere sin religion offentlig, det er litt trist egentlig... Men, det er en av lastene med å ha et demokrati.

For morroskyld kan du reise til Abu Dhabi og sette opp en kristen kirke der.

Det kan du prøve siden jeg er ikke kristen, og jeg leker ikke med religioner.

Jeg er ikke araber, og har ingen arabisk slektninger. så det der landet er ikke aktuel for meg, men de har kirke i Pakistan, Tyrkia, og andre muslimsk land, har også hørt at det finnes nå en kirke i Afghanistan også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det kan du prøve siden jeg er ikke kristen, og jeg leker ikke med religioner.

Jeg er ikke araber, og har ingen arabisk slektninger. så det der landet er ikke aktuel for meg, men de har kirke i Pakistan, Tyrkia, og andre muslimsk land, har også hørt at det finnes nå en kirke i Afghanistan også.

Så kan vi snakke om antallet kristne som er drept i Pakistan, Afghanistan og andre muslimske land... Altså, abrahams religioner er perfekte instrument for vold. Vi kan ikke få Pakistan, Afghanistan, Egypt, Syria osv ut fra middelalderen uten at sekulære gjør store fremskritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...