Gå til innhold

Er jeg attraktiv blant menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg har planer om å være evig barnløs så er du uaktuell for meg. Mens ellers syntes jeg du virker som ei dame jeg kunne ha kommet godt overens med. For utenom det med barn og katt så har du flere egenskaper jeg finner attraktive. Feks at du er skarp i hodet og foretrekker andre aktiviteter enn å stikke ut på fest. Så liker jeg og dette utsagnet:

Syntes det er veldig typisk for intelligente mennesker å ha respekt og forståelse for at både folk og kjønn er forskjellige.

Takk for et ærlig og reflektert svar. :klemmer:

TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten virker uhygienisk, det er da avtennende vil jeg tro. Unger er negativt for de fleste. Men det store spørsmålet er, ser du ut som om du spiller PS3 hele dagen?

Hehe.. nei, jeg har ikke firkantete øyne. :fnise:

Som nevnt tidligere i et annet svar, så er det lite jeg spiller. Men det er ingen ulempe om jeg treffer en mann som liker å spille for å si det sånn.

Om du tenkte utseendemessig, om jeg ser ut som en nerd? Nei, jeg har et normalt feminint utseende. :gjeiper:

TS

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på. Skal prøve å gjøre meg litt mer avhengig av menn fremover. :sjenert:

TS

Dette er faktisk et viktig poeng.

Hvorfor skulle en mann ville ha ei dame som åpenbart ikke trenger ham?

Tror heller ikke at mange menn er veldig interesserte i å måtte konkurrere med dama. På noe som helst område. Med unntak for utseendet.

Man skal ikke undervurdere betydningen av kjønnsrollene. De eksisterer fortsatt i beste velgående.

Skrevet

Dette er faktisk et viktig poeng.

Hvorfor skulle en mann ville ha ei dame som åpenbart ikke trenger ham?

Tror heller ikke at mange menn er veldig interesserte i å måtte konkurrere med dama. På noe som helst område. Med unntak for utseendet.

Man skal ikke undervurdere betydningen av kjønnsrollene. De eksisterer fortsatt i beste velgående.

Det er jeg helt enig i. Og jeg har heller aldri tvunget en mann til å hjelpe til med husarbeid f.eks. Synes det er hyggelig når han hjelper til på eget initiativ, men om det ikke ligger for ham så skaper det bare mer problemer enn det løser ved å tvinge ham.

Nå er kanskje problemet mer den andre veien. At jeg blander meg for mye på hans territorium. Men hvordan viser jeg en mann at jeg trenger ham i begynnelsen da? Kan jo ikke akkurat be ham om å skifte dekk for meg på første date heller. :fnise:

Og gjelder dette flertallet av menn? Bustenskjold mente jo at det var positivt med en dame som kunne klare seg selv?

TS

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Bustenskjold mente jo at det var positivt med en dame som kunne klare seg selv?

TS

Ooooooh til en viss grad...

Selvfølgelig er det gull om dama ikke står helt hjelpeløs om hun må bytte dekk på bilen, men det er enkelte ting vi menn liker at kvinnen forventer vi gjør..

Hadde jeg sett et potensielt kjæresteemne fyre opp vinkelsliper eller motorsag, eller vært den som klatret høyest i stigen, hadde jeg nok følt meg overflødig..

Dere må la oss få lov til å føle oss som menn, dere må rett of slett få oss til å føle at dere trenger oss på visse områder.

(gjerne når det kommer til ting som omhandler bruk av verktøy) :)

Skrevet (endret)

Det er jeg helt enig i. Og jeg har heller aldri tvunget en mann til å hjelpe til med husarbeid f.eks. Synes det er hyggelig når han hjelper til på eget initiativ, men om det ikke ligger for ham så skaper det bare mer problemer enn det løser ved å tvinge ham.

Nå er kanskje problemet mer den andre veien. At jeg blander meg for mye på hans territorium. Men hvordan viser jeg en mann at jeg trenger ham i begynnelsen da? Kan jo ikke akkurat be ham om å skifte dekk for meg på første date heller. :fnise:

Og gjelder dette flertallet av menn? Bustenskjold mente jo at det var positivt med en dame som kunne klare seg selv?

TS

Jeg ser ikke noe problem i at begge bidrar med sitt i husholdningen - hvis begge arbeider utenfor hjemmet - når man lever i sammen. Det er ikke meninga at mannen skal sitte på ræva og dama gjøre alt da.

Når det imidlertid gjelder i begynnelsen, så peker du vel på "problemet" selv, tenker jeg. Altså at du ikke bør blande deg for mye på hans territorium.

Ellers tror jeg at nesten alle menn vil at dama skal klare seg selv. Men på en mer feminin måte.

De fleste menn ønsker å være den som bruker buksene i forholdet ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i at begge bidrar med sitt i husholdningen - hvis begge arbeider utenfor hjemmet - når man lever i sammen. Det er ikke meninga at mannen skal sitte på ræva og dama gjøre alt da.

Når det imidlertid gjelder i begynnelsen, så peker du vel på "problemet" selv, tenker jeg. Altså at du ikke bør blande deg for mye på hans territorium.

Ellers tror jeg at nesten alle menn vil at dama skal klare seg selv. Men på en mer feminin måte.

De fleste menn ønsker å være den som bruker buskene i forholdet ;)

Ok, skal bli bedre på det. ;)

TS

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ta svarene du får her så veldig seriøst TS!

Du høres ut som en flott dame.

Steinar og co forstår jo ikke at man må være seg selv for å trekke til seg de rette menneskene, som blir glad i deg for alt det DU kan og alt ved deg - Det er jo når vi finner et sånt menneske som liker oss akkurat som vi er at vi blir lykkelige.

Jeg er litt guttete av meg og spiller gjerne spill, og det er det mange gutter som setter pris på. Jeg er ikke super pen, men jeg har hatt mange kavalrerer, og har nå samboer - om jeg ikke hadde vært ærlig om mine interesser og hobbyer så hadde nok ikke min samboer blitt interessert heller. :)

• Liker 4
Skrevet

Steinar og co forstår jo ikke at man må være seg selv for å trekke til seg de rette menneskene, som blir glad i deg for alt det DU kan og alt ved deg - Det er jo når vi finner et sånt menneske som liker oss akkurat som vi er at vi blir lykkelige.

Jeg er litt guttete av meg og spiller gjerne spill, og det er det mange gutter som setter pris på. Jeg er ikke super pen, men jeg har hatt mange kavalrerer, og har nå samboer - om jeg ikke hadde vært ærlig om mine interesser og hobbyer så hadde nok ikke min samboer blitt interessert heller. :)

Å være seg selv er jo for såvidt et godt tips det, men desverre er det alt for få som vet hva det vil si og enda færre som faktisk er seg selv hundre prosent. Jeg kjenner flere som sier at de er seg selv (selv om de ikke er det) og at menn bare må akseptere de som de er, hvis ikke kan de bare gå et annet sted. De aller fleste av disse er single.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Det er riktig at man skal være seg selv for å kunne ha et godt forhold. Men jeg må si meg enig i at det kan være lurt å gi mannen en mulighet til å være mann. Alle ønsker jo å kunne bety noe for andre. Og dersom en dame fremstår helt uavhengig av menn, så vil jo ikke mannen føle seg betydningsfull. Det er dermed ikke sagt at en skal undertrykke sine egne interesser eller personlighet, bare slippe den andre frem litt. :)

Du høres forresten ut som en hyggelig dame du også. :)

Skrevet

Er du heit da, TS?

Det er nok mange menn som er skeptiske på grunn av barna, men mange gjør det ingenting for.

Skrevet

Er du heit da, TS?

Det er nok mange menn som er skeptiske på grunn av barna, men mange gjør det ingenting for.

Det kommer vel an på øyet som ser, men jeg har alltid fått høre at jeg har et bra utseende. ;)

TS

Gjest Bustenskjold
Skrevet

*smører admin til & skru av AB-funksjonen så jeg kan perve profilen til TS* :lur:

• Liker 1
Skrevet

*smører admin til & skru av AB-funksjonen så jeg kan perve profilen til TS* :lur:

Hehe.. det er det mest romantiske jeg har hørt på lenge. :fnise:

TS

• Liker 1
Skrevet

For noen menn så er du sikkert det.

Men for mange andre, meg inkludert, er du helt uaktuell som partner da du har barn. Spesielt siden det er to barn, og du har dem 100%.

Utseende, personlighet og egenskaper er da helt likegyldig siden disse sidene aldri vil veie opp for de negative sidene.

Jeg mener at man ved etablering av et forhold skal ha godt med tid å gi til sin potensielle partner. Tid å tilbringe sammen, hjemme, på kino, ute på restaurant, reiser i norges land og utland, osv.

Så vil man etterhvert få sitt førstefødte barn.

Skrevet

For noen menn så er du sikkert det.

Men for mange andre, meg inkludert, er du helt uaktuell som partner da du har barn. Spesielt siden det er to barn, og du har dem 100%.

Utseende, personlighet og egenskaper er da helt likegyldig siden disse sidene aldri vil veie opp for de negative sidene.

Jeg mener at man ved etablering av et forhold skal ha godt med tid å gi til sin potensielle partner. Tid å tilbringe sammen, hjemme, på kino, ute på restaurant, reiser i norges land og utland, osv.

Så vil man etterhvert få sitt førstefødte barn.

Jeg har ikke noen problemer med å se dette, og det kom ikke akkurat som noen bombe at dette var en turnoff.

Men det er jo godt å vite at det som, nesten utelukkende, alle ser på som turnoff er den eneste tingen jeg ikke kan gjøre noe med :fnise: Så da får jeg sette meg ned i godstolen og vente.. la meg se *teller på fingrene*... 15 år, og så er jeg klar for dating igjen. :lur:

Skrevet

Jeg er nok ingen nerd. Nevnte det med spill fordi det kanskje ikke er alle jenter som liker det, og kanskje det virker skremmende for menn? Men det er ingen besettelse, og bortsett fra det jeg spiller sammen med mine barn, er det flere år siden jeg spilte noe nevneverdig. Har også mange andre interesser, som er mer feminine. :gjeiper:

Hvorfor det har vært så mange mislykkede forhold? Vel, spør du meg, så spør jeg deg. Det er vel litt av det som er problemet. Jeg skjønner ikke helt hvorfor menn bare blir borte. Nå snakker jeg om "forhold" som bare har vart noen mnd. Det virker som om de oppdager et eller annet ved meg, som gjør at de bare forsvinner. :klo:

TS

Har du noen idé om hva grunnen er til at de har dratt? Hvis du tør å være ærlig på det, så kan kanskje noen komme med noen tips. Og er det sikkert at du har likt de så godt? Du har vel bare ikke truffet den rette. Synd å høre at så mange synes det er negativt at man har barn fra før. Men det er ikke alle som er sånn. Kanskje du treffer noen som har en eller to barn fra før, så får dere tre-fire som du snakket om, litt fortere enn planlagt?

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg finner smarte damer svært sexy! Og ekstra bonus om hun liker å game litt også!

Skrevet

Jeg har ikke noen problemer med å se dette, og det kom ikke akkurat som noen bombe at dette var en turnoff.

Men det er jo godt å vite at det som, nesten utelukkende, alle ser på som turnoff er den eneste tingen jeg ikke kan gjøre noe med :fnise: Så da får jeg sette meg ned i godstolen og vente.. la meg se *teller på fingrene*... 15 år, og så er jeg klar for dating igjen. :lur:

Ja, ikke sant!?

Om 15 år stiller det seg garantert anderledes.

Da har de fleste potensielle partnerne trolig selv fått de barna de ønsker, er ikke lenger sammen med barnemoren, osv. Slik at man bagasje- og fremtidsmessig stiller mer likt.

Skrevet

Har du noen idé om hva grunnen er til at de har dratt? Hvis du tør å være ærlig på det, så kan kanskje noen komme med noen tips. Og er det sikkert at du har likt de så godt? Du har vel bare ikke truffet den rette. Synd å høre at så mange synes det er negativt at man har barn fra før. Men det er ikke alle som er sånn. Kanskje du treffer noen som har en eller to barn fra før, så får dere tre-fire som du snakket om, litt fortere enn planlagt?

Har vel en mistanke om at det er barna som er "problemet". Selv om han også har hatt barn fra før. Har kanskje ikke vært full klaff fra min side heller når jeg ser tilbake på det, så jeg har nok bare ikke truffet den rette enda som du sier. :popcorn:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...