AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Først av alt, dette er ikke noen sjekketråd. Jeg ønsker bare litt tilbakemeldinger på om jeg er attraktiv hos menn. Etter flere mislykkede forhold begynner jeg å tvile. Jeg er alenemor til to små barn, som jeg har 100%. Ja, jeg vet, det er ikke akkurat noe sjekketriks. Jeg har også katt, og denne får lov til å ligge der den måtte ønske. Spesielt er den glad i å ligge der jeg måtte befinne meg, enten det er i sofaen eller i senga. Jeg har blitt ganske selvstendig etter noen år alene med barna, og klarer fint å skru sammen ting eller skifte dekk på bilen alene. Jeg liker å spille, både brettspill og Playstation. Er ikke like glad i å feste. Har også andre interesser, men ingen som er altoppslukende. Har få venner, og trives med det. Er medlem av mensa. Jeg er ganske feminin av meg, sminker meg lett og kler meg kvinnelig. For de som lurte på det. Jeg er veldig kosete, men ikke klengete. Er ikke selvhøytidelig, og har en brukbar humor. Mener jeg selv hvertfall. Er ikke for likestilling på alle områder, men mener at begge parter må gi. Er alltid positiv, og mener at det finnes muligheter i alle problemer. Jeg har sikkert ikke fått med alt, men er det noe av dette som er skikkelig turn-off?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 At du har barn blir på en måte automatisk turnoff, kan være for at jeg er under 30 selv. 3
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Ikke noe turnoff i mine øyne.. Jeg har riktignok gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker meg egne barn, men "totalpakke" kunne jeg alltids vurdert.. Det eneste jeg har lyst til å kommentere er det du sier om medlemsskap i mensa. Intelligens er selvfølgelig et pluss, men det er viktig at det ikke brukes til å fremheve seg selv i forhold til partner. Nå insinuerer jeg på ingen måte at du gjør det, men det er vel den eneste faktoren som potensielt kunne vært turnoff i mine øyne. (Forøvrig er heller ikke dette et sjekke-innlegg)
Gjest SemperFi Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 At du har barn blir på en måte automatisk turnoff, kan være for at jeg er under 30 selv. Må si meg enig. Blir turnoff for meg også da jeg ønsker egne barn også. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Ikke noe turnoff i mine øyne.. Jeg har riktignok gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker meg egne barn, men "totalpakke" kunne jeg alltids vurdert.. Det eneste jeg har lyst til å kommentere er det du sier om medlemsskap i mensa. Intelligens er selvfølgelig et pluss, men det er viktig at det ikke brukes til å fremheve seg selv i forhold til partner. Nå insinuerer jeg på ingen måte at du gjør det, men det er vel den eneste faktoren som potensielt kunne vært turnoff i mine øyne. (Forøvrig er heller ikke dette et sjekke-innlegg) Jeg liker på ingen måte å fremheve min intelligens, og gjør meg ofte dummere enn det jeg er nettopp for å ikke virke skrytete. Men jeg nevnte det her, anonymnt, fordi det kan være med å forme personligheten min.
lacim Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Turnoff med 2 barn, kommer litt an på hvilket forhold du har til barnefaren(e). Betyr det et 3. barn er utelukket for deg?
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Jeg liker på ingen måte å fremheve min intelligens, og gjør meg ofte dummere enn det jeg er nettopp for å ikke virke skrytete. Men jeg nevnte det her, anonymnt, fordi det kan være med å forme personligheten min. Former personligheten gjør det i høy grad. Bortsett fra det nevner du kun egenskaper ihvertfall jeg verdsetter, så jeg hadde i utgangspunktet ikke løpt ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 At du har barn blir på en måte automatisk turnoff, kan være for at jeg er under 30 selv. Dette har jeg ingen problemer med å forstå, og har respekt for det. TS
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #9 Skrevet 30. desember 2011 Turnoff med 2 barn, kommer litt an på hvilket forhold du har til barnefaren(e). Betyr det et 3. barn er utelukket for deg? Jeg har et vennskapelig forhold til barnefaren, men det kan gå flere uker mellom hver gang vi har kontakt. Har alltid ønsket meg flere barn, så et 3. eller 4. barn er absolutt ikke utelukket. TS
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #10 Skrevet 30. desember 2011 Har alltid ønsket meg flere barn, så et 3. eller 4. barn er absolutt ikke utelukket. TS Ok, nå meldte jeg meg ut :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Former personligheten gjør det i høy grad. Bortsett fra det nevner du kun egenskaper ihvertfall jeg verdsetter, så jeg hadde i utgangspunktet ikke løpt ihvertfall. Så godt å høre. Da finnes det håp. Nå skal det sies at de menn jeg har vært på date med de siste årene heller ikke har løpt sin vei. Det har blitt mer sniking ut døra liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 Ok, nå meldte jeg meg ut :gjeiper: Hehe.. da må jeg kanskje tilføye at det heller ikke er noen nødvendighet. Selv om det kanskje ble litt overflødig informasjon, ettersom dette ikke er noen sjekketråd. :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 30. desember 2011 #13 Skrevet 30. desember 2011 Først av alt, dette er ikke noen sjekketråd. Jeg ønsker bare litt tilbakemeldinger på om jeg er attraktiv hos menn. Etter flere mislykkede forhold begynner jeg å tvile. Jeg er alenemor til to små barn, som jeg har 100%. Ja, jeg vet, det er ikke akkurat noe sjekketriks. Jeg har også katt, og denne får lov til å ligge der den måtte ønske. Spesielt er den glad i å ligge der jeg måtte befinne meg, enten det er i sofaen eller i senga. Jeg har blitt ganske selvstendig etter noen år alene med barna, og klarer fint å skru sammen ting eller skifte dekk på bilen alene. Jeg liker å spille, både brettspill og Playstation. Er ikke like glad i å feste. Har også andre interesser, men ingen som er altoppslukende. Har få venner, og trives med det. Er medlem av mensa. Jeg er ganske feminin av meg, sminker meg lett og kler meg kvinnelig. For de som lurte på det. Jeg er veldig kosete, men ikke klengete. Er ikke selvhøytidelig, og har en brukbar humor. Mener jeg selv hvertfall. Er ikke for likestilling på alle områder, men mener at begge parter må gi. Er alltid positiv, og mener at det finnes muligheter i alle problemer. Jeg har sikkert ikke fått med alt, men er det noe av dette som er skikkelig turn-off? Det jeg legger merke til først i det du skriver er at du er medlem av mensa og liker å spille dataspill. Hvis du da i tillegg blir litt sånn "geek" eller "nerd" (ensporet) i oppførselen din, så passer du nok ikke helt inn i smaken (forventningene) til alle. Men som jeg tenker er det nok heller årsakene til hvorfor det har endt med flere mislykkede forhold som er det mest sentrale.
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #14 Skrevet 30. desember 2011 Hehe.. da må jeg kanskje tilføye at det heller ikke er noen nødvendighet. Selv om det kanskje ble litt overflødig informasjon, ettersom dette ikke er noen sjekketråd. :gjeiper: Haha Nei, men jeg liker det du skriver. Jeg er heller ikke voldsomt sosial om meg, fester lite, har få gode venner (den typen du ikke trenger snakke med på fler uker, men du vet de er der for deg) og jeg liker sterke, selvstendige kvinner som tåler å bli møkkete på henda og fremdeles kan være KVINNE! Så hypotetisk sett kunne du "lurt" meg
Labello Skrevet 30. desember 2011 #15 Skrevet 30. desember 2011 Jeg tenkte med en gang at du blir som en venninne for gutta, dette fordi du klarer deg så utmerket uten en mann. (Ordner og styrer med barn, blitt handy osv) Kan hende du må uttrykke at du også faktisk trenger en mann i ditt liv? 3
toth Skrevet 30. desember 2011 #16 Skrevet 30. desember 2011 Siden jeg har planer om å være evig barnløs så er du uaktuell for meg. Mens ellers syntes jeg du virker som ei dame jeg kunne ha kommet godt overens med. For utenom det med barn og katt så har du flere egenskaper jeg finner attraktive. Feks at du er skarp i hodet og foretrekker andre aktiviteter enn å stikke ut på fest. Så liker jeg og dette utsagnet: Jeg er veldig kosete, men ikke klengete. Er ikke selvhøytidelig, og har en brukbar humor. Mener jeg selv hvertfall. Er ikke for likestilling på alle områder, men mener at begge parter må gi. Er alltid positiv, og mener at det finnes muligheter i alle problemer. Syntes det er veldig typisk for intelligente mennesker å ha respekt og forståelse for at både folk og kjønn er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #17 Skrevet 30. desember 2011 Det jeg legger merke til først i det du skriver er at du er medlem av mensa og liker å spille dataspill. Hvis du da i tillegg blir litt sånn "geek" eller "nerd" (ensporet) i oppførselen din, så passer du nok ikke helt inn i smaken (forventningene) til alle. Men som jeg tenker er det nok heller årsakene til hvorfor det har endt med flere mislykkede forhold som er det mest sentrale. Jeg er nok ingen nerd. Nevnte det med spill fordi det kanskje ikke er alle jenter som liker det, og kanskje det virker skremmende for menn? Men det er ingen besettelse, og bortsett fra det jeg spiller sammen med mine barn, er det flere år siden jeg spilte noe nevneverdig. Har også mange andre interesser, som er mer feminine. :gjeiper: Hvorfor det har vært så mange mislykkede forhold? Vel, spør du meg, så spør jeg deg. Det er vel litt av det som er problemet. Jeg skjønner ikke helt hvorfor menn bare blir borte. Nå snakker jeg om "forhold" som bare har vart noen mnd. Det virker som om de oppdager et eller annet ved meg, som gjør at de bare forsvinner. TS
Gjest MorAase Skrevet 30. desember 2011 #18 Skrevet 30. desember 2011 Katten virker uhygienisk, det er da avtennende vil jeg tro. Unger er negativt for de fleste. Men det store spørsmålet er, ser du ut som om du spiller PS3 hele dagen?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #19 Skrevet 30. desember 2011 Haha Nei, men jeg liker det du skriver. Jeg er heller ikke voldsomt sosial om meg, fester lite, har få gode venner (den typen du ikke trenger snakke med på fler uker, men du vet de er der for deg) og jeg liker sterke, selvstendige kvinner som tåler å bli møkkete på henda og fremdeles kan være KVINNE! Så hypotetisk sett kunne du "lurt" meg
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #20 Skrevet 30. desember 2011 Jeg tenkte med en gang at du blir som en venninne for gutta, dette fordi du klarer deg så utmerket uten en mann. (Ordner og styrer med barn, blitt handy osv) Kan hende du må uttrykke at du også faktisk trenger en mann i ditt liv? Dette har jeg også tenkt på. Skal prøve å gjøre meg litt mer avhengig av menn fremover. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå