Gå til innhold

Opp, ned, fram og tilbake..Et nytt liv!


Teriyaki

Anbefalte innlegg

:hakeslepp::fnise:

:ler:

:fnise:

Antar det var en skriveleif :ler:

Neeida, sønnen min er veldig liten han! Og som du ser så har han strekt seg 10cm siden fdsel, så han var bare en cm da han ble født! :ler:

Hehe..Neida, han er 61 cm lang, mente jeg jo! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer ikke så mye spennende om dagene i grunn..trener, bysser og bærer. Sitter og ammer odin nå i håp om at han vil legge seg etterpå. Hadde vært godt.

I morgen skal vi ut og spise, bare jeg og kjæresten. Gleder meg :)

Hvordan er forresten temperaturen på soverommet deres? Vi har begynt å ta på odin en tynn bomullslue slik at vi kan ha det kjøligere. Da tror jeg også o sover bedre. :) eneste som er dumt med det er jo at jeg fryser jo når jeg ammer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ganske varmt, nettopp for at ikke jeg skal fryse ihjel når jeg ammer :fnise: Mellom 19-23 grader tror jeg. Ble anbefalt 20 grader på barsel. Tror nok de sover bedre om det er litt kaldere ja, siden de liker å sove ute. Kjæresten vil ha det KALDT, men jeg orker ikke å fryse meg ihjel når jeg ammer om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ganske varmt, nettopp for at ikke jeg skal fryse ihjel når jeg ammer :fnise: Mellom 19-23 grader tror jeg. Ble anbefalt 20 grader på barsel. Tror nok de sover bedre om det er litt kaldere ja, siden de liker å sove ute. Kjæresten vil ha det KALDT, men jeg orker ikke å fryse meg ihjel når jeg ammer om natten.

Oi, det var varmt! I brosjyrene fra helsestasjonen står det 18 grader som opptimal temperatur, men har hørt at den generelle anbefalingen er 15-20 grader. Vi har vel 15 grader på rommet. Jeg hadde aldri fått sove med så varm temperatur. :gjeiper: Selv ved 18 grader synes jeg det blir litt for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute og spist! :) Dvs. først dro vi med O til mamma, også dro vi på City Nord hvor vi kjøpte siklesmekker (pga. gulping), mat for en hel uke og kullsyremaskin! :nigo: Så nå lager vi vår egen (sunnere) brus. :)

Deretter dro vi på Egon og spiste biff. :) O har vært rolig i hele dag, og er det enda!! Blir så deilig om han bare blir søvnig nå snart, så vi for en gang skyld slipper magevondt..Men er ikke så opptimistisk.. :gjeiper:

Jaaa også har jeg vært flink å dra på joggetur! :)

Eh...Der fikk han vist magevondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som O har veldig mye magevondt :( Kan det være noe du spiser?

Smekker kommer GODT med her i gården! :fnise: Vi bruker vel ca. 4 smekker om dagen...

Koselig å spise ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han sliter en del desverre..klarer ikke se noe mønster i kosthold desverre. Han har ikke noe mer magevondt de dagene jeg for eksempel spiser taco, som er løkpulver i, eller sånn som i går hvor jeg spiste is, som er mye melk i..er dumt i grunn..hadde jeg bare kunne kuttet ut noe jeg spiser så hadde det jo blitt enklere..

Hehe ja ikkesant. Sånn går det med gulpebaby.

I morgen skal jeg sove ut. Kjæresten skal stå opp med odin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...