Gå til innhold

EDL-leder banket opp av muslimer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er man revolusjonær idag må man være parat til å bruke vold, for man blir møtt med vold uansett. Det er muslimene og marxistene som initierer vold og som ikke klarer å følge demokratiske spilleregler. EDL snakker bare til dem med deres eget språk.

Den som ikke tror meg inviteres til følgende eksperiment: du skal stelle deg på nærmere angitt sted i Oslo sentrum og utføre politisk stand som vil være annonsert på forhånd. Budskapet som skal fremføres fåes ved oppmøte. Noen som melder seg?

Jøss en ny Fjordman er på vei, ser jeg 0.0

o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hahaha , hører du det hulaboer ?

Hvis ikke du sier det "riktige " så skal du bare holde kjeft .

Regner med at du etterkommer det (ironi)

FRPere er flink til å helle bensin på bålet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

Fylla har skylda. Poenget er at hadde det vært en muslim som hadde blitt banket opp hadde det aldri blitt ende på fakkeltogene og rasismegnålet.

Hvorfor er du så ufattelig løgnaktig? Det var ikke jeg som tok opp ABB og Fjordman. Jeg bare påpekte at de sannsynligvis vet mer om islam en muslimfjotten som nevnte dem i et desperat forsøk på å sabotere diskusjonen.

1. Det har vært mange episoder hvor muslimer har blitt utsatt for vold, uten at det har blitt fakkeltog. Som sagt, du er rimelig paranoid om du går rundt og tror at det blir fakkeltog hver gang en muslim blir utsatt for vold. Ellers så snakket jeg ikke om fakkeltog, jeg snakket om politianmeldelse, som den godeste Robinson unnlot å gjøre. Hvorfor? Mest sannsynlig fordi han lyver om handslingsforløpet.

2. Hva lyver jeg om? Du sier at ABB og Fjordman vet mer om islam enn en muslim. En som utøver en religion/tro (TRO, basert på ens oppfatning), vet altså mindre om sin tro enn to hatfulle skrullinger som ABB og Fjordman. Jada.

3. Hvorfor har du så vondt for at en hatfull person som Robinson, som er leder for en voldelig organisasjon får juling? Muligens fordi du deler hans hatfulle og paranoide oppfatelse av virkeligheten? (retoriske spørsmål, du har jo allerede bevist hva du står for med det fakkeltog gnålet ditt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

Løgnaktigheten din vil visst ingen ende ta.

Jeg har ikke sagt noe om å stole på ABB. Jeg baserer meg ikke på ABB. Det var ikke jeg tok opp ABB.

Jeg bare påpeker at ABB sannsynligvis vet mer om den pill råtne ideoloigien din enn du selv gjør. Muhammed var som kjent en ond jævel som voldtok, myrdet, plyndret, ranet og torturerte. Han likte også å ha sex med pre-pubertale barn. Denne onde djevelen er muslimenes forbilde!

Har du noen TROVERDIGE kilder på dette? Nei, det eneste du har å vise til er historier basert på muntlige berettelser av mennesker som levde flere tiår etter Muhammed. Med andre ord, ingen av disse menneskene som har nedskrevet disse historiene, eller overlevert de, har vært i direkte kontakt med Muhammed. Tror du ikke det har sneket seg inn et og annet løgn her?

Faktum er at enkelte muslimer tror på de hadith som omtaler Muhammed slik du gjør, mens andre, og dem er det mange av, tror ikke på alle disse historiene. Du viser bare at du er uvitende om muslimer og islam, når du tror at det fins en unison forståelse av religionen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

Er man revolusjonær idag må man være parat til å bruke vold, for man blir møtt med vold uansett. Det er muslimene og marxistene som initierer vold og som ikke klarer å følge demokratiske spilleregler. EDL snakker bare til dem med deres eget språk.

Hehe, jada, EDL er jo så uskydlige så. Hehe, vet du hvem som utgjør EDL? Vet du hva disse hooligans pøblene gjorde før de fikk en felles fiende? Jo, de utøvde vold mot hverandre. Folk som forsvarer EDLs voldsbruk er bare ynkelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest z0roaster

Hehe, jada, EDL er jo så uskydlige så. Hehe, vet du hvem som utgjør EDL? Vet du hva disse hooligans pøblene gjorde før de fikk en felles fiende? Jo, de utøvde vold mot hverandre. Folk som forsvarer EDLs voldsbruk er bare ynkelige.

At EDL er hooligans får være din påstand, og jeg tar ikke påstander fra mennesker som ser "høyreekstremister" overalt for god fisk. Spesielt ikke når mennesker med din politiske vridning direkte eller indirekte har støttet vold mot dissidenter i en årrekke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jørgen

At EDL er hooligans får være din påstand, og jeg tar ikke påstander fra mennesker som ser "høyreekstremister" overalt for god fisk. Spesielt ikke når mennesker med din politiske vridning direkte eller indirekte har støttet vold mot dissidenter i en årrekke.

1 Jeg støtter ikke vold mot noen, så spar meg for det pisspreiket der.

2 Jeg ser heller ikke "høyreekstremister" overalt, dog velger jeg å kalle en spade for en spade.

3 EDL er hooligans. Tror du skal gjøre litt research om disse voldelige pøblene, før du setter deg ned for å støtte dem. Hvordan denne bevegelsen oppsto, hvem det er som utgjør store deler av EDL, og hva de egentlgi står for. At du velger å støtte den type pøbler, samtidig som du anklager andre for å støtte vold, er jo bare direkte tragikomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest z0roaster

La meg se; du slenger om deg med ubegrunnede påstander og kaller andre for hatefulle og paranoide mens du ser ut til å boble over av hat og aggresjon selv. Bedre kjennetegn på politisk korrekt/venstreekstrem type finner man ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...