Gå til innhold

EDL-leder banket opp av muslimer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jørgen

Vil tro at den hat-kulturen er ganske gjensidig.

EDL knivstakk 2 asiatiske unggutter om jeg ikke husker feil, kom på nyhetene når jeg var i England.

EDL er en gjeng voldelige pøbler, og det blir alltid bråk og vold når de holder sine hatfulle demonstrasjoner. Hvor så, de alltid legger skylda på motparten, og forsøker å fremstå som mors beste barn, til tross for at de har mange tidligere hooligans blant seg.

At denne Robinson havner i en slåsskamp overrasker ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

se her folkens ,jeg er glad for at han ble banket opp, Rettferdighet servert på sølvfat.

Edl krangler med en muslimsk gutt

EDL i slåss kamp med muslimer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en dokumentar om EDL.....

De er Rasister og ikke glem........ Every Action Has A Reaction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, de vet nok dessverre mer enn deg.

Les: De velger å konsentrere seg om den opprinnelige versjonen, utøvet av Muhammed selv (den pedofile voldtektsannen, morderen og landeveisrøveren).

Ja så kom med kilder da, om du stoler på ABB så er du en ekte dumskalle, da støtter du sikkert handlingene hans, og terroren han har begått. Jeg regner med du har hodet, som du kan bruke selv enn å stole blindt på andre, så les selv, deretter sleng ut dritt med bevis, om du har det, hvis ikke da holder du kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, de vet nok dessverre mer enn deg.

Les: De velger å konsentrere seg om den opprinnelige versjonen, utøvet av Muhammed selv (den pedofile voldtektsannen, morderen og landeveisrøveren).

Ja så kom med kilder da, om du stoler på ABB så er du en ekte dumskalle, da støtter du sikkert handlingene hans, og terroren han har begått. Jeg regner med du har hodet, som du kan bruke selv enn å stole blindt på andre, så les selv, deretter sleng ut dritt med bevis, om du har det, hvis ikke da holder du kjeften.

Å hahaha , hører du det hulaboer ?

Hvis ikke du sier det "riktige " så skal du bare holde kjeft .

Regner med at du etterkommer det (ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vold er fysisk makt brukt mot andre mot deres vilje. Å arrestere lovbrytere er likevel ikke vold. Ellers må du være anarkist og motstander av selv en nattvekterstat, og så tilbakestående kan du da ikke være?

Og støtter man staten som bruker fysisk makt mot ofrenes vilje(ofre som ikke selv har tydd til vold verken direkte/indirekte), så er man vel skyldig i å fremme vold? Lovbrudd kan være å ikke la seg utnytte, å begå et lovbrudd betyr ikke nødvendigvis at man har gjort noe som reelt sett er galt. Minarkist, dvs jeg synes ikke staten bør være et verktøy særinterssegrupper bør få kunne bruke til å skaffe seg fordeler på andre sin bekostning. Endret av gbnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser alle EDL folkene på youtube videoene over her ut som de bare har 78,5 i I.Q og bare besto en delkompetanse på metaldreibenk fra yrkesskolen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser alle EDL folkene på youtube videoene over her ut som de bare har 78,5 i I.Q og bare besto en delkompetanse på metaldreibenk fra yrkesskolen?

På seg selv kjenner man andre? Hvordan klarer du se hvor høy IQ eller hva slags utdannelse de har?

Angående videoene overfor her er det for det meste faktisk kun rop og sanger, som man per dags har lov til. Det er også provoserte handlinger, noe som er ulovlig og som skal få en passende straff for det. Dette med Robinson, det var et planlagt angrep på han som person på grunn av hva han står for. Begge typer er forferdelige, men det er forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snarere det at du ikke har noen poeng, og alt du har å bidra med er paranoid gnåling. Robinson er leder for en voldelig organisasjon, som ofte havner i voldelige situasjoner under deres demonstrasjoner (og jada, jeg vet at det er aaaldri EDLs feil, hehe), at han da velger og ikke anmelde dette til politiet, viser bare at han nok ikke er helt ærlig om hvordan situasjonen forløp seg. Vi snakker ikke om fakkeltog, vi snakker kun om en politianmeldelse. At du tror at det blir fakkeltog hver gang en muslim får rasistisk motivert juling, viser bare at du er et paranoid individ

Fylla har skylda. Poenget er at hadde det vært en muslim som hadde blitt banket opp hadde det aldri blitt ende på fakkeltogene og rasismegnålet.

Den lille Muhammed tiraden din, hvor du tror at Fjordman og ABB presenterer den ultimate sannheten om Islam, beviser dette bare ytterligere. Det fins ingen unison forståelse av islam, og islam er ikke noe annet enn det dens utøvere gjør den til, for islam er en religion basert på tro.

Hvorfor er du så ufattelig løgnaktig? Det var ikke jeg som tok opp ABB og Fjordman. Jeg bare påpekte at de sannsynligvis vet mer om islam en muslimfjotten som nevnte dem i et desperat forsøk på å sabotere diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så kom med kilder da, om du stoler på ABB så er du en ekte dumskalle, da støtter du sikkert handlingene hans, og terroren han har begått. Jeg regner med du har hodet, som du kan bruke selv enn å stole blindt på andre, så les selv, deretter sleng ut dritt med bevis, om du har det, hvis ikke da holder du kjeften.

Løgnaktigheten din vil visst ingen ende ta.

Jeg har ikke sagt noe om å stole på ABB. Jeg baserer meg ikke på ABB. Det var ikke jeg tok opp ABB.

Jeg bare påpeker at ABB sannsynligvis vet mer om den pill råtne ideoloigien din enn du selv gjør. Muhammed var som kjent en ond jævel som voldtok, myrdet, plyndret, ranet og torturerte. Han likte også å ha sex med pre-pubertale barn. Denne onde djevelen er muslimenes forbilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her folkens ,jeg er glad for at han ble banket opp, Rettferdighet servert på sølvfat.

Hva med alle ofrene for muslisk vold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og støtter man staten som bruker fysisk makt mot ofrenes vilje(ofre som ikke selv har tydd til vold verken direkte/indirekte), så er man vel skyldig i å fremme vold? Lovbrudd kan være å ikke la seg utnytte, å begå et lovbrudd betyr ikke nødvendigvis at man har gjort noe som reelt sett er galt. Minarkist, dvs jeg synes ikke staten bør være et verktøy særinterssegrupper bør få kunne bruke til å skaffe seg fordeler på andre sin bekostning.

Så du er altså tilhenger av nattvekterstaten?

Da er du bare en dobbeltmoralistisk tufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På seg selv kjenner man andre? Hvordan klarer du se hvor høy IQ eller hva slags utdannelse de har?

Angående videoene overfor her er det for det meste faktisk kun rop og sanger, som man per dags har lov til. Det er også provoserte handlinger, noe som er ulovlig og som skal få en passende straff for det. Dette med Robinson, det var et planlagt angrep på han som person på grunn av hva han står for. Begge typer er forferdelige, men det er forskjell.

Den gjengen der mener du i alt alvor er Europas redning, mot den muslimske konspirasjonsteorien om å ta over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den gjengen der mener du i alt alvor er Europas redning, mot den muslimske konspirasjonsteorien om å ta over?

Nei, noen redning tror jeg vi aldri vil få, men det er godt å se at folk prøver likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgnaktigheten din vil visst ingen ende ta.

Jeg har ikke sagt noe om å stole på ABB. Jeg baserer meg ikke på ABB. Det var ikke jeg tok opp ABB.

Jeg bare påpeker at ABB sannsynligvis vet mer om den pill råtne ideoloigien din enn du selv gjør. Muhammed var som kjent en ond jævel som voldtok, myrdet, plyndret, ranet og torturerte. Han likte også å ha sex med pre-pubertale barn. Denne onde djevelen er muslimenes forbilde!

Lol poor kiddy is lost in the jungel..... Rofllll

Du er på vill spor igjen, alt dette stemmer ikke, igjen snakker du ABB, fjordmann og EDL sitt språk. Hvor gammel var maria da hun Fødte Jesus???? slik som jeg vet så var maria rundt 13-14 år,,,, følger dere da en religion som baserer seg på pidofili, eller.( jeg har veldig stor Respekt for både Maria og Jesus, så ikke prøv å provesere meg unødvendig:-(

Husker du korstogene, eller har du lest om det? vet du selv noe om BIBLEN din? Har du Sett hvordan, biblen kritiserer Homofile, Sex før ekteskap, og utroskap osv.? Nei lille fjotten det vet du ikke noe om...hvis ja Værså snill kom med sitater, om du ikke har det så kan jeg skrive det ned til deg.

Din fjott, du må komme med kilder og ikke bare slenge ut dritten, så skal du få svar, det holder ikke ved å si det du mener. For å diskutere Religionen må du vite både Historien og selve religionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest z0roaster

Er man revolusjonær idag må man være parat til å bruke vold, for man blir møtt med vold uansett. Det er muslimene og marxistene som initierer vold og som ikke klarer å følge demokratiske spilleregler. EDL snakker bare til dem med deres eget språk.

Den som ikke tror meg inviteres til følgende eksperiment: du skal stelle deg på nærmere angitt sted i Oslo sentrum og utføre politisk stand som vil være annonsert på forhånd. Budskapet som skal fremføres fåes ved oppmøte. Noen som melder seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle ofrene for muslisk vold?

åh ja hvor mange har blitt drept av muslimer??? har du noe tall. nei

Kan du fortelle meg hvormange som ble drept av USA? hvormange ble drept av Nato i Libya, AFGHANISTAN, og i Pakistan i Droneangrepene?

Her er kilder våken opp fjortis...

http://www.wired.com/dangerroom/2011/06/afghanistan-iraq-wars-killed-132000-civilians-report-says/

http://www.iraqbodycount.org/

http://www.satp.org/satporgtp/countries/pakistan/database/Droneattack.htm

http://www.thebureauinvestigates.com/2011/08/11/more-than-160-children-killed-in-us-strikes/

LES KILDER;;; Det er viktig, slik

Å drepe de uskyldige er Feil, uansett om det er muslimer som gjør det eller andre trossamfunn, men du kan ikke komme å leke barn her når du diskuterer noe så alvorlig. "open your mind before You open your mouth" sier dem i USA. Du må vite det før du kommer og argumenterer med noen andre.

total drepte i 9/11 er 2,819 her er kilde http://nymag.com/news/articles/wtc/1year/numbers.htm

BBC bekrefter samme tallet som sier rundt 3000.. her er kilde

http://www.bbc.co.uk/newsround/14854816

la oss si at total offre var maks 5000-10000........ Hvor mange har USA og NATO drept? tallet er over 100000....... våken opp.

What goes around comes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...