Gå til innhold

Waco - ut me`n


Gyda

Anbefalte innlegg

suzie, når du tar et innlegg ut av sammenheng, så blir det misvisende. Svaret jeg ga Linea var fordi hun lurte på hvorfor noen kvinner ville føde barn når dem mest sannsynlig ikke hadde økonomi til det.

Hvorfor ble du så sur? Kjente du deg igjen?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... og dette mener du var et seriøst svar på det? Hun mente at man burde ha en jobb før man fikk barn, og det er greit. Det er en direkte mening om det som det blir spurt om.

Innlegget ditt er kun surt og har ingen relevans i forhold til utgangspunktet. Jeg mener det er ødeleggende for en tråd, for den kommer da helt ut av fokus. Det blir som mange andre av trådene dine, hvor du generaliserer kvinner som annenrangs mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida...det er vel ingen poeng i å slenge denne Waco-fyren ut i det blå.

Han har sannsynligvis fått et eller mange gedigne kick av å sitte her, og DET har trolig hjulpet på hans eksamensnerver. (Den æren tar vi jenter!!!)

Selv om jeg personlig er et sabla kvinnfolk, (joda, derom er det liten tvil!!) så er jeg vel såpass raus at jeg unner denne Waco både latter og glede. Selv om hans latter går på bekostning av vår dårskap og vårt sære og nokså lite tiltalende kvinnfolkvesen.

Han blir nok snart lei av å forsøke å frelse oss fortapte sjeler og slippes nok snart løs i den frie verden, hvor han der med et fast blikk og sitt blotte nærvær må face de fortapte. Helt uten tanke på forestående eksamner.

Vi må også huske på at det kan være både stressende og svæææært pressende med eksamner, spesielt på sånne innestengte og klamme dager. Det finnes faktisk personer som blir rent ut gale av å lese til eksamen. De har rett og slett klikka!! Grøss!!

Nei jenter. Måtte latteren sitte løst hos denne Waco, i alle fall til eksamen er over.

Men du Waco. Du må da skjønne at å tafse i trusa på de åndelig frelste, sannsynligvis er den språkløses nytelse. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om jeg forsvinner herifra så blir det ihvertfall ikke pga Waco. Det finnes nok av tåpelige innlegg fra andre også. Noen ganger blir jeg rett og slett dårlig av å lese hva folk skriver. Vet dere forresten av jeg kan lese veldig mye mellom linjene i det dere skriver, og det er ikke bare hyggelig lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco har jo endel gode poeng også da, klart han vil provosere oss, og klarer det med glang icon_smile.gif

Ser ingen grunn til at han bør kastes ut.

Waco, har du hatt eksamen?? Hvordan gikk det??

Dersom du ikke har hatt enda så LYKKE TIL!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg har enda ikke hatt eksamen og jeg vil heller ikke fortelle når. For det er som jeg har sagt før, "alt en sier vil bli brukt mot deg".

Spesielt gjelder det kvinnegrupperinger som KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..Jeg er rimelig ny her på KG, men har allerede observert/lest, om ikke fått "smakt" Wacos måte å konversere på...

Jeg skal gi deg det Waco; du er en mester i å provosere - og med det oppnår du nøyaktig hva du vil; få oppmerksomhet og ikke minst at folk engasjerer seg...

Noen ord med på veien til dem som så gjerne ønsker Waco dit pepper`n gror:

"taushet er gull"

-takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Det er helt sykt hvor provosert enkelte her blir. icon_smile.gif Må jo innrømme at jeg selv synes waco er litt på kanten innimellom, men jeg holder meg da i skinnet likevel. Er jeg helt på jordet hvis jeg sier at grunnen til at vi lar oss provosere, er at han kanskje har et aldri så lite poeng i mye av det han skriver? (Selv om han ofte setter det litt på spissen? icon_smile.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...