Gå til innhold

Waco - ut me`n


Gyda

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som blir så inn i hakke lei av Waco???

Har prøvd å ignorere "morsomhetene" hans lenge, men nå må jeg bare si noe om det. Han høres ut som en liten fjortis som gjør alt for å provosere. Navnet passer jo helt perfekt da - han er jo helt waco!!!

Syns det er fint med noen menn inne på KG, men Waco ødelegger for alle de som faktisk har noe fornuftig å komme med.

Så kjære Gry, er det ikke noe du kan gjøre? Helst stenge han ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi stenge ute alle som vi er lei av og uenige med nå da? Litt av et diskusjonsforum sier nå jeg! icon_mad.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolka i ryggen og kasta på sjø'n sier jeg....

Det er svært vanlig å utvise meningsmotstandere, min helt den berømte forfatteren Victor Marie Hugo, (les miserables/ringeren i notre dame) ble selv sendt til St. Helena av Napoleon....

Så la oss kneble dem man ikke liker... det må bli demokrati av sånt...

1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-20 14:42 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke waco. Han berører sider av meg som jeg ikke liker å innrømme at jeg har. Jeg blir provosert, får lyst til å slå både pcen og å slenge tastaturet ut gjennom vinduet. (Værsågod waco - skadefryd er den eneste sanne fryd). Men jeg kan velge å la være å delta i diskusjonene som han starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lar du deg provosere?

Påpeker han noe ved deg som du helst ikke vil ta stilling til/inrømme?

Krever det for mye å gå i dybden,slik han gjør på mange innlegg?

Jeg tror vi liker å bli litt provosert og jeg da. Hvis ikke hadde vi ikke giddet å lest hva han skrev.

Du kan ikke mene i fult alvor at han skal stenges ute pga. meningene sine?

Hvilke sensur er det?

Det er fullt mulig å unngå de personer du ikke liker her inne. La vær å gå inn på kg.

De metoder du er villig til å bruke, det er slike metoder visse andre stater bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-20 15:26, Em@lie wrote:

De metoder du er villig til å bruke, det er slike metoder visse andre stater bruker.  

Sånn som USA for eksempel...

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

waco er ikke den mest , ja dere skjønner...?og startet tråder han tror han vil mestre, og svare i mot, men det ender med at han blir en sutrete unge som ikke vet hva han skal svare og svarer med patetiske, ugjennomtenkte og dårlige svar, eller ingen svar(han svarer ikke de han synes er for vanskelig for ham).

Han tåler tydeligvis ikke at andre har andre meninger enn han, og lever i en svart/hvit verden, Jeg synes hele waco fyren er latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymfjolle jeg har svart deg på silikontråden du sikter til.

Forresten mener jeg at retten til å være uenig er den største rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg der, waco. voltaire osv. man kan vel måle et samfunns modenhet i hvilken toleranse det har for dissens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

selvfølgelig er retten til å være uenig den største rett, men når en person som du tviholder på dine egne meninger, og ikke vil høre på de som faktisk har rett, men som du er uenig i , da blir du den personen som må gi deg! slik er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco, du krever for mye. Husk mange her inne er vant til å svare på enkle spørsmål som:

hvor ofte har du sex?

hvor gammel er du?

hvor mange sexpartnere.

Når en er vant til det, og attpåtil får innlegg fra deg, som attpåtil krever tid til å lese, ja da blir noen provosert.

Iallefall om vi jenter blir fortalt hvor enkle vi er.

Det er som å vifte med en rød klut foran oksen.

Jeg forsvarer ikke alt du skrivwr og mener, men du skal ha retten din til å ha din egen mening.

Vi knebler ikke folk på den måten.

Så fikk de en grunn til å kritisere, bare den gølelsen må være god.

På skikkelig kjerringvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det em@lie, det ser ut som du har forstått litt mer enn de fleste her.

Dersom det virkelighet hadde vært så idyllisk som noen jenter skal ha det til, så kunne dem også tålt ubehagelige spørsmål.

Har man intet å skjule, hva skal man være redd for da?

Jeg har en følelse av at jeg rører blant mye "sannhet" som gjenspeiles av det samfunnsliv vi har. Det er derfor kvinner med negler og tenner tviholder på dette idealbildet.

Og en annen ting, jeg har lagt merke til at kvinner er mestere i personangrep, hvorfor denne umodne bruk av argumentasjonsteknikk? Det er sjeldent kvinner vil diskutere temaer som ikke er av sosialerelasjoner, det bevises på trådene jeg har lagt ut på aktuelle temaer om autobahn og Ap store nedgang....

Ærlig talt minner dere mest om ei forening hvis eneste fellesinteresse er å delta på Grete Waitz spaseringa.....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener vi må tåle at noen har andre følelser og synspunkter, og vil synes det rett og slett er feigt å pælme ut Waco-gutten.

Tror forøvrig at dette er den eneste kontakten han har med kvinner (og det eneste han har å gjøre i det hele tatt), så dette bør vi unne ham, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

La nå Waco være da, han bare erter dere. Skjønner dere ikke det?

Ha lest en del av hans bedre innlegg, og det er klart at han kan når han vil.

Altså koser han seg med å tirre oss litt. Og det lykkes han med, hva?

Må innrømme at jeg liker bedre de innleggene der han er seriøs, men jeg flirer mye av de andre også. Selv om noen av dem går så langt over streken at han blir sensurert. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei emalie, vi her inne er ikke vant til å svare på enkle spørsmål, her inne har dype temaer som krever mye kunnskap og forståelse vært diskutert, der tar du feil, men kanskje du ironiserte du det? får håpe det.

og har noen lagt merke til hvor provosert og hvor mange diskriminerende og person angrep som svar han skriver tilbake, når han ikke kan svare tilbake og har sluppet opp for argumenter?

og forresten, waco, har du lagt merke til hvor hissige menn kan bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...