Gå til innhold

Waco - ut me`n


Gyda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

nei jeg har ikke hatt en trist dag, men jeg lurer på hva slags dag du har hatt,? eller hva slags dager du har?

Jeg er ikke gretten, jeg prøver å få deg til å forstå, men det gjør du ikke.

jeg synes synd på deg, jeg lurer på hvor du har denne gleden av å provosere noen, er det noen som har gjort deg noe vondt? kanskje det FÆLE kvinne mennesket?

kanskje en tur til psykolog har hjulpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå puster du dyyypt inn, tar et laaangt drag av ren luft, så roer du deg ned littegranne.... så puster du dyyypt inn en gang til...

Ser du hvordan du føler deg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyda,

Siden du retter sprøsmålet til meg: Jeg ser at Waco kan være provoserende for enkelte men det er ingen grunn til å stenge han ute. Ingen utestenges fra KG pga sterke meninger. Ut over dette ønsker jeg ikke å diskutere enkeltbrukere

KG har plass til alle som følger reglene våre, og vi forsøker å slette innlegg som ikke gjør det, enten de er av Waco eller andre.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at ingen skal stenges ute, men for min del bruker jeg KG minimlat om dagen. Rett og slett fordi waco (har såååååå lyst å slenge med leppa nå...grrrr..... ) rett og slett ødelegger lysten min på å lese/svare på innlegg.

Ikke bare hopper jeg over innlegg startet av han for å unngå han, men han dukker jo opp inni alles andre innlegg også.

Jeg vet jeg ikke er den eneste som leser mindre og mindre på disse sidene.

Antar det er opp til admin da, miste brukere for å beholde dette ene individet, eller satse på de som virker positivt for KG. (dermed ikke sagt at positivt er kose kose dagen lang!!!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løvemamma,

Brukertallene våre viser at stadig fler bruker KG icon_smile.gif

Vi ønsker å beholde alle, og vi ønsker også at alle skal følge reglene for forumet, derfor forsøker vi så godt vi kan å slette innlegg som ikke gjør det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi begynt å stenge ute brukere med langt-utpå-vidda-meninger på nett-diskusjoner så hadde det ikke blitt mange igjen.

Da måtte vi dannet våre egne små klikker, der alle nikket og smilte og var fornøyd uten kritikk av noe eller noen.

Det hadde vært moro, du.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hallo waco, jeg trenger ikke å roe meg ned, slik du innbiller deg.

Du må begynne å svare på spørsmål, istedet for å sno deg unna.

Pust rooolig inn nå og dyyypt, ser du hvordan tankegangen forbedrer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjipt når han "ødelegger" tråder, der noen har noe de vil snakke om, så kommer han med sure oppstøt, som kun er til irritasjon eller for å provosere, jmf. tråden om dekking av bord under "Bryllup", eller tråden om barn og studentliv under "Graviditet".

Greit han er vel morsom, og klarer å sette sinnene i kok, men det er dritt hvis han skal få ødelegge hele forumet. Tror mange kommer til å stikke hvis alle tråder blir infisert med hans negative aura.

suzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suzie...

for det er ingen som har ødelagt mine tråder....?

Men jeg har jo skjønt at dere mye heller vil diskutere kvisekrem og serviettinnpakninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være noen som blir beskyldt for å "ødelegge". Men dersom ingen hadde vært interessert i å lese og diskutere med waco, hadde han ikke hatt noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan går det med eksamen din Waco? Hva er det egentlig du skal ha eksamen i?

Lykke til iallfall!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går meget dårlig med eksamencaset.. jeg har lovet med selv at imorgen skal jeg jobbe med caset og ikke bedrive dagen med forklare damer selvfølgeligheter....

Men det er morsomt da.. og det er pinse... to gode grunner, synes nå jeg.....

Waco

*som er glad for en god latter forlenger livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk væren, nå har jeg sittet her en uke... skulle egentlig ha lest... =(

Men heldigvis blir dere kvitt "wacokverulanten" som ødelegger bordekningstrådene deres... fysj av meg...

Waco

ps, væren hva kommer det at kvinner i svært liten grad er interessert i å diskutere samfunnsengasjerende temaer, slik som fartsgrenser og Ap's store nedgang? har lagt ut to tråder, men 0 i svar... tydelig at man forstår hva som opptar kvinner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei si det, du!

Du får prøve å blåse litt liv i de trådene igjen, kanskje de blir "oppdaget" på nytt?

Det er nok noen tema som naturlig nok fanger oppmerksomheten mer enn andre, og kanskje ikke alle har lett for å sette seg ned og poste innlegg i diskusjoner av den typen sånn uten videre? Jeg vet ikke...

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg har tenkt litt på -bare en tanke altså...

For noen år siden var jeg inne på en chatteside. Jeg kjedet meg, det stakk en liten faen i meg -og jeg tenkte det ville være morsomt å leke litt med mine egne tanker og holdninger. Inntok en slags "Waco" rolle på chattesiden (unnskyld, Waco -jeg mener på ingen måte å fornærme deg nå, men det kommer jo forholdsvis tydelig frem her inne at du har fått en slags "provokatør-rolle"). Jeg var inne og chattet på denne siden i et par timer kanskje -og til tider var jeg nok ganske provokativ. Men samtidig satte kanskje ord på en del tanker som mange kanskje tenker, men ikke "tør" å uttale? Jeg vet ikke -uansett fikk jeg MASSE oppmerksomhet. Og det var litt kult, faktisk.

Det jeg tenker nå er: Det er jo dere/vi som gir Waco all denne oppmerksomheten (som han kanskje egentlig nyter litt) -og når dere/vi gir ham den, kan vi da nekte ham å eventuelt nyte den?

Nei. Det kan vi ikke icon_smile.gif

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nelle.

Og Suzie; du kan jo ikke si at noen ødelegger tråder bare fordi de har en annen mening enn den som startet den (en diskusjon består jo av både for- og motargumenter. det er vel derfor det heter DISKUSJONSforum) Og den tråden under graviditet om barn og studentliv (hvis det er den jeg tror) så var jo nettopp emnet: "vil ha DIN mening", og selv om Waco ikke er like interessert som andre i å pakke inn svaret sitt i rosa bomull så har han sin fulle rett til å komme med et innlegg.

Men Waco, nå må du ikke bare sitte på Kvinneguiden eller dagdrømme om Amsterdam- NÅ MÅ DU LESE TIL EKSAMEN! Hvilket fag er det? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-20 19:41, waco wrote:

Linea...du må ikke glemme at det holder for en dame å finne seg en mann som har høy inntekt...

Da kan hun bare daffe rundt hele dagen lang mens hun mottar kjempehøye bidragsstønader...

Det ser ut som det er flere og flere kvinner som har funnet den formen for inntektservervelse.

Waco har til og med hørt om kvinner som har tre barn med tre forskjellige menn.

LineA:

Dette er vel ikke i nærheten av hva det ble spurt etter?

Dette er jo bare oppgulp om at mange kvinner finner seg rike menn de kan leve på, leve på sosialen eller hva som helst...

Det hun lurte på hva om hvordan kombinasjonen studentliv og graviditet var, ikke få en masse bemerkninger om hva enkelte kvinner velger og gjøre. Jeg tror ikke hun som spurte om hvordan tjene mest mulig penger på å få en unge, slik at hun kunne daffe rundt hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...