Gå til innhold

De som reddet barn på Utøya skal glemmes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

De fleste av bistandsadvokatene har da langt flere enn en klient i dette tilfellet? Sist jeg leste om det, som var i en lokalavis, så hadde bistandsadvokaten 18 fra fylket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir nok fakta feil.

Det Normale er at en person har en bistandsadvokat. Det uvanlige her er at mange deler på en advokat.

At du oppfatter andre verdier som viktigere enn at ungdom som blir skutt skal få erstatning for tapt arbeidsfortjeneste er opp til deg. Samfunnet deler neppe ditt syn.

Hva er faktafeil? (Og kanskje du bør anstrenge deg litt mer for å skrive korrekt norsk?)

Hvis du leser innlegget mitt litt grundigere hadde du registrert at jeg refererer til kritikk fra juridisk hold, - og hvis du hadde fulgt med i nyhetene hadde dette neppe vært nytt for deg. Argumentet for at flere kan dele samme bistandsadvokat, er at det gjelder samme hendelse og de har stort sett felles interesser. En effektivisering vil også komme de fornærmede til gode.

At du forsøker å angripe meg for å være umoralsk og ikke ønske at skadede får erstatning for tapt arbeidsfortjeneste, er så usaklig at jeg lar det stå uimotsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er faktafeil? (Og kanskje du bør anstrenge deg litt mer for å skrive korrekt norsk?)

Hvis du leser innlegget mitt litt grundigere hadde du registrert at jeg refererer til kritikk fra juridisk hold, - og hvis du hadde fulgt med i nyhetene hadde dette neppe vært nytt for deg. Argumentet for at flere kan dele samme bistandsadvokat, er at det gjelder samme hendelse og de har stort sett felles interesser. En effektivisering vil også komme de fornærmede til gode.

At du forsøker å angripe meg for å være umoralsk og ikke ønske at skadede får erstatning for tapt arbeidsfortjeneste, er så usaklig at jeg lar det stå uimotsagt!

Han skrev korrekt norsk.. kanskje du burde konsentrere seg om lære å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev korrekt norsk.. kanskje du burde konsentrere seg om lære å lese :)

Her blir fakta feil? "blir"? Eller "dette er faktafeil"? "Normale" med stor N?

Kanskje du trenger litt ekstraundervisning, du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger.

Iah, mod

Det er ikke en avsporing å stille spørsmålstegn ved premissene i selve trådoverskriften. I virkeligheten ble det ikke drept et eneste barn på Utøya, og ikke en eneste nordmann ville funnet på å kalle disse politiske aktivistene for ungene eller barna når de stilte opp i politiske debatter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som gjorde en fantastisk innsats ved Utøya burde slippe å måtte mase om medaljer.

Mange av dem har ikke fått en takk engang fra det offisielle Norge. Hvor mye hadde det kostet ?

I det minste kunne de fått tilbud om å få utleggene sine dekket slik at de slapp å betale for å redde andre.

Merkelig hvordan Norge behandler helter.

Se hvordan det gikk med krigsseilerne. de ble utrolig Dårlig behandlet og penger som de skulle hatt endte tilslutt i lomma på ulike skipsredere.

Ingen har sagt takk engang til de som risikerte livet for å redde menneskeliv. Stoltenberg er mer opptatt av å vise seg frem på miljøkonferanser og å reise til sydpolen med chartret fly. Utøya snakker han bare om når han må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan Norge behandler helter.

Se hvordan det gikk med krigsseilerne. de ble utrolig Dårlig behandlet og penger som de skulle hatt endte tilslutt i lomma på ulike skipsredere.

Ingen har sagt takk engang til de som risikerte livet for å redde menneskeliv. Stoltenberg er mer opptatt av å vise seg frem på miljøkonferanser og å reise til sydpolen med chartret fly. Utøya snakker han bare om når han må.

Uenig. Som så mange andre hinter han om Utøya så ofte som han bare kan (men, ja, helst om Utøya-"barna" og ikke om de som bidro til å redde noen av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...