Gå til innhold

Singing cows vei til å bli mamma:)

Singing cow

Anbefalte innlegg

ja det er ikke noe gøy med kvalme, men er heldigvis ikke kjempe lenge igjen, så får bare holde ut:)

tusen takk for det, bortsett fra kvalmen så er jeg i tipp topp form, så er heldig så bare sliter med kvalme, selv om det ikke er bare bare:)

idag skal jeg en tur til byn, innom jobben med sykemelding, og en tur til kvadrat tror jeg:) se om jeg finner noen fine topper jeg kan ha på meg:)

min niese blir 2 år på søndag, så på lørdag er det prinsesse selskap:)

allti kos^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med den kvalmen, altså :klemmer:

Håper du får slappet godt av, og holdt kvalmen i sjakk med en is eller to i sola :fnise:

Ha en fin dag med rusling i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

off ja sliter veldig med kvalmen, men det går greit. Sliter mest på tidlige morninger å generelt morninger.men bare ca 8 uker igjen, max 10 så ser lyset i tunnelen:D

er sykemeldt nå til 10, men skal til legen på kontroll i morgen, så regner med hun skriver ut sykemeld til jeg skal ut i ferie den 26.

hadde babyshower på lørdag, var kjempe koselig=D fikk utrolig mye fint, og ei kjempe kule bleiekake av svigerinnen min:D

ellers har jeg slappet godt av i helgen, mannen er ute i nordsjøen, så blir late dager når han ikke er hjemme:)

er bare denne turen og en til så blir han hjemme til lillegutt er komt=) blir deilig å ha han på fastlandet hvertfall:)

skal en tur til mor idag, hente one tree hill serien som jeg skal kose meg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med sykemelding?

Bare 45 dager til termin for deg! Ikke så lenge igjen :rodmer:

Må være godt å skulle ha mannen hjemme snart. Synes det virker litt skummelt å ha nordsjømann i tilfelle han ikke er hjemme når fødselen starter :sjenert: Har du alliert deg med noen, dersom det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda ble sykemeldt til 25.juni, går då ut i ferie så blir ikke mer jobbing på mg før neste år:)

Ja kjenner og det blir deilig å ha han hjemme, selv om det ikke varer evig:) han har gitt beskjed på jobben om at jeg skal ha og dersom noe skulle skje så får han helikopter på minuttet, tar ca 1.5 t ned helikopter til sola, så er egentlig ganske rolig når det gjelder det:)

Har ikke tenkt noe særlig på det, men har hele familien 10 min vekke så noen kan nok hjelpe:)

Er faktisk 48 dager til termin, har sånn telle greie på tlf, er ikke helt oppdatert her inne:) er 33+3 idag:)

Hvor mange dager har du igjen?:) du ligger foran meg ikke sant?:)

Idag kom mannen Min hjem:) glede:D skal på date idag, bowling, middag å kino:D blir kjempe deilig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk forlenget sykemeldingen :)

Jeg er også ganske rolig mtp at mannen jobber 2,5 time unna der vi bor, vi har avtalt av han skal ta fri fra jobb siste uken før termindato dersom det ikke har skjedd noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei:) her er det lenge siden jeg har vært innom.:P er mye så skjer her:)

mannen er reist ut i nordsjøen nå for siste gang på ei stund, så det blir deilig å ha han hjemme fom 2 uker:) gleder meg til det=) vi holder også på å ser på hus, skal ha leiligheten taksert på fredag, så holder på å rydde og styre litt nå=)

formen min er ganske bra, forsatt kvalme, men er så vande med det nå at jeg "legger" nesten ikke merke til det lenger. blitt en vane:P

Har bare gått opp 3 kg til nå, men skal føde nede pga høy BMI. var på journal skriving sist onsdag, og fikk omvisning på føden=) kjempe greit å se hvordan det er der=) kjenner jeg gleder meg til å få lillegutt ut=)

svigerinnen min har termin på søndag, så går å venter på om det skjer noe med henne, så får hvertfall tiden til å gå=)

Ellers, hvordan opplever dere at vennene deres reagere på hele graviditeten? helst de som evt ikke har barn for tiden?

merker på bestevennina mi at hun er blitt veldig rar i det siste. først var det veldig stas osv, men nå spør hun så vidt hvordan jeg har det. sist jeg var med henne så var vi i lag i nesten 9 timer, og 5min av de gikk i meg og lillegutt, resten i henne og den nye flammen hennes. er jeg merkelig som synes at det er sånn eller? vi er jo på helt forskjellige stadier, det forstår jeg, men igjen så er jeg i det mest spennende stadiet i livet så føler det hele blir feil. hva synes dere?

skal bli flinkere å oppdatere, bare litt mye som har skjedd nå:P

ha en god dag=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vennene våre som ikke har barn er vel som vanlig og jeg er som vanlig :) , men så er jeg ikke en av de som liker å snakke om graviditeten min heller og det vet de ;) Spør de om noe får de svar, og er det noe jeg vil fortelle gjør jeg det men vi går raskt over på andre samtaleemner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg forstår at det ikke er gøy å høre på masse snakk om graviditet når du ikke er gravid selv. Men fikk for ca en uke siden vite at ei felles vennine av mg å bestevennina mi også er gravid, og hun sliter en del med kvalme slik jeg gjorde/gjør. da blir det naturlig for henne og spør mg litt om hvordan jeg fikk i meg mat osv sant?=)

Hun spurte meg ikke mye med hensyn til bestevennina mi, men bestevennina mi satt å himla med øynene etter hvert lille spm hun spurte meg. Jeg tenker hva feile det hun?

vi hadde sittet der og snakket om hennes nye flamme i 5 timer i strekk (9 timer til sammen) uten noe annet. Virke ikke helt rettferdig eller hva?=/

idag skal jeg sortere litt klær og begynne smått å vaske litt forskjellige ting:) kjenner jeg gleder meg masse til å få han ut =) blir så stas :rodmer:

noen andre så har begynt å vaske å gjøre i stand?=)

ha en fin Søndag dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble tante igjen til en store gutt sist Tirsdag :hoppe: skikkelig gode klump på 4835g og 52cm lang:D håper at min lillegutt ikke hermer etter fetteren;)

holder på å styre her hjemme, er ferdig og vaske alle klær i str: 50,56 og 62:) også de fra England som er 0-3mnd:) kjempe stas å se alle de små plaggene henge til tørk :rodmer:

må snart pakke fødebagen, men kommer liksom aldri så langt:P må vel snart få rompen i gir:P

Gleder meg stort til mannen kommer hjem på onsdag :rodmer: skal bli deilig og ha han hjemme til lillegutt er ute og lenger :rodmer:

idag skal jeg hjem til mor å hilse på nye pusen ^^, stas med ny katt:)

ha en fin dag:D

Endret av Singing cow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke pakket bag til fødsel... Tenkte å begynne i morgen :nigo:

Nevø på nesten 5 kg! Oioi, forstår du håper på en litt mindre baby selv :fnise: Må være utrolig godt å få hjem mannen. Jeg tror jeg hadde vært litt stresset av å ha mannen min så langt unna, så tett oppi termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Da var lille N kommet til verden på selveste termindatoen:) 31.07.12 kl. 06.10 er han født, han var 3735g og 50cm lang, 37 rundt hodet:) og selvfølgelig verdens nydeligste ^^,

fødselen varte 25 t fra første ri, fikk epidural 6 t før han kom:)

Blødde 1500ml så får ikke være på barselhotell, og mannen min må sove hjemme. Ikke gøy men slik er det:)

Vi nyter tiden her vi er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med terminbabyen :klemmer:

Gutten din og B var nesten like store når de ble født! Helt perfekt størrelse :jepp: håper dere koser dere masse. Nyyt barseltiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...