Gå til innhold

Singing cows vei til å bli mamma:)


Singing cow

Anbefalte innlegg

Tusen takk :sjenert: Krysser alt jeg har jeg også! :) Har kjøpt testen nå.. utfordringen blir bare å la den ligge legge nok før jeg bruker den :fnise:

KOOOS deg på Englandstur, søte deg :D

Endret av lunem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spennende Lunem :popcorn: hehe, ja husker hvordan det var, kjupte noen tester fra billigtester så var vanskelig å la dem ligge:P

tusen takk Lunem, det skal vi:D har ventet siden Juli på denne turen, så gleder meg vilt:D Fordel å ha en mann som er halvt Engelsk, vi bor gratis hos et vennepar:D

idag er det Ultralyd, gleder meg kjempe:D tror selv det er ei lita :babyjente: inni der:D blir spennende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D gikk veldig bra på Ul:D fikk se en vilter unge som gjemte seg veldig:P

Vi venter en liten gutt den 31.Juli:) ble satt fram nesten en uke:) så :hoppe: for 19 uker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D gikk veldig bra på Ul:D fikk se en vilter unge som gjemte seg veldig:P

Vi venter en liten gutt den 31.Juli:) ble satt fram nesten en uke:) så :hoppe: for 19 uker:D

Gratulerer såååå mye for en liten gutt i magen din!! :D hihi :klemmer: Hvordan føltes det å se den lille? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye for en liten gutt i magen din!! :D hihi :klemmer: Hvordan føltes det å se den lille? :rodmer:

tusen takk=D kjempe stas med en gutt, svigerinnen min venter og en gutt 1 mnd før oss så det blir kanon=) var fantastisk å se han, bare dumt han gjemte seg så fikk ikke se ansiktet:P men vi skal jo på ordinær UL 22.03, så får kanskje se bedre da=)

vi bruker søndagen på å rydde i leiligheten, har ryddet et rom, skal ha stellebord og lekerom der når han kommer=) kjempe stas å begynne=) hvordan har din helg vært?=) god søndags :klemmer:

Hurra for en fin liten gutt i magen :strix:

:strix: kjempe stas med gutt, mannen min strålte da han så den lille gutten i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk=D kjempe stas med en gutt, svigerinnen min venter og en gutt 1 mnd før oss så det blir kanon=) var fantastisk å se han, bare dumt han gjemte seg så fikk ikke se ansiktet:P men vi skal jo på ordinær UL 22.03, så får kanskje se bedre da=)

Gratulerer med en liten gutt i magen!! :)

Men var ikke dette ordinær UL? 22.03 er jo lenge til, og da er du jo laaangt forbi 18 uker..? :klo:

Digg å bli satt en uke fram da! :jepp: Kan tenke meg mannen strålte også ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen!! :)

Men var ikke dette ordinær UL? 22.03 er jo lenge til, og da er du jo laaangt forbi 18 uker..? :klo:

Digg å bli satt en uke fram da! :jepp: Kan tenke meg mannen strålte også ja!

tusen takk=) nei dette var privat, siden vi reiser til England på tirsdag så ville jeg vite hva det var, siden ordinær UL ikke er før 2 dager etter vi er komt hjem=)har fått skikkelig sein Ul så vi gjorde det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk=) nei dette var privat, siden vi reiser til England på tirsdag så ville jeg vite hva det var, siden ordinær UL ikke er før 2 dager etter vi er komt hjem=)har fått skikkelig sein Ul så vi gjorde det=)

Ah, skjønner :)

God tur til England da! Blir vel noen fine babyklær derfra nå vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det:) spiser frokost nå, så skal vi i banken å veksle penger, åsså pakke:D avgang herfra kvart på 4=)

blir masse babyklær kan jeg tro, gleder meg til å handle klær, blir litt mer virkelig=D

vet ikke om jeg får oppdatert mens jeg er der, men hvis ikke så ses vi om 2 uker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en gutt i magen! :strix: gled deg masse til å bli guttemamma, det er helt fantastisk :rodmer:

Og god tur til England, kos dere masse! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gleder oss kjempe mye:) har gått berserk på gutteklær og sko her, halvparten så billig:D

Å på mandag tar vi oss ein dags tur t Frankrike med bil, 4 stk for 200 kr. Slikk og ingenting:D

Stor kose osse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var vi hjemme i Norge igjen:) mannen reiste i Nordsjøen dagen etter vi kom hjem så det er kjedelig=|

Fikk kjøpt masse fine gutteklær:D har fylt opp ein kasse med klær:P å to par sko:D

Var på ordinær ul i går, å alt så ganske bra ut. Eneste var at de slet med å finne nyrene hans. 3 stk leida etter de å stressa me det. Fekk beskjed om at det ikke var farlig, mest sannsynlig bekken nyre. Noen som vet hva det vil si?:)

Har og kjent de deilige spakene utenpå:D men ikke mannen, lillegutt vil ikke sparke han:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg med idag vært 1 uke på jobb etter nesten 4 Mnd vekke:D kjempe kjekt å få begynna igjen:) merkelig kossen kollegane mine oppføre seg rundt meg nå siden jeg er gravid:P jobber som mekaniker og er eneste damen blant mange mannfolk, og de oppføre seg som hønemor:P de mener at jeg ikke kan gjøre noe siden jeg er gravid:P får ikke løfte en eske uten at jeg får kjeft:P kjekt at de passer på men er litt rart:P

Noen andre som har det sånn på jobb?:)

Ellers så går det veldig greit med meg og lillegutt:) han er aktiv og det er kjekt å kjenne:)

Er og 23+1 idag :hoppe: :D

Senere idag skal vi feire morfar sin 80 års dag:) bler knall kos:) han er like sprek ennå:D

Ellers ska eg jobbe fram til onsdag, før det blir påskefri på meg:) skal ikke ut på noe spesielt Bare slappe av:)

Noen som har store planer og skal reise?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hatt en fin påske? Jeg er også tilbake på jobb etter en periode med sykemelding. Synes det er godt med litt struktur på dagene :fnise:

Håper det er fint med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påsken var veldig avslappende med masse god mat=)

ja er deilig å være tilbake på jobb, det synes jeg=) litt tungt å jobbe fullt men det går=)

var på svangerskaps kontroll i går, og alt så fint ut med magen og lillegutt=) magen er akkuratt der den skal vær og det er kjekt=)

jeg og mannen var på babyshopping i går=D var på babyshop og kjøpte:

stellebord(med balje oppi) madrass til sengen, stativ til himmel, himmel, 3 sengesett, 2 strekklaken, sånn lekegreia som er over senga, biteleke og sånn lekegreiå så er på gulvet med forskjellige ting:)

han som hjalp oss var skikkelig hyggelig, og for en service:D fikk avlsag på alt, bare fordi han ville :D sparte 1000 kr pga han:D snille mannen:D

så har jeg begynt å lage bleiekake til svigerinnen min, vi skal nemlig ha babyshower neste helg så det blir gøy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få kjøpt inn litt ting! (jeg har enda ikke fått kjøpt inn noe av det du skaffa deg. hehe). Og kjekt med snille folk som gir rabatt :jepp:

Håper formen er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...