Gå til innhold

Singing cows vei til å bli mamma:)


Singing cow

Anbefalte innlegg

ja er veldig deilig og få ting på plass=) mannen har satt opp både stellebord og seng, så kan snart begynne å vaske klær og gjør alt klart=)

ja han mannen på Babyshop var helt fantastisk:) kjempe kjekke kar=)

idag så rydder vi i leiligheten, masse klær skal vekk, og masse bøker og div skal ryddes bort=) kjekt å gjør klar rede;)

ønsker alle en fin Søndag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1000kr spart hørtes bra ut :jepp:

Rydding må til her også... høres lurt ut å begynne nå, utrolig hvor lang tid slikt kan ta (i hvert fall hos oss) :fnise:

Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var virkelig ein greie kar :D jada, den har vært avslappende og god:) godt å få ryddet ting på plass:)

kjenner det tar på å stå opp 04.30 for å gå på jobb og være hjemme igjen 16.15. Rett på sofaen å sove etter en aktiv arbeidsdag:)

Ellers så er formen bra, trøtt men er jo normalt:P litt vondt i ryggen, men det er vel og normalt?:P

Gleder meg så utrolig mye til å treffe lillegutt^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: For noen arbeidstider du har!

Forstår at du må ty til hvile på sofaen :sovne:

Uff, ryggen, ja. Håper du får tilpasset litt på jobb så det ikke blir for ille!

Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har normal arbeidstid altså, men jobber i Stavanger så må pendle så er derfor:)

De på jobben tar veldig godt vare på meg, får nesten ikke lov til å gjøre noe føler jeg:P

Helgen var veldig fin, holder på å vaske utsiden av leiligheten for vi skal male før lille bøllefrø kommer ut ^^,

Gleder meg til langhelg, fri helgen + mandag og tirsdag:D deilig:D gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg :hoppe: Det blir godt :)

Så fint at du blir tatt vare på av kolleger!

Med en sånn reisevei må det være ekstra godt med langfri :jepp:

Male hus, ja. Jeg er glad vi bor i borettslag og "har folk til slikt". :fnise: Høres fornuftig ut å få det unna før bøllefrøet kommer! Da er det vel en god stund til neste gang også?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er alltid deilig med helg etter en lang uke med pendling, og ekstra deilig med langhelg=)

ja blir deilig og få det gjort før han kommer, så er det leeenge til neste gang håper jeg=)

takk og i like måte:D

vært og kjøpt to mammatopper idag:D kjempe fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, da var mannen reist i nordsjøen igjen, reiste ut idag tidlig :overrasket: så skal han være vekke i 2 uker, hjemme 2 uker åsså ut 2 uker igjen.. tiden kommer til å gå kjempe fort, er jo allerede i Mai:)

deilige sommerværet her skal utnyttes, skal ut å male leiligheten:) hvertfall det jeg kan ta uten knall og fall:)

lille bøllefrø er svært aktiv til mammas store glede:D er nok en kommende fotball spiller inni her :ball:

ønsker alle en fin dag:) :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det ble ikke mye maling på meg nei... må bruke maske og den var utrolig tung å puste i, så mannen får ta seg av d:)

ellers har den berømte kvalmen komt tilbake igjen, så skal til legen igjen idag å høre hva hun mener.. liker det ikke, men sånn er det vel bare..

har og hatt hodeverk i snart 1 uke i strekk, og jeg drikker mye vann så det kan ikke være det.

nydelig vær er det hvertfall, så kan ikke klage for mye:D

ha en god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er noe herk! Jeg fikk beskjed at det er en variant av sure oppstøt/halsbrann, og derfor ikke uvanlig på slutten... Håper det går over for deg!

Maling høres lurt ut å overlate til mannen! Pustebesvær er ikke godt :sukk: Når kommer han tilbake igjen?

Kos deg i finværet og lykke til hos legen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalme er ikke gøy nei, ble sykemeldt i 2 uker, åsså 50% videre til perm.. kjenner det er godt og få slappet litt av, sove lenge og ikke tenke på jobb.. så håper det kan stanse kvalmen litt..

mannen min kommer om en uke, den 15.mai:) og da reiser han, jeg, mor og mormor ned til den nye hytten til foreldrene mine:) gud jeg gleder meg, er så utrolig idyllisk der nede:) ser virkelig frem til en skikkelig avslapping der nede:)

noen spesielle planer for 17.mai her inne?=)

på tide og finne sengen kjenner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var jeg og svigerinnen min og min kjære niese en tur i stavanger å kikket på utstyr:) jeg som ikke skulle ha noe særlig endte opp med:

- Bleiebøtte med refill (gratis på babyshop)

- vippestol (baby bjørn) med sånn leke greie

- 12 gulpekluter

- sengekant

- vogn (emmajunga limit edition) kun 250 stk i hele Europa:D

- stelleveske :)

en veldig god handel og en full bil:) håper mannen liker vognen, den er marine blå med sånn blomster mønster i:) skikkelig fin:)

var og hos jordmor i går, snakket om amming og div. alt så bra ut:)

idag skal jeg vaske stellekommoden, og ordne litt der inne, så skal jeg sortere klær og litt pottling:) er vel litt tildig å vaske klær tror jeg?=)

:hoppe: for 29 uker :hoppe: 11 uker til termin, 8 uker til Perm, 6 uker til ferie :hoppe:

ønsker alle en god Helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende liste for en som ikke skal kjøpe noen ting :fnise:

Synes Emmaljungavognene er veldig pene!

Høres godt ut med 50% sykmelding fram til permisjon :jepp: Skal du ha ferie før den begynner?

På 17. får vi besøk av noen venner, stille og rolig :) Orker ikke for mye for tida, kjenner jeg. Du da? Er det da du skal på hyttetur? Høres nydelig ut med skikkelig avslapping :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja liker emmaljunga vognene godt selv, den her var det bare lagt 250 stk av i hele europa:P så veldig fornøyd:)

ja skal ha 2 uker ferie før perm, bare for å ha:P

17.mai blir feiret nede på hytta på Evje:) reiser i morgen tidlig så må snart pakke det som skal være med og komme meg i seng:)

ønsker alle en fin 17.Mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

God tur på hytten :) Håper været blir fint.

Jeg holder forresten med deg i at du lar mannen male :Nikke: De derre maskene får det jo til å dogge på øynene (og nei jeg mener ikke brillene ;) )

Vi skal bruke den 17. til å komme oss avgårde til en konfirmasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du fikk handlet litt ja :fnise: Emmaljunga-vognene er veldig fine. Hadde det ikke vært for at de er så dyre, så hadde vi nok hatt en av de vi også :ler: men er veldig fornøyd med simo-vogna vi har.

Ha en fin 17. Mai på hytta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig og være på hytten:) var ein fine uke :)

håper alle hadde en fin 17.mai:)

idag er det utrolig deilig vær, så mannen skal ut og male, og jeg skal rydde inne:) skal ha gryteparty på onsdag så må se greit ut:P

begynner 50% på jobb igjen i morgen, blir spennende å se om jeg klarer det. håper og få korte uker, halve onsdag og torsdag og fredag fri.. så får me se om den kvalmen kan gi seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at kvalmen skulle gi seg var for mye og håpe på.. kom ikke lenger enn til sminken før frokosten kom i retur.. skikkelig kjedelig=/

så ringte til legen og ble sykemeldt 1 uke til, men tror ikke det blir bedre, hvertfall ikke i denne varmen. skal ikke klage på det fine været men å være gravid og ha varme eksem det er ikke en god kombinasjon:P

men skikkelig deilig med nydelig vær, kjenner energien er der selv om kvalmen også er der:P merkelig kombinasjon:P

håper alle får ein fantatisk dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at formen ikke var noe god nå du skulle prøve deg på jobb. Kvalme er en kjip ting, det vet jeg en hel del om.

Håper formen blir bedre snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...