Gå til innhold

Han vil ikke slikke meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kunne aldri ha vært sammen med en mann som ikke liker å slikke. Å bli slikket er en stor og viktig del av sexlivet mitt...

Signere denne, for oralsex er faktisk 1/2 av nydelsen for meg, både når jeg gir og får. Kan ikke forestille meg sex uten oralsex, hvaenten det er samtidig, hver for seg eller alene.

Endret av hmrk
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki, nå er du veldig pirkete her. Når jeg sier fitten mener jeg hele underlivet inkludert klitoris. Urin kommer i kontakt med klitoris også. Mensen og.

Det er ikke hygenisk heller å slikke på klitoris, og vi menn kan bli syke av det.

Ting som havner på tungen går rett i blodet vårt.

Jeg har på ingen tidspunkt sagt at jeg krever at dere kvinner skal stappe en penis i kjeften, men har aldri møtt jenter som ikke liker det eller gir utrykk for at de ikke liker det. Hvis noen ikke liker det og synes det er motbydelig si ifra. Ikke tving folk til å gjøre noe de ikke synes er digg. Hva blir det neste, slikk meg etter jeg har vært på do ?

Klitoris kan stimuleres med en hånd samt den blir stimulert når penetrering foregår også ved at ballene treffer den.

Håper vi alle kan være venner og slutte å tvinge hverandre til noe vi ikke liker.

Er det mer hygenisk å suge kuk da? Vi kvinner kan bli syke av det. Ting som havner på tungen går rett i blodet vårt.

• Liker 13
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det jeg er nemlig gift med en mann som ikke liker å slikke.

Vi har vært sammen i mange år, han har kanskje prøvd halvhjertet å slikke meg et par ganger. Vi har snakket om det og han sier at han ikke liker det.

Jeg suger han ganske ofte, noe jeg synes er helt greit. Han elsker å bli sugd. Jeg har også rimmet han, gjør det kun hvis jeg er veldig kåt.

Han kan til nød ta på underlivet mitt, det skjer sjelden egentlig. Jeg tror han ikke liker "griset" at det blir veldig vått.

Det er faktisk veldig sårende, men jeg kan ikke kreve noe og vi snakker sjelden om det nå for det kommer ikke noe godt ut av det.

Han prøver bare å unngå den samtalen for han har ikke noe godt svar, eller som jeg kanskje tror: svaret hans vil bare såre meg, derfor unngår han det.

• Liker 2
Skrevet

Doggystyle foreksempel?

Exactly. Den beste posisjonen som finnes og den som oppnår dypest penetrering med.

Alle dyrene jeg vet om i naturen gjør det doggystyle, så vidt jeg vet. Og jeg tror dette er også posisjonen vi mennesker er ment å ha sex i. Og dette er posisjonen man oppnår det beste av to verden med, så jeg tror dette er den mest naturlige posisjonen for oss mennesker.

Skrevet

*poff*

:troest:

• Liker 2
Skrevet

Er det mer hygenisk å suge kuk da? Vi kvinner kan bli syke av det. Ting som havner på tungen går rett i blodet vårt.

Hvorfor putter du ord i munnen min ? Jeg har aldri sagt at det er hygenisk at dere suger kuk. Dere gjør som dere vil og bestemmer selv over hva som havner i munnen deres.

Gjest Eurodice
Skrevet

Klitoris kan stimuleres med en hånd samt den blir stimulert når penetrering foregår også ved at ballene treffer den.

Dette gjelder bare bakfrastillinger.

• Liker 1
Skrevet

Dette gjelder bare bakfrastillinger.

Åpenbart?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor putter du ord i munnen min ? Jeg har aldri sagt at det er hygenisk at dere suger kuk. Dere gjør som dere vil og bestemmer selv over hva som havner i munnen deres.

Måten du har lagt det frem på, har i hvert fall jeg tolket som om du mener at det er kun menn som kan bli syke av å slikke en kvinne. Og hvis du er den samme AB som hevdet at det ikke er det samme å slikke en kvinne som det er å suge en mann, så forsterket det mitt inntrykk av din argumentasjon...

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Åpenbart?

Ettersom ballene er på undersiden av penisen, sier det seg selv at de ikke kan stimulere klitoris ved frontstillinger.

• Liker 2
Skrevet

Ettersom ballene er på undersiden av penisen, sier det seg selv at de ikke kan stimulere klitoris ved frontstillinger.

Derfor er det åpenbart. Skjønner bare ikke hvorfor du så deg nødt til å påpeke det, da jeg er ganske sikker på at AB som skrev innlegget vet hvor pungen hans henger.

• Liker 2
Skrevet

Oki, nå er du veldig pirkete her. Når jeg sier fitten mener jeg hele underlivet inkludert klitoris. Urin kommer i kontakt med klitoris også. Mensen og.

Det er ikke hygenisk heller å slikke på klitoris, og vi menn kan bli syke av det.

Ting som havner på tungen går rett i blodet vårt.

Jeg har på ingen tidspunkt sagt at jeg krever at dere kvinner skal stappe en penis i kjeften, men har aldri møtt jenter som ikke liker det eller gir utrykk for at de ikke liker det. Hvis noen ikke liker det og synes det er motbydelig si ifra. Ikke tving folk til å gjøre noe de ikke synes er digg. Hva blir det neste, slikk meg etter jeg har vært på do ?

Håper vi alle kan være venner og slutte å tvinge hverandre til noe vi ikke liker.

Nå fikk jeg mange spørsmål, så jeg bare begynner fra en kant:

Hva nøyaktig er det du tenker er uhygienisk - som bakteriell risiko ved å slikke på klitoris?

Om man dusjer som normalt så er hygienen på topp der nede.

Det gjelder begge kjønn.

Tror ikke det handler om slikking eller suging i seg selv, men den kjipe følelsen man får om noen synes ens kropp er ekkel og bruker ordet "æsj".

Og til den(husker ikke hvem) som sammenliknet klitoris slikking med å slikke en mann i bakenden;

For det første er det ikke samme bakterieflora - som er hele grunnen til at man ikke skal veksle fra anal til vaginalsex/lek uten ekstremt nøye hygiene.

Og for det andre så finnes det en hel rekke folk som slikker hverandre der bak også, så dermed får liksom ikke den referansen den avstøtende effekt på alle som du hadde tenkt ;)

Det er helt greit for meg om en mann ikke vil slikke, men helt ærlig så foretrekker jeg en mann med skitne tanker fremfor en med for mange "æsj"-tanker.

Sex med innlevelse er jo tross alt bedre enn sex med masse forbehold ;)

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Derfor er det åpenbart. Skjønner bare ikke hvorfor du så deg nødt til å påpeke det, da jeg er ganske sikker på at AB som skrev innlegget vet hvor pungen hans henger.

Mulig jeg har misforstått noe her. Det er nesten umulig å skille mellom alle dere anonyme brukere og vite hvem som skriver hva.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå er det jo mer enn antydet at det finnes en sammenheng mellom strupekreft og oral- sex, så kanskje det har seg slik at han har lest om dette?

Men uansett er det jo slik at tvang aldri bør forekomme i forbindelse med sex. (med mindre det er avtalt) Heller ikke psykisk press.

Folk er forskjellige, både de som gir oralsex og de som mottar. Og kvinner smaker ulikt. Noen har meget sterk både lukt og smak, mens andre ikke. I tillegg er det andre variasjoner som jeg har lest bl.a. kan påvirkes med et bevisst forhold til kosthold m.m. Og røyking kan også bety noe her.

Så la for all del sex være lystbetont og gledelig. Og det er ikke alltid slik at man bør spørre om alt, hvis det er en fare for at svaret ikke faller i god jord. Og det hender at "vi må snakke om det" kan gjøre ting mye vanskeligere.

Endret av Jalp
  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke sammenligne slikking av fitte med kuk suging. Da må du heller sammenligne fitteslikking med anal slikking på en gutt. Hadde du hatt lyst å slikke analen til en gutt ?

Jeg går ut i fra at du har prøvd begge deler siden du uttaler deg.

Resten av innlegget ditt bar bare så ufint. Du bruker ord som stygg og ekkel og det er langt over streken.

Jeg har full respekt for at noen handlinger er man bare ikke komfortabel med, men derfra å bare bruke nedsettende ord er ikke ok.

• Liker 6
Skrevet

Altså, hvis ballene skal kunne stimulere klitoris ved doggystyle så må du ha noe merkelige greier på ballene. Et lite dingleding på og av gir ihvertfall ikke meg noe som helst.

Det vil gjøre vondt for mannen lenge før jeg synes det er det spor av godt.

• Liker 13
Skrevet

Hei ts:) okei, så mannen din liker ikke å slikke deg? Kanskje han er redd for vaginaslim kommer på munnen hans eller noe slikt? Kanskje du kan prøve det med en slikke lapp engang? Har aldri brukt det, så vet ikke hvordan det er. det er sikkert litt mindre godt enn uten, men kanskje han syns det er mer behagelig at han ikke er i direkte kontakt med underlivet.

Kanskje han har fått en dårlig kommentar fra ei jente engang som sa at det ikke var godt eller at han aldri har fått ei jente til å komme med oralsex og at han tror han ikke er noe flink og ikke vil skuffe deg.

Skrevet

Exactly. Den beste posisjonen som finnes og den som oppnår dypest penetrering med.

Alle dyrene jeg vet om i naturen gjør det doggystyle, så vidt jeg vet. Og jeg tror dette er også posisjonen vi mennesker er ment å ha sex i. Og dette er posisjonen man oppnår det beste av to verden med, så jeg tror dette er den mest naturlige posisjonen for oss mennesker.

Du vet kanskje at dyr står på fire bein og derfor er det kun bakfra som funker for dem, hadde jo vært morsomt å se en hund eller hest i misjonær men...

Vi mennesker har den gleden at vi har en kropp som kan beveges på en annen måte og derfor også kan forandre bla sexstillinger.

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg eier en penis takk for at du vet mer om den enn jeg gjør := Takk for lærdommen.

Det kommer ikke mye "saft" ut fra penis før orgasme/sædutløsning og mange ganger kommer det ikke ut noe som helst før sædutløsning. Hvis vi menn holder oss lengre da kommer det ut "saft" før sædutløsning og jo lengre vi holder oss jo mer sæd kommer ut tilslutt. Jo lengre stimulering, jo mer sæd blir utløst tilslutt. Nå vet du det dame :)

Ser at du uttaler deg om noe du sannsynligvis har lite peiling på? Hvor mange pikker har du sugd?

Det er stor forskjell fra mann til mann og noen utsondrer mer enn nok saft lenge før sædutløsning.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Altså, hvis ballene skal kunne stimulere klitoris ved doggystyle så må du ha noe merkelige greier på ballene. Et lite dingleding på og av gir ihvertfall ikke meg noe som helst.

Det vil gjøre vondt for mannen lenge før jeg synes det er det spor av godt.

Jeg kjenner det veldig godt hvis han tar med hardt i doggy, men kjæresten min liker smerte, så det kan hende han strekker seg litt lengere enn vanlig. Bra vi er forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...