AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #121 Skrevet 21. desember 2011 Kanskje han har vaginafobi? Finnes jo noe som heter penisfobi, så da må vel det motsatte også eksistere? Uansett, så er det nok enkelte som skriver "ÆSJ, fitter ER EKLE!!" bare for å provosere. Så ikke bry deg så mye om de. Det beste er å overse de, fordi da får de ikke det de egentlig vil ha (les: oppmerksomhet!). Jeg er også en av de tøsene som rimmer, og jeg har ikke merket noe til ballesvetten. Heller ikke noen spesielt stram lukt der bak. Men nå er kjæresten min ekstremt flink til å vaske seg i rumpa. Ikke tull heller. Han stiller strålene inn slik at de går i en rett, strak stråle, fullt trykk, så høyspyler han seg selv med såpe og stråle! Med ”ballesvette” mener jeg lukten ballene har som ikke finnes noe sted ellers på mannekroppen. Har aldri vært med en urenslig mann, men akkurat ballene lukter annerledes enn resten av kroppen – i større eller mindre grad (har vært med rundt 20 menn, og alle lukter det samme akkurat ”der”).
Gjest True Khaleesi Skrevet 21. desember 2011 #122 Skrevet 21. desember 2011 Med ”ballesvette” mener jeg lukten ballene har som ikke finnes noe sted ellers på mannekroppen. Har aldri vært med en urenslig mann, men akkurat ballene lukter annerledes enn resten av kroppen – i større eller mindre grad (har vært med rundt 20 menn, og alle lukter det samme akkurat ”der”). Ja, det er sant. Men hele underlivet lukter jo stort sett annerledes enn andre deler av kroppen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #123 Skrevet 21. desember 2011 Uansett, så er det nok enkelte som skriver "ÆSJ, fitter ER EKLE!!" bare for å provosere. Så ikke bry deg så mye om de. Det beste er å overse de, fordi da får de ikke det de egentlig vil ha (les: oppmerksomhet!). Nåja...nå er det vel slik at det stort sett er menn og det meste som er tilknyttet det kjønnet som får stempelet EKKELT her på KG. Det finnes uttallige tråder om hvor ekkelt det er når mann spruter, eller hvor ekkelt det er med sæd. Jeg synes at vi kvinner i langt større grad bør ha forståelse for at også menn kunne vegre seg mot det som ikke funker rent seksuelt for dem. Men sannheten er at det er langt trangere rom for menn å vegre seg. Det er liksom akseptert at det kun er kvinner som skal kunne stille krav eller som skal kunne sette grenser. Menn kan rett og slett ikke vegre seg uten sanksjoner. Men kvinner blir applaudert og får støtte når hun setter grenser. Ikke bra...
Gjest True Khaleesi Skrevet 21. desember 2011 #124 Skrevet 21. desember 2011 Nåja...nå er det vel slik at det stort sett er menn og det meste som er tilknyttet det kjønnet som får stempelet EKKELT her på KG. Det finnes uttallige tråder om hvor ekkelt det er når mann spruter, eller hvor ekkelt det er med sæd. Jeg synes at vi kvinner i langt større grad bør ha forståelse for at også menn kunne vegre seg mot det som ikke funker rent seksuelt for dem. Men sannheten er at det er langt trangere rom for menn å vegre seg. Det er liksom akseptert at det kun er kvinner som skal kunne stille krav eller som skal kunne sette grenser. Menn kan rett og slett ikke vegre seg uten sanksjoner. Men kvinner blir applaudert og får støtte når hun setter grenser. Ikke bra... Jeg ser også dette fenomenet og deler synet ditt. Men det er mer vanlig at kvinner "ikke liker" enn at menn "ikke liker". Derfor er det kanskje noen som får litt bakoversveis når menn ikke liker noe som har med sex å gjøre. Jeg hadde respektert det dersom min kjære ikke ville slikke meg fordi han syens det var ekkelt. Jeg synes det er viktigere å tilfredsstille han oralt enn å få noe tilbake. Slikking er kjedelig. Synes jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 21. desember 2011 #125 Skrevet 21. desember 2011 Til deg som synes alt ved det kvinnelige underliv er ekkelt; kanskje du bør revurdere din seksualitet? Jeg kan forstå de som ikke liker å utføre oralsex på partneren av forskjellige grunner, men når man faktisk synes ALT ved kvinnekjønnet er usj og æsj – ja, da er det noe som skurrer. Den der skurret jeg også på. 1
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2011 #126 Skrevet 21. desember 2011 Det blir for dumt å angripe en persons seksualitet kun fordi vedkommende synes én ting ved partnerens kropp er eklit. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #127 Skrevet 21. desember 2011 Det blir for dumt å angripe en persons seksualitet kun fordi vedkommende synes én ting ved partnerens kropp er eklit. Hvis jeg hadde vrengt meg av vemmelse hver gang jeg så en penis, og lukt og smak i tillegg var ekkelt - mens kvinneekjønn for meg var helt ålreit... Ja, da ville jeg virkelig gått i meg selv for å sjekke om jeg egentlig likte jenter!! 5
Julebrusen Skrevet 21. desember 2011 #128 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Vet det er mange gutter som ikke helt vet hva de skal gjøre, å derfor ikke vill/tørr for det. Man som du sier så sier han at han ikke får noe nytelse av det, du kunne jo kanskje hintet om stillingen 69 der begge parter får nytelse. Hvis du først får det til så må du virkelig vise at du liker å tenner på at han slikker deg for da er det større sjangs til mer.. Ingenting er bedre enn å høre jenta si ha deg godt Endret 21. desember 2011 av Julebrusen
Tulling Skrevet 21. desember 2011 #129 Skrevet 21. desember 2011 Er det helt uhørt å gjøre noe man kansje ikke syns er det diggeste i verden i blandt for å glede parteren sin ? Mener ikke at man skal tvinge eller mase seg til det, men jeg ser ikke problemet med en squeeky clean fitte. Og samme med en penis, den SKAL være ren. Er det ikke merkelig at menn kan ha lyst på fitte, og samtidig mene den er ekkel ? Hadde skjønt det hvis det var av mangel på hygiene. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #130 Skrevet 21. desember 2011 Er det ikke merkelig at menn kan ha lyst på fitte, og samtidig mene den er ekkel ? Hadde skjønt det hvis det var av mangel på hygiene. De fleste menn har vel lyst på kvinne, skulle jeg tro? Sist jeg sjekket, var kjønnet bare en liten del av min kvinne. Men uansett: Hvorfor er det så ufattelig vanskelig å forstå at noen menn faktisk synes at lukt/ smak blir i strammeste laget hos noen kvinner. Det er ikke mer komplisert enn at noen kvinner ikke synes det er sånn stas å få ladningen i munnen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #131 Skrevet 21. desember 2011 Jeg syns ikke det virker som at du har prøvd / gitt det en sjanse. Har sugt pikk etter den har vært inni meg. En ren fitte smaker ca intenting, faktisk mindre enn det som renner av en kåt penis. MEN, akkurat dette varierer fra individ til individ. Syns det er trist at du har dømt det nord og ned AB, det er tydelig at du har hatt en dårlig opplevelse. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #132 Skrevet 21. desember 2011 De fleste menn har vel lyst på kvinne, skulle jeg tro? Sist jeg sjekket, var kjønnet bare en liten del av min kvinne. Men uansett: Hvorfor er det så ufattelig vanskelig å forstå at noen menn faktisk synes at lukt/ smak blir i strammeste laget hos noen kvinner. Det er ikke mer komplisert enn at noen kvinner ikke synes det er sånn stas å få ladningen i munnen. Tenk deg om en gang til, så vil du forhåpentligvis skjønne hvorfor dette ikke er sammenlignbart. 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #133 Skrevet 21. desember 2011 Tenk deg om en gang til, så vil du forhåpentligvis skjønne hvorfor dette ikke er sammenlignbart. Hvorfor er ikke det sammenlignbart? Når jeg slikker et kvinnekjønn, får jeg munnen full av kjønnssafter fra kvinnen. 1
Tulling Skrevet 21. desember 2011 #134 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor er ikke det sammenlignbart? Når jeg slikker et kvinnekjønn, får jeg munnen full av kjønnssafter fra kvinnen. Det kommer ingenting UT av det området man skal slikke. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #135 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor er ikke det sammenlignbart? Når jeg slikker et kvinnekjønn, får jeg munnen full av kjønnssafter fra kvinnen. Ikke hvis du slikker klitten. Du trenger ikke å slikke i deg alt. Tror du ikke det kommer noe fra penis når man suger den??? 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #136 Skrevet 21. desember 2011 Ikke hvis du slikker klitten. Du trenger ikke å slikke i deg alt. Tror du ikke det kommer noe fra penis når man suger den??? Når man gir noen oralsex, slikker man hele kvinnens kjønn. Det er ikke bare klitoris som er følsom og dessuten er noen kvinner alt for følsomme til direkte stimulans der. Når jeg gir oralsex, så gjør jeg ikke noe halvveis. 2
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #137 Skrevet 21. desember 2011 Når begynte dette å bli en konkurranse om hvilket kjønn som er verst? Når jeg leser slikt, er det pokker ikke rart det er mange kvinner som ikke aner hva de driver med under oralsexen, og jeg hører fra venninner at det samme gjelder enkelte menn. For meg er det helt ufattelig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #138 Skrevet 21. desember 2011 Når man gir noen oralsex, slikker man hele kvinnens kjønn. Det er ikke bare klitoris som er følsom og dessuten er noen kvinner alt for følsomme til direkte stimulans der. Når jeg gir oralsex, så gjør jeg ikke noe halvveis. At du gjør det betyr ikke at alle gjør det og jeg ser helst at man ikke slikker så mye annet enn klitten. 4
Gjest "gjest" Skrevet 22. desember 2011 #139 Skrevet 22. desember 2011 Det blir for dumt å angripe en persons seksualitet kun fordi vedkommende synes én ting ved partnerens kropp er eklit. Jo, for det er jo det at et menneske har fitte i stedet for kuk som avgjør om vedkommende er en kvinne eller ei, så når en fyr synes fitte er ekkelt, så er det nok noe galt fatt ja. Forhåpentligvis intet annet enn uerfarenhet da, men sånt er da noe voksne mennesker skal overkomme hurtig. Særlig når de er i et forhold med et menneske de elsker. Hvis jeg hadde vrengt meg av vemmelse hver gang jeg så en penis, og lukt og smak i tillegg var ekkelt - mens kvinneekjønn for meg var helt ålreit... Ja, da ville jeg virkelig gått i meg selv for å sjekke om jeg egentlig likte jenter!! Nemlig. 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 22. desember 2011 #140 Skrevet 22. desember 2011 Når begynte dette å bli en konkurranse om hvilket kjønn som er verst? Når jeg leser slikt, er det pokker ikke rart det er mange kvinner som ikke aner hva de driver med under oralsexen, og jeg hører fra venninner at det samme gjelder enkelte menn. For meg er det helt ufattelig. Agree!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå