AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #101 Skrevet 20. desember 2011 Hva mener du egentlig med dette? Er en mann en liten gutt hvis han ikke synes det er festlig å slikke deg i dåsa? Nå er det jo kommunisert at det bare er såååå viktig at jenter er tydelige og setter grenser for hvilken sex de vil være med på, men hvis en mann skulle vegre seg for å gi oralsex så er det legitimt med sjikane og latterliggjøring. Hva er nå dette for slags hespetre-oppførsel? Helt enig med deg Jalp. Skjønner ikke tankegangen og konklusjonene til enkelte her inne. Jeg begynner å lure på hvor gamle disse "kvinnene" er som kaller alle voksne menn som ikke liker å slikke for "homo", "Uerfaren", "liten gutt", "ikke mann" etc etc... Du som sier du har hatt sex i 20 år, du må være i 40 årene tenker jeg. Og så kommer du med disse latterlige kommentarene og konkluderer at alle som ikke liker å slikke er ikke menn men småe gutter ? Du mangler respekt for andre menn sine grenser og viser at du har lite forståelse i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #102 Skrevet 20. desember 2011 Helt enig med deg Jalp. Skjønner ikke tankegangen og konklusjonene til enkelte her inne. Jeg begynner å lure på hvor gamle disse "kvinnene" er som kaller alle voksne menn som ikke liker å slikke for "homo", "Uerfaren", "liten gutt", "ikke mann" etc etc... Du som sier du har hatt sex i 20 år, du må være i 40 årene tenker jeg. Og så kommer du med disse latterlige kommentarene og konkluderer at alle som ikke liker å slikke er ikke menn men småe gutter ? Du mangler respekt for andre menn sine grenser og viser at du har lite forståelse i tillegg. Eh, nei. Jeg er 34. Jeg snakker ikke om gutter generelt. Jeg snakker om deg og de latterlige innleggene du har skrevet i denne tråden. De viser at du er uerfaren og umoden. Da snakker jeg ikke om hva du måtte like og ikke like seksuelt, men måten du argumenterer på. Jeg har ikke noen problemer med at enkelte ikke liker å gi oralsex, men da er han altså ikke en mann jeg ville vært sammen med. Å bruke ord som du har gjort vitner om en umodenhet av rang, derfor har jeg kalt deg en liten gutt. Det er ikke en mann som kaller det kvinnelige kjønnsorganet EKKELT. Hvis du leser innleggene som er skrevet til deg vil du se at det er måten du skriver på som gjør at folk kaller deg de tingene du viser til over. 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #103 Skrevet 20. desember 2011 Raindrops : Jeg synes du er den som virker mest moden her inne enn alle de andre kvinnene som har slengt inn kommentarer her. Virker som de andre kvinnene har aldri prøvd doggy og har dermed aldri opplevd at klitoris blir stimulert best i denne posisjonen uten bruk av fingre. Og så er du ikke frekk, spydig og "bossy" slik de andre er. Noen kvinner krever for mye og bryr seg ikke om det går ut over mannen sine følelser. Ikke alle menn er komfortable med å slikke og det får dere andre sex slaveri herske-dronninger akseptere. Det er trist å lese at slikking er så viktig at noen av dere bossy chicks er villige til å kaste en mann dere muligens er forelsket i, i bosset pga han ikke slikker. Er det sex før kjærlighet nå for enkelte ? Kjærligheten vil alltid vinne !!!!!!!!!! Hvis vi skulle valgt en posisjon vi skulle definere som den beste posisjonen, den mest naturlige posisjonen for mennesker, så tror jeg at det er doggy. Med doggy så kan man stimulere klitoris og få en dypere penetrering all in one. Its the best !!! Doggy med litt grabbing av hår og spanking av rumpa er det beste jeg vet om ivertfall Vi har doggy ofte her i huset, jeg liker det godt. Men klitorisen min blir stimulert akkurat NULL av det, men det kan jo være godt fordet. Jeg kaster ikke ut mannen min selv om han ikke liker å slikke. Det var en tråd her for ikke så lenge siden om kvinner som ikke ville suge og da kom det flere menn og sa at om ikke kvinnen sugde så var det rett ut for da var det noe som manglet. Så det er visst ikke bare kvinner som tenker sånn. Men jeg tror nok at om man ender i et sånt forhold med en som ikke ønsker å gi oralsex og man er forelsket og glad i personen som blir det nok litt annerledes. Men om man er i et forhold som man får oralsex i så blir det kanskje litt rart og utenkelig å tenke seg et forhold uten oralsex. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #104 Skrevet 20. desember 2011 Den som ikke vil, har siste ordet. Støtter denne, noen er ikke komfortable med å slikke \ suge, noen gjør det av plikt men får ikke noe ut av det selv, noen gjør det for partneren og andre blir dritkåte av det og elsker å gjøre det.. 2
Sykepl.student Skrevet 20. desember 2011 #105 Skrevet 20. desember 2011 Det viruset som kan gi kvinner livmorhalskreft, kan gi menn strupekreft hvis de praktiserer oralsex på en kvinne med dette viruset. (husker ikke navnet på viruset akkurat nå, men det var mye omtalt i forbindelse med vaksinasjon av jenter.) viruset heter HPV (Humant papilloma virus) 2
Erotisk Flukt Skrevet 20. desember 2011 #106 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tror ikke han føler seg trygg på det å slikke deg jeg. Det at flere av hans jenter tidligere har uttrykt at de ikke liker hans slikking har vel til dels kastrert hans mannlige selvtillit når det gjelder oralsex. Den fundamentale tryggheten på egne ferdigheter og gode erfaringer er fraværende. Å slutte med avsugning er det mest idiotiske rådet noen kan gi. -Domino
cindarella Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #107 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tror ikke han føler seg trygg på det å slikke deg jeg. Det at flere av hans jenter tidligere har uttrykt at de ikke liker hans slikking har vel til dels kastrert hans mannlige selvtillit når det gjelder oralsex. Den fundamentale tryggheten på egne ferdigheter og gode erfaringer er fraværende. Å slutte med avsugning er det mest idiotiske rådet noen kan gi. -Domino TS her. Kanskje dårlig formulert innledningsvis, men det er ikke det at hans tidligere damer har uttrykt misnøye som er problemet. Han har "hatt dårlige erfaringer med hygiene" som han ordrett sa og liker generelt ikke å slikke. Føler ikke at jeg faller under kategorien med dårlig hygiene, da vi 95% av tilfellene har sex da han kommer på besøk til meg eller jeg til han, ergo jeg møter nydusjet eller når vi legger oss, og jeg dusjer alltid kroppen før jeg legger meg. Denne tråden utviklet seg jo en smule forbi temaet om meg og han, men det gjør ingenting Jeg har ikke "konkludert" på noen måte, og det var heller ikke meningen, ville bare høre litt om hvordan andre har det og tenker. Jeg har ikke gjort det før, og kommer heller ikke til å presse han til oralsex. Jeg er ikke av den typen som er ivrigst på det feltet, så merker jeg klarer meg helt fint. Jeg er så ufattelig glad i den mannen, så om han ikke skulle ønske å slikke meg klarer jeg faktisk å se forbi det. Det eneste er at jeg sliter med dårlig selvtillit i perioder, og om jeg har en "dårlig" dag kan jeg oppleve det ganske sårende om jeg begynner å tenke på dette temaet. Føler jo, ettersom jeg er jente og det alltid er meg det er noe galt med , at jeg er ekkel osv. Spesielt med tanke på hygieneargumentet, føler han at jeg ikke er ren nok nedentil? Menmen, jeg elsker han og han elsker meg, så jeg klarer å se forbi dette også. Takk for innspill folkens
Jalp Skrevet 20. desember 2011 #108 Skrevet 20. desember 2011 Jeg skrev ikke om alle gutter/menn. Jeg skrev et svar til den aktuelle AB. Har du sett hva han har skrevet i denne tråden? Men hvis du synes hans argumentasjon er lavmål, hvorfor synke ned på samme nivå selv? Nå er det jo lett å forstå det slik at innlegget ditt var generelt rettet, men greit: Du er spesifikk på hva slags sex du ønsker og det er uproblematisk. Nå skal det jo sises at letterliggjøring av personer som "ikke fyller kravene" i forhold til sex er ganske vanlig. Det er en uting og det er bra det ikke var ment slik fra din side.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #109 Skrevet 20. desember 2011 Men hvis du synes hans argumentasjon er lavmål, hvorfor synke ned på samme nivå selv? Nå er det jo lett å forstå det slik at innlegget ditt var generelt rettet, men greit: Du er spesifikk på hva slags sex du ønsker og det er uproblematisk. Nå skal det jo sises at letterliggjøring av personer som "ikke fyller kravene" i forhold til sex er ganske vanlig. Det er en uting og det er bra det ikke var ment slik fra din side. Å påpeke at vedkommende har en holdning som vitner som umodenhet og en kvinnefiendtlighet av dimensjoner kan jeg ikke se at er å synke ned på hans nivå, men du står selvfølgelig fritt til å mene det. Nei, det var ikke slik ment, det var som sagt en svar til den aktuelle TS. Når sant skal sies så har det å gi oralsex for min del ikke vært uproblematisk, mest fordi noen gutter jeg har vært sammen med har tatt et godt tak og presset penisen sin bestemt lenger inn slik at jeg brekker meg. Ikke gøy. Jeg har imidlertid aldri nektet å gi oralsex av den grunn, men gir beskjed om at dette er noe jeg må styre selv. Så lenger de respekterer det, nyter jeg å gi oralsex og tenner på å se at han har det godt. Er man sammen med noen vil man gjerne gjøre ting best mulig for partneren. Noe annet er et dårlig utgangspunkt for et godt sexliv. For å forklare hvorfor det å få god oralsex er viktig for meg, så er altså disse orgasmene mye, mye sterkere enn de jeg oppnår ved annen sex. Det er kanskje sammenlignbart med at en gutt skulle vært sammen med en jente som nektet å ha samleie. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #110 Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor putter du ord i munnen min ? Jeg har aldri sagt at det er hygenisk at dere suger kuk. Dere gjør som dere vil og bestemmer selv over hva som havner i munnen deres. Nei, men du sammenligner det å slikke mus, med det å stikke tunga i rumpa til en gutt og sier selv at man ikke kan sammenligne det å slikke mus med det å suge kuk. Du er jo helt på viddene. 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #111 Skrevet 20. desember 2011 Helt enig med deg Jalp. Skjønner ikke tankegangen og konklusjonene til enkelte her inne. Jeg begynner å lure på hvor gamle disse "kvinnene" er som kaller alle voksne menn som ikke liker å slikke for "homo", "Uerfaren", "liten gutt", "ikke mann" etc etc... Du som sier du har hatt sex i 20 år, du må være i 40 årene tenker jeg. Og så kommer du med disse latterlige kommentarene og konkluderer at alle som ikke liker å slikke er ikke menn men småe gutter ? Du mangler respekt for andre menn sine grenser og viser at du har lite forståelse i tillegg. Det er ingen voksne menn som bruker ordet småe 3
Pialill Skrevet 20. desember 2011 #112 Skrevet 20. desember 2011 Det er trist å lese at slikking er så viktig at noen av dere bossy chicks er villige til å kaste en mann dere muligens er forelsket i, i bosset pga han ikke slikker. Er det sex før kjærlighet nå for enkelte ? Kjærligheten vil alltid vinne !!!!!!!!!! antar at den va til meg ;)det har vel ingenting med at han ikke vil gå ned på meg at jeg hadde kastet ham på bosset. Heller holdningen om at noe ved meg er ekkelt. Hvis en mann hadde samme innstillingen til kvinners underliv som deg, hadde det aldri funket. Munnsex eller ei. Har sagt flere ganger at det å bli slikket er mindre viktig, men at han viser at han vil ha meg, HELE meg er viktig. En som syns fitte er ekkelt er alt for prippen i sengen for meg. 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2011 #113 Skrevet 20. desember 2011 Kjæresten min slikker ikke meg han heller. vi har vært sammen i 3,5år. Har tatt det opp med han og fikk etterhvert lirket ut av han at han har hatt dårlig opplevelse med det før. "Det smakte dritt og lukta noe helt jævlig". Da skjønner jeg at han ikke vil og jeg har sagt at jeg ønsker mer av det, men at jeg ikke vil tvinge han til noe han ikke vil. Til sammen så har han slikket meg to ganger. Den ene gangen varte i 10sek og den andre varte ganske lenge. Respekterer at han ikke liker det og han skal få gjøre det på eget initiativ. Jeg har også sugd han nesten hver gang og han respekterer mitt "nei" om jeg ikke har lyst. Synes av og til at det virker som om at jenta skal bli respektert for det hun ikke vil, mens mannen MÅ gjøre det han ikke vil. Hvor ble det av den gjensidige respekten i forholdet der? (Ikke ment til TS, tenker generelt i forhold osv)
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #114 Skrevet 20. desember 2011 Han er kanskje ikke særlig flink? Kanskje han blir kvalm av slikking? Kanskje han er litt skada mtp tidligere dårlige erfaringer? Er jo en del damer som brekker seg bare av tanken på å suge en mann, så kanskje han føler det samme om slikking. Men dersom dette er veldig viktig for deg, så bør du kanskje ikke være sammen med han? Jeg var sammen med en som ikke ville bli sugd. Det var helt grusomt. Jeg prøvde å godta det, men klarte rett og slett ikke..
Jalp Skrevet 20. desember 2011 #115 Skrevet 20. desember 2011 For å forklare hvorfor det å få god oralsex er viktig for meg, så er altså disse orgasmene mye, mye sterkere enn de jeg oppnår ved annen sex. Det er kanskje sammenlignbart med at en gutt skulle vært sammen med en jente som nektet å ha samleie. Det synes jeg er helt greit. Å være litt "på samme frekvens" også seksuelt er og bør være greit. Og så er det jo fint at du er tydelig på det.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #116 Skrevet 21. desember 2011 HEI:) Jeg er 21 år og vet hvordan du har det! Men problemet mitt er kyssingen. Min kjære liker ikke å kline.. får enkle kyss og litt klining, men ALDRI tunge! jeg lengter etter det å har tatt det opp mange ganger. I førsten var det liksom greit, tenkte at det gikk seg til etterhvert å sånn, men neida!.. etter 3 år lengter jeg fortsatt etter de våte kyssene. Jeg har hatt perioder der jeg ikke tenner ordentlig før vi har sex engang, for jeg føler det mangler noe. Jeg tenker nok ganske mye på det og det er nok noe av grunnen til at sexen blir dårligere.. Men jeg har snakket med han, og han prøver å skjerpe seg for min skyld, og jeg prøver å ikke kreve for mye..Jeg brukte også den -jeg nekter å suge deg.til du kysser meg.. men det funka dårlig. min kjæreste er forresten snart 30 han og.. kansje du kan prøve å ta det opp med han med jevne mellomrom, og spørre han om det er noe med deg, og uansett hva det måtte være så må han si det! er det enkelt å greit at han ikke har nytelse av det- så får han jaggu sjerpe seg- eller iallfall vise litt engasjement til å ville gjøre det for deg. Noen ganger må man gjøre ting som man ikke liker, for andre sin skyld. hvordan er han ellers da? omtenksom å sånn eller?..
Gjest Skitten pique Skrevet 21. desember 2011 #117 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Helt enig med deg Jalp. Skjønner ikke tankegangen og konklusjonene til enkelte her inne. Jeg begynner å lure på hvor gamle disse "kvinnene" er som kaller alle voksne menn som ikke liker å slikke for "homo", "Uerfaren", "liten gutt", "ikke mann" etc etc... Helt enig i dette. Jeg har ikke noen problemer med at enkelte ikke liker å gi oralsex, men da er han altså ikke en mann jeg ville vært sammen med. OK, men da synes jeg synd på den mannen som uheldigvis er selvstendig nok til å stå for seg og sitt, men har null sjans på grunn av nettopp det. Å bruke ord som du har gjort vitner om en umodenhet av rang, derfor har jeg kalt deg en liten gutt. Det er ikke en mann som kaller det kvinnelige kjønnsorganet EKKELT. Hvis du leser innleggene som er skrevet til deg vil du se at det er måten du skriver på som gjør at folk kaller deg de tingene du viser til over. Og du snakker om umodenhet? Personlig synes jeg ikke det er greit at du synes det er greit at andre kaller ham ufine ting. Ei heller liker jeg at du selv kaller ham ufine ting. Jeg synes ikke det blir riktig å kalle folk ting fordi de bruker språket annerledes enn en. Ordene er jo ikke der for å brukes, liksom. Synes du det er veldig kvinnelig/mannlig/voksent av deg å kalle andre mindre mann fordi de har egne preferanser? Det er ingen voksne menn som bruker ordet småe Er sikker på at vi finner en grei og oppegående mann som sier det. Hvilken voksen person går rundt og plukker på andres skrivefeil? Hvorfor kategorisere folk etter hvor mye mann de er? Er det voksent? Jeg synes at enkelte virker mer fokusert på å plukke på andre, enn å hjelpe. Du ser den lille flisen i øyet hans, men ikke trebjelken som står ut av ditt eget. @TS:Jeg synes at sex er mer enn mangel på oralsex fra en side. Man kan gjøre andre ting. Respekt for hva andre er komfortable med er jo viktig. At man selv får velge hva man vil, uten å føle seg presset til at du drar fra ham fordi han ikke slikker. Hvor kjær har du egentlig din kjæreste dersom du setter ditt lille behov for kortvarig nytelse foran hans langvarige ubehagelighet og følelser? Noe som i hvertfall ikke vil hjelpe (åpenbart) er å presse. Gir du det litt tid, og du viser forståelse kan det bedre seg. Jeg mener i hvertfall at man skal prøve å forstå den andres problemstilling, istedet for å sutre over at du ikke får akkurat den "behandlingen", men masse annet godt. Fokuser på alle de positive tingene personen gjør. Mao han blir ikke oppmuntret til nye/andre ting dersom han stadig vekk får høre klaging på hvorfor han ikke vil det eller det. (Sier ikke at du klager eller syter). Tid, respekt, forståelse og kommunikasjon gir en mye gratis. Endret 23. desember 2011 av SportyShorty
cindarella Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #118 Skrevet 21. desember 2011 HEI:) Jeg er 21 år og vet hvordan du har det! Men problemet mitt er kyssingen. Min kjære liker ikke å kline.. får enkle kyss og litt klining, men ALDRI tunge! jeg lengter etter det å har tatt det opp mange ganger. I førsten var det liksom greit, tenkte at det gikk seg til etterhvert å sånn, men neida!.. etter 3 år lengter jeg fortsatt etter de våte kyssene. Jeg har hatt perioder der jeg ikke tenner ordentlig før vi har sex engang, for jeg føler det mangler noe. Jeg tenker nok ganske mye på det og det er nok noe av grunnen til at sexen blir dårligere.. Men jeg har snakket med han, og han prøver å skjerpe seg for min skyld, og jeg prøver å ikke kreve for mye..Jeg brukte også den -jeg nekter å suge deg.til du kysser meg.. men det funka dårlig. min kjæreste er forresten snart 30 han og.. kansje du kan prøve å ta det opp med han med jevne mellomrom, og spørre han om det er noe med deg, og uansett hva det måtte være så må han si det! er det enkelt å greit at han ikke har nytelse av det- så får han jaggu sjerpe seg- eller iallfall vise litt engasjement til å ville gjøre det for deg. Noen ganger må man gjøre ting som man ikke liker, for andre sin skyld. hvordan er han ellers da? omtenksom å sånn eller?.. Jeg kommer ikke til å ta det opp med han med jevne mellomrom. Det oppfatter jeg som masing, og spesielt i denne situasjonen er ikke det spesielt gunstig. Som jeg skrev innledningsvis så kommer jeg ikke til å presse han til noe som helst, jeg lagde tråden fordi jeg lurte på om noen der ute har vært borti det samme, slik at vi kunne diskutere det litt her inne og jeg eventuelt kunne forstå han bedre. "Noen ganger må man gjøre ting som man ikke liker, for andre sin skyld". Der er jeg ikke enig med deg. Om han ikke vil slikke meg, så skal jeg ikke tvinge han til det heller. Jeg aksepterer det, på samme måten som jeg håper han ville akseptert det om jeg feks ikke ville suge han. Som sagt ville jeg bare diskutere litt rundt emnet og høre hva andre har opplevd. Ellers er han verdens beste, og det er kanskje derfor det er så lett for meg å se forbi akkurat denne biten. Til slutt vil jeg legge til at det absolutt ikke må være noe gøy for deg at han ikke vil kline med deg. Ser egentlig på det som mye verre enn min situasjon, da klining er en mer "normal" ting og jeg trenger ikke, i mitt tilfelle, oralsex for å tenne på kjæresten min. Har heller ikke brukt den "jeg nekter å suge deg", det synes jeg blir helt feil Har riktignok vært en del snakk om det ellers i tråden her, men jeg har aldri "hevnet" meg på den måten. Not my style.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #119 Skrevet 21. desember 2011 Til deg som synes alt ved det kvinnelige underliv er ekkelt; kanskje du bør revurdere din seksualitet? Jeg kan forstå de som ikke liker å utføre oralsex på partneren av forskjellige grunner, men når man faktisk synes ALT ved kvinnekjønnet er usj og æsj – ja, da er det noe som skurrer. En annen ting til… Mannfolk har en tendens til å lukte ballesvette i en eller annen form – uansett hvor godt dere har dusjet dere. Eimen er der uansett. Og jeg vil tippe at menn lukter litt strammere bak også pg.a. hår (av erfaring da jeg er en av disse tøsene som liker rimming). 7
Gjest True Khaleesi Skrevet 21. desember 2011 #120 Skrevet 21. desember 2011 Til deg som synes alt ved det kvinnelige underliv er ekkelt; kanskje du bør revurdere din seksualitet? Jeg kan forstå de som ikke liker å utføre oralsex på partneren av forskjellige grunner, men når man faktisk synes ALT ved kvinnekjønnet er usj og æsj – ja, da er det noe som skurrer. En annen ting til… Mannfolk har en tendens til å lukte ballesvette i en eller annen form – uansett hvor godt dere har dusjet dere. Eimen er der uansett. Og jeg vil tippe at menn lukter litt strammere bak også pg.a. hår (av erfaring da jeg er en av disse tøsene som liker rimming). Kanskje han har vaginafobi? Finnes jo noe som heter penisfobi, så da må vel det motsatte også eksistere? Uansett, så er det nok enkelte som skriver "ÆSJ, fitter ER EKLE!!" bare for å provosere. Så ikke bry deg så mye om de. Det beste er å overse de, fordi da får de ikke det de egentlig vil ha (les: oppmerksomhet!). Jeg er også en av de tøsene som rimmer, og jeg har ikke merket noe til ballesvetten. Heller ikke noen spesielt stram lukt der bak. Men nå er kjæresten min ekstremt flink til å vaske seg i rumpa. Ikke tull heller. Han stiller strålene inn slik at de går i en rett, strak stråle, fullt trykk, så høyspyler han seg selv med såpe og stråle! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå