SiljeEjlis Skrevet 22. desember 2011 #141 Skrevet 22. desember 2011 Jeg kunne iallefall ALDRI vært sammen med en fyr som ikke ville slikke meg, veldig spesielt om han ikke gjør det fordi han ikke får noen nytelse selv?!!! Da ville jeg prøvd 69 sånn at dere BEGGE får nytelse under oralSex?! Tror han virkelig at du da får nytelse av å suge han? ingen kroppslig nyttelse iallefall! Jeg hadde ikke godtatt det! Aldri i verden, men det sier jeg vel fordi mannen min heldigvis liker det så mye at jeg blir lei xD Men vet mange menn ikke liker/gidder å sleike dama, men jeg ville ikke syntes det var okay så lenge jeg har en god hygiene! 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #142 Skrevet 22. desember 2011 Da ville jeg prøvd 69 sånn at dere BEGGE får nytelse under oralSex?! Tror han virkelig at du da får nytelse av å suge han? Jeg elsker å slikke, men jeg hater 69! Når du slikker mens du ser opp mot jenta så får du nesa over fitta, du får god og sterk kjønnslukt som du bare blir jævlig kåt av. Når du derimot har nesa andre veien, så får du rævlukt samme hvor nydusja du er. Gjør det av og til men det er en forferdelig oppskrytt stilling. 68 eller face sitting er langt bedre posisjoner.
SiljeEjlis Skrevet 22. desember 2011 #143 Skrevet 22. desember 2011 Jeg elsker å slikke, men jeg hater 69! Når du slikker mens du ser opp mot jenta så får du nesa over fitta, du får god og sterk kjønnslukt som du bare blir jævlig kåt av. Når du derimot har nesa andre veien, så får du rævlukt samme hvor nydusja du er. Gjør det av og til men det er en forferdelig oppskrytt stilling. 68 eller face sitting er langt bedre posisjoner. Haha 68? Om man vasker rompa litt oftere enn 1 gang i uka lukter det jo ikke rumpe da Ikke min iallefall Lukter jo isåfall ikke fryktelig mye bedre av mannfolka, ikke smaker det kjempe godt heller, men det er noe man gjør for kjærsten sin uansett
SiljeEjlis Skrevet 22. desember 2011 #145 Skrevet 22. desember 2011 The magic 68 position Men 68 har vel samme problemet med at HAN ikke får noen nytelse av det? Hjelper jo ikke om det ikke lukter ræv om han ikke får nytelse? ^^
Gjest Eurodice Skrevet 22. desember 2011 #146 Skrevet 22. desember 2011 Men 68 har vel samme problemet med at HAN ikke får noen nytelse av det? Hjelper jo ikke om det ikke lukter ræv om han ikke får nytelse? ^^ Damen vugger jo frem og tilbake, så da blir mannens penis stimulert.
Gjest Katten. Skrevet 23. desember 2011 #147 Skrevet 23. desember 2011 Jo, for det er jo det at et menneske har fitte i stedet for kuk som avgjør om vedkommende er en kvinne eller ei, så når en fyr synes fitte er ekkelt, så er det nok noe galt fatt ja. Forhåpentligvis intet annet enn uerfarenhet da, men sånt er da noe voksne mennesker skal overkomme hurtig. Særlig når de er i et forhold med et menneske de elsker. Dette blir for dumt. Om det er kun kjønnsorganene som skiller kjønnene, så lever vi i en fargeløs verden.
toth Skrevet 23. desember 2011 #148 Skrevet 23. desember 2011 Men 68 har vel samme problemet med at HAN ikke får noen nytelse av det? Hjelper jo ikke om det ikke lukter ræv om han ikke får nytelse? ^^ Det må være jævlig kjedelig å ha sex uten å tenne på å manipulere partnerens kropp. Det blir jo som å gå glipp av flere dimensjoner av sex. Inn, ut, inn, ut, inn, ut. Bleh! Sex handler om MER, det handler om begjær, grådighet, nytelse, manipulasjon, lek, dominans, underkastelse, lukt, berøring og mer til! Den deilige følelse du får av å se ei jente i øynene og bare VITE at hun er dritkåt, du ser det over hele ansiktet hennes og bare leker med det. Leker med tanken. Når jeg slikker ei jente så har det flere dimensjoner, du har blikkkontakten mellom oss, du har dominansen jeg får over kroppen hennes. Når jeg kysser henne på innsiden av beina eller beveger meg over fitta og ser hvordan hun kjenner etter, venter på det og blir kåtere og kåtere. Når jeg erter med å bevege meg mot kjønnet hennes for så og styre unna og bevege meg oppover i stedet. Når jeg tar tak rundt de ytre kjønnsleppene, klemmer litt og ser hvordan hun reagerer, hvordan fitta hennes stimulerer seg selv mens jeg bare holder der. Hvordan hun slapper av og konsentrere seg, mens jeg kysser lett over kjønnet hennes, ikke så mye, bare litt. Sånn at hun må kjenne ekstra godt etter. Og når jeg slikker tungt og sakte over litt etter, så ser jeg hvordan hun spenner magemusklene og mister pusten. Hvordan hun spenner ryggen når jeg gjør en annen bevegelse, som å suge lett eller hardt på kjønnsleppene eller klitoris. Forskjellen mellom en klitorisorgasme eller innvendig gpunksorgasme, hvordan fitta hennes av seg selv klemmer HARDT over fingrene jeg har inni henne. Hvordan hun trekker seg unna og spenner hele kroppen når det blir for intenst, og hvordan hun nesten mister pusten hvis jeg følger etter og fortsetter. Eller hvordan hun kan finne på å presse seg hardere mot meg når det kjennes godt, eller til å med slenge meg over på ryggen og sette seg oppå ansiktet mitt for å få orgasmen i boks. Hvordan hun noen ganger slapper av, setter pris på meg og føler seg heldig. Mens hun andre ganger har hatt det så deilig at hun vil vise takknemligheten sin når hun gjør det tilbake. Eller rett og slett skriker ut hvor forbanna god jeg er! Sex er GØY! Sex har flere dimensjoner. Og har du ikke skjønt det da, nei stakkars deg. Og alt jeg har skrevet gjelder vel andre veien og. 8
Pialill Skrevet 23. desember 2011 #150 Skrevet 23. desember 2011 Det må være jævlig kjedelig å ha sex uten å tenne på å manipulere partnerens kropp. Det blir jo som å gå glipp av flere dimensjoner av sex. Inn, ut, inn, ut, inn, ut. Bleh! Sex handler om MER, det handler om begjær, grådighet, nytelse, manipulasjon, lek, dominans, underkastelse, lukt, berøring og mer til! Den deilige følelse du får av å se ei jente i øynene og bare VITE at hun er dritkåt, du ser det over hele ansiktet hennes og bare leker med det. Leker med tanken. Når jeg slikker ei jente så har det flere dimensjoner, du har blikkkontakten mellom oss, du har dominansen jeg får over kroppen hennes. Når jeg kysser henne på innsiden av beina eller beveger meg over fitta og ser hvordan hun kjenner etter, venter på det og blir kåtere og kåtere. Når jeg erter med å bevege meg mot kjønnet hennes for så og styre unna og bevege meg oppover i stedet. Når jeg tar tak rundt de ytre kjønnsleppene, klemmer litt og ser hvordan hun reagerer, hvordan fitta hennes stimulerer seg selv mens jeg bare holder der. Hvordan hun slapper av og konsentrere seg, mens jeg kysser lett over kjønnet hennes, ikke så mye, bare litt. Sånn at hun må kjenne ekstra godt etter. Og når jeg slikker tungt og sakte over litt etter, så ser jeg hvordan hun spenner magemusklene og mister pusten. Hvordan hun spenner ryggen når jeg gjør en annen bevegelse, som å suge lett eller hardt på kjønnsleppene eller klitoris. Forskjellen mellom en klitorisorgasme eller innvendig gpunksorgasme, hvordan fitta hennes av seg selv klemmer HARDT over fingrene jeg har inni henne. Hvordan hun trekker seg unna og spenner hele kroppen når det blir for intenst, og hvordan hun nesten mister pusten hvis jeg følger etter og fortsetter. Eller hvordan hun kan finne på å presse seg hardere mot meg når det kjennes godt, eller til å med slenge meg over på ryggen og sette seg oppå ansiktet mitt for å få orgasmen i boks. Hvordan hun noen ganger slapper av, setter pris på meg og føler seg heldig. Mens hun andre ganger har hatt det så deilig at hun vil vise takknemligheten sin når hun gjør det tilbake. Eller rett og slett skriker ut hvor forbanna god jeg er! Sex er GØY! Sex har flere dimensjoner. Og har du ikke skjønt det da, nei stakkars deg. Og alt jeg har skrevet gjelder vel andre veien og. Ledig på merkedet eller?
toth Skrevet 23. desember 2011 #151 Skrevet 23. desember 2011 Ledig på merkedet eller? Julestengt, men butikken åpner etter nyttår. xD Unntak kan gjøres for søte jenter med lang nisselue. (Ingen blånisser) 1
Gjest Hikken Skrevet 23. desember 2011 #152 Skrevet 23. desember 2011 Julestengt, men butikken åpner etter nyttår. xD Unntak kan gjøres for søte jenter med lang nisselue. (Ingen blånisser) Hva med fjøsnisser?
toth Skrevet 23. desember 2011 #153 Skrevet 23. desember 2011 Hva med fjøsnisser? Kan godt hoppe i halmen med en av dem Men helst på en tirsdag
Gjest Hikken Skrevet 23. desember 2011 #154 Skrevet 23. desember 2011 Kan godt hoppe i halmen med en av dem Men helst på en tirsdag
MrSmith Skrevet 23. desember 2011 #155 Skrevet 23. desember 2011 Hvis en mann ikke vil slikke så skyldes det sannsynligvis en av 3 årsaker:mangler erfaring, mangler potens eller dårlig hygiene. For meg ser det ut som det er potensmangel som er problemet, da mener jeg ikke nødvendigvis mangel på ereksjon, men dyrisk lyst på hele deg og spesielt fitta di som er et normalt kjennetegn på heterofile menn. 1
Gjest "gjest" Skrevet 23. desember 2011 #156 Skrevet 23. desember 2011 Dette blir for dumt. Om det er kun kjønnsorganene som skiller kjønnene, så lever vi i en fargeløs verden. Det blir for dumt at du ikke ser problemet her. Damens kjæreste mener hennes underliv er "ekkelt", og jeg tolker det som umodent. Du kan få tolke det som du vil, uansett så kommer du til å forsvare ham. Han er jo mann. 3
fink Skrevet 23. desember 2011 #157 Skrevet 23. desember 2011 Raindrops : Jeg synes du er den som virker mest moden her inne enn alle de andre kvinnene som har slengt inn kommentarer her. Virker som de andre kvinnene har aldri prøvd doggy og har dermed aldri opplevd at klitoris blir stimulert best i denne posisjonen uten bruk av fingre. Og så er du ikke frekk, spydig og "bossy" slik de andre er. Noen kvinner krever for mye og bryr seg ikke om det går ut over mannen sine følelser. Ikke alle menn er komfortable med å slikke og det får dere andre sex slaveri herske-dronninger akseptere. Det er trist å lese at slikking er så viktig at noen av dere bossy chicks er villige til å kaste en mann dere muligens er forelsket i, i bosset pga han ikke slikker. Er det sex før kjærlighet nå for enkelte ? Kjærligheten vil alltid vinne !!!!!!!!!! Hvis vi skulle valgt en posisjon vi skulle definere som den beste posisjonen, den mest naturlige posisjonen for mennesker, så tror jeg at det er doggy. Med doggy så kan man stimulere klitoris og få en dypere penetrering all in one. Its the best !!! Doggy med litt grabbing av hår og spanking av rumpa er det beste jeg vet om ivertfall Oralsex er en viktig del av manges sexliv, også mitt. Jeg kunne levd uten oralsex, men det hadde vært et avgjørende problem for meg om kjæresten syntes underlivet mitt var ekkelt, da det tross alt er en viktig del av meg. Jeg hadde tidligere en kjæreste som ikke lot til å like å slikke. Det å føle på at han kanskje syntes det var ekkelt, til tross for at jeg var nydusjet og nybarbert, gjorde noe med selvfølelsen min, og jeg syntes det ble vanskelig å utfolde meg seksuelt. Syntes han for eksempel jeg var ekkel å se på når vi gjorde doggy også? Nå har jeg en kjæreste som synes hele meg er til å spise opp, også underlivet mitt. Da vi ble sammen, trodde jeg kanskje han også ville synes det var ekkelt å slikke, så jeg var faktisk ganske tilbakeholden med å la ham gå ned på meg. Heldigvis insisterte han, og har overbevist meg om at han nyter det. Og det er egentlig jo ikke så rart, for jeg nyter jo å suge ham også. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #158 Skrevet 23. desember 2011 Er vel hovedsaklig klitoris som skal slikkes for at damen skal ha det bra - kanskje der du har misforstått. Kansje der du har missforstått? ;p Slikke, suge, blåse, rundt, på, over, under. Slikker du kun klitoris er du ikke særlig god
Pialill Skrevet 23. desember 2011 #159 Skrevet 23. desember 2011 Julestengt, men butikken åpner etter nyttår. xD Unntak kan gjøres for søte jenter med lang nisselue. (Ingen blånisser) Jeg har ikke nisselue, men er veldig søt i det røde juleundertøyet mitt, holder det?
Pialill Skrevet 23. desember 2011 #160 Skrevet 23. desember 2011 Kansje der du har missforstått? ;p Slikke, suge, blåse, rundt, på, over, under. Slikker du kun klitoris er du ikke særlig god Og om ikke du forstår at damer er forskjellig er ikke du særlig god veldig mange her inne som har sagt at klitoris is the way to go... Jeg kjeder meg og det er ikke særlig bra om ikke klitoris får oppmerksomhet nærmest heletiden 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå