tr.heimspia83 Skrevet 24. november 2012 #381 Del Skrevet 24. november 2012 Du som nettopp har gjort dette, kan du ikke fortelle meg når det skjer?! Tror jeg blir gal av å ikke vite Det skjer NÅ Haha! Når poden selv ønsker dessverre Lykke til, så skal jeg prøve å sende gode vibber til gutten din om å komme seg ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. november 2012 #382 Del Skrevet 24. november 2012 Nå er det jaggu ikke lenge til han kommer Det kan skje korti som helst nå! Husk og slapp godt av, kos dere som kjærester. Kanskje pleie deg selv litt? Blir sikkert ikke så mye tid til det første tiden etter han kommer vil jeg tru! Jeg er sååå spent på når det skjer Har du planer om å ha en sladrer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 24. november 2012 Forfatter #383 Del Skrevet 24. november 2012 Vet ikke om det er vits i å ha noen til å sladre.. Tar med meg både ipad og mobil, og hvis jeg skal skrive noe tar det like lang tid å sende sms/innlegg på kg, og hvis jeg ikke får tid eller orker å skrive noe så får jeg jo heller ikke sendt en sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. november 2012 #384 Del Skrevet 24. november 2012 Helt sant Dette er spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 24. november 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) I det sammejeg postet forrige post, gikk jeg på do for å tisse. Det ble veldig annerledes enn jeg har vært vant med det siste halve året. Jeg bruker å klemme ut noen dråper og irritere meg over å måtte gå like trengende fra do som til, men nå kom det i bøtter! Mye i gangen, ikke en tynn stråle, varte ordentlig lenge, og jeg måtte ikke presse. Begynte å nesten mistenke at det var vannet, men det var helt blankt og luktet ingenting. La meg i senga med et papir, men det rant ikke. Endte med at jeg ringte føden, og vi ble enige om at jeg skulle gå med et biind til halv tre for å se om det var blitt vått, og så ringe tilbake. Gjorde som så, men lak ikke noe. Litt skuff, men hadde egentlig ikke helt tro på at vannet var gått heller.. Men oppdaget noe annet! Har hatt vondt i bekkenet i en uke, sånn at det er vondt å snu meg i senga, gå ut av senga og å løfte beina (ta på sokker/bukse stående). Dette var plutselig borte! Jeg kunne løfte beina så høyt jeg bare ville, følte meg som en ballerina (nesten...eller kanskje ikke i heletatt, men jeg kunne løfte føttene i hoftehøyde, iallfall;) )! Ringte tilbake til føden klokka halv tre, og vi fant ut at det nok er babyen som har sunket, hodet som har festet seg eller noe annet som stabiliserer bekkenet og kanskje også letter trykket på blæra så jeg var i stand til å gå på do igjen for en liten stund. Og så var det så uvant følelse at jeg trodde vannet gikk, haha Jordmora sa jeg skulle ringe tilbake om det kom mer, eventuelt blod, men at jeg mest sannsynlig fikk slappe av resten av dagen. Slappe av ja, for det har jeg jo tid og tålmod til! Jeg og kjære dro ut på handlerunde, kom hjem nettopp. Dotur når jeg kom inn døra, og da for resten (iallefall en litt større del) av "toppa", så noe skjer iallfall NÅ skal jeg slappe av, og nyte en av de siste lørdagskveldene med bare meg og kjære Endret 24. november 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. november 2012 #386 Del Skrevet 25. november 2012 Morsomt at det skjer litt da, så går tiden fort? Sikkert deilig å kunne fly ordentlig på do igjen, og å kunne slenge bena hit og dit som du vil! Ønsker deg en riktig god søndag med magen! Enig med Cathrine, kos deg masse og plei kjærligheten de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 26. november 2012 #387 Del Skrevet 26. november 2012 Haha, så morsomt at det skjer noe! Digg å kunne bevege seg som normalt igjen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. november 2012 Forfatter #388 Del Skrevet 26. november 2012 Takk jenter! I går var en slapp dag. Lå i senga for det meste, sliten og ikke i form. Men søndager har jo lov til å være litt sånn! I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde igjen! De blir kortere og kortere, disse turene mine, og jeg får gjort mindre og mindre.. Men ordnet med litt ting som sto igjen på noen gaver, så nå har jeg bare de vanskeligste igjen! Litt stress å tenke på dem, kjenner jeg.. Men blir vel en ordning Og nå har jeg bestilt meg time til fotterapi og voksing av legger i morgen, gleder meg virkelig! Fikk gavekort i bursdagsgave, og begynner å haste litt hvis jeg skal rekke å bruke det før babyen kommer. Lov å håpe at det hjelper til med å sette igang noe også, kanskje? det som hadde vært typisk var jo om han plutselig ville komme i natt nå da, som jeg endelig faktisk ønsker å kunne få morgendagen til å gjøre det jeg har planlagt! Men skal isåfall ikke klage uansett hva som skjer, siden jeg har begynt å skjønne at han trives alt for godt der inne til å komme med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. november 2012 #389 Del Skrevet 26. november 2012 Er nok like greit at shoppingturene dine blir kortere og kortere tenker jeg Voksing ja Får håpe du får komt deg avgårde der da hvertfall. Jeg så jo litt for meg når jeg leste at du hadde bestilt time dertil. At vannet plutselig går mens du blir voksa Det skulle tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. november 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 26. november 2012 Haha, nei der skal det jammen ikke vokses noe! Har fått grodd den siste tiden, og har god samvittighet for det.. Det sies jo at det minsker infeksjonsfaren å ikke være nybarbert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. november 2012 #391 Del Skrevet 26. november 2012 Haha, nei der skal det jammen ikke vokses noe! Har fått grodd den siste tiden, og har god samvittighet for det.. Det sies jo at det minsker infeksjonsfaren å ikke være nybarbert Ja, jeg har lest flere plasser om at det er anbefalt å la det gro der Sikkert veldig greit også. Må jo bli litt vanskelig/stress etterhvert Får håpe vanne ikke går selv med voksing av ben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. november 2012 #392 Del Skrevet 26. november 2012 Lykke til med innspurten Er ikke mye man orker å henge på KG etter fødsel Gleder meg til å høre om resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. november 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Takk, Kakaoen, ja nå skal jeg snart spurte etter deg! Jeg som har termin før deg og greier, men han kommer nok min også Nå er skoene knytt, og jeg må bare ha en lite pause før jeg løper ned trappene. Beina og føttene er veldig klare for fotterapi nå, og ikke minst å bli hårfrie! Aldri voksa leggene før jeg, faktisk, så spent på hvor lenge det varer.. Forhåpentligvis forbi de første babyukene, så jeg kan føle meg ok på beina fram til jul. Lenge siden sist, for å si det sånn Endret 27. november 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. november 2012 Forfatter #394 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Da var føttene blitt myke! Kjøpte meg ordenlige sandaler også, sånne som ikke er superpene, men formet etter føttene.. Sammen men litt snacks som kjeks, juicebokser osv var dette siste sjekk i bagen Etter dotur nå ble papiret lys rosa, nok et museskritt som må oppdateres! Skjer jammen litt og litt, bedre å spre det utover dagene enn å ta alt noen timer før fødselen.. Mer spennende slik Endret 27. november 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 27. november 2012 #395 Del Skrevet 27. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. november 2012 Forfatter #396 Del Skrevet 27. november 2012 Br du benker deg med popcorn, så skal jeg prøve å holde spenningen oppe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. november 2012 #397 Del Skrevet 27. november 2012 Høres ut som voksingen gjekk fint? Var det vondt eller? Leggene virker så deilige etterpå. Å bare det at det tar litt tid før det kommer ut igjen også Oioioi. Det er sååå spennende her inne for tiden altså!! Hver gang jeg ser du har skrevet, så tenker jeg at nå skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 #398 Del Skrevet 27. november 2012 Du er en snik, Frøken Strøken Så du har egentlig født, men bare serverer oss en bitteliten smakebit hver dag? Kul julekalender, da Neida!! Spennende nå, altså! Har vi tippa på dato her inne ell? Jeg husker ikke, jeg.. *må kikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. november 2012 Forfatter #399 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Nei, ikke noe tipping her enda, men kom igjen! Jeg kan lage ei liste Bestemor/oldemora: 28.november (fullmåne) CathrineMic: 1. (el 3.) desember Pappaen: 2.desember Kakaoen: 3.desember Nuttapia: 5.desember Endret 28. november 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. november 2012 #400 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg vil tippe 1 eller 3 november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå