Gå til innhold

Dårlige Facebook-venner kan gi deg høyere rente


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, da kan du jo ikke få lån heller da :fnise:

Og OM det skulle bli sånn, så er det da bare å slette de vennene man har som er surrehuer, og beholde de som har høy utdannelse og nesten ikke bruker facebook.. :fnise: Her er det mange måter å manipulere systemet altså!

Jeg er meg, og jeg tar mine egne beslutninger uavhengig av om bestevenninna mi ikke betaler regningene sine.

det kommer sikkert til å dukke opp en "dating-side". der man kan finne mennesker som har et bra liv, og legge de inn på facebook i en periode. mot en femmer eller noe sånt. så får man lån.

nei, tror nok facebook må begynne med personnummer og sånt før noe sånt kan skje.

Uansett er det jo bare å sette seg ned en kveld og redigere på profilen sin noen dager før man tenker å ta opp lån... så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et annet virkemiddel Lenddo reserverer seg er rettigheten til å annonsere for vennene dine at du ikke klarer å betale lånet ditt. Hvordan de planlegger å gjøre dette i praksis opplyses det ingenting om, men vi liker uansett ikke tanken.

Dette er vel taushetsbelagt informasjon - så her tipper jeg at mange instanser kommer på bane.

Teorien er simpel – har du mange venner med dårlig økonomi er sjansen høyere for at du selv også har dårlig økonomi.

Vel, jeg kan vise de lønnslipper, selvangivelse og kontoutskrifter som beviser det motsatte

Jeg kjenner ikke til disse sidene som artiklene er hentet fra heller, så jeg vet ikke om det er noe hold i disse sakene, eller om det er noe tullball som noen har funnet på. Har jo ikke sett noe om det noe annet sted enn i disse to artiklene - så tviler på at det er seriøs informasjon.

Og forresten - jeg har lukket profil, så bare mine venner kan se hva jeg driver med på facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...