Gå til innhold

Hva er dine nyttårsforsetter?


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Skal bli gravid!!!!

-Bli flinkere til å ta imot kritikk....(er gårlig på det)

-Være blidere hjemme (men det spørs hvis jeg blir gravid)

-Leve sunnere

OSV

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slutte slanke meg

Slutte å straffe meg selv

Jobbe med meg selv for å bli glad i den kroppen jeg har, med de 20 kiloene ekstra jeg har

Være flink til å trene, være i aktivitet og gjøre ting jeg blir GLAD av

Spise mat som er sunn, men unne meg ALT jeg har lyst på, bare ikke ALLTID

Spare å kjøpe elliptical hjemmetreningsapparat og trene hjemme når barna har lagt seg

Ta vare på og vise omsorg for mine nærmeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg skal forbedre rutinene mine om morgenen- for å spare tid

- legge fram klær til neste dag hver kveld

- bli sunnere (les; trene mer og spise sunnere :roll: )

- bli flinkere til å kjøpe kvalitetsklær framfor H&M

- kutte ned på inntaket av brus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Leste gjennom gamle innlegg her...

Jeg må pinlig innrømme at jeg knapt har klart å holde et eneste forsett så langt i år :oops:

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine
Jeg har en del mål for neste år. Det er ikke noe som innføres stregnt fra 1. januar, men mål for året 2004.

Det er:

Jevnlige brev til Stella (helst minst 6 i løpet av året) Stella er vår "datter" i Uganda, fjernadoptert.

Reglemessige mailer til venner og familie

Et og annet kort/brev til de venner/familie (mest familie det da) som ikke kan få mail. Ikke bare kort til mormor hver gang hun ligger på sykehuset (som jo forsåvidt gir henne en del kort i løpet av året, da hun er der en del ganger....)

Bli ajour med bildeinnlimingen i album

Bli ajour med klesvasken (etter denne innsatsen før juleferie nærmer vi oss faktisk, men vi trenger et stort klesskaå å putte klærne i før vi kan bli reelt ajour, for øyeblikket har vi ikke plass til å ha mer enn ca 1/3 av klærne våre rene :(

Holde leiligheta såpass ryddig at den er "koselig", men uten at det blir "sterilt" (liten fare for det....)

I tillegg skal vi bli flinkere til å gå tur, min samboer og jeg. En gang i uka i det minste. Vi er blitt late...

Vi får se hva jeg får til....

Ja meg se...

Vi har ikke sendt brev til Stella i år enda... det er på tide... Jeg har vært LITT flinkere med mailer, men ikke så mye som målet var, men 2004 er ikke over enda heller.

Bildene har jeg MYE igjen på, men jobber nå litt med det

Når det gjelder klesvasken så har vi kontrollen faktsik. Jeg begynte å sette på ei maskin hver morgen før jeg gikk på jobb etter nyttår, fordi min samboer uansett er hjemme og henger opp klærne når den er ferdig. Nå har jeg altså kommet til det punkt at jeg ikke setter på ei HVER dag, fordi der ikke er så mye å ta av at det ugjør en hel maskin av noe, 7 dager i uka. Det vi IKKE har kontroll på... det er det med å legge det sammen og putte det i skap, ikke bare la det samle seg i dunger....

Ryddingen jobber vi med... så der trur jeg vi skal klare det!

Turer er vi ikke noe flink på nei. Kanskje det bedrer seg når det blir lysere og varmere ute?

Konklusjon: Ikke i mål enda, men dette er mål for året, ikke løfter for 1. januar, så jeg har litt tid på meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...