Gå til innhold

Vil innføre homoasyl i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg mener at de som har beskyttelsesbehov skal få det. Det er en forskjell på å levere en søknad og faktisk ha et behov.

(Jmfr min kritikk av Maria Amelie-sirkuset et annet sted på forumet-.Jenta som fikk en høflig velkomst av myndighetnene og et hotellrom, dro med kjæresten på badeland og viste sitt nye pass og satt på café og blogget i en by der hun, før avreisen, påstod hun var livende redd for å bli skutt rett ned... :filer: )

Så vidt jeg husker så var det veldig fort slutt på støttet til Madina Salamova da folk fikk vite sannheten. Hun er en eksempel på misbruk av asylordningen for det å skylde penger til noen gir ikke noe grunn for asyl i et annet land. Jeg selv har aldri vært berørt av historien hennes på en annen måte enn å bli sint på hennes ulovlig utdanning, ulovlig opphold, ulovlig jobb og urimelige krav.

Ellers er jeg for mer restriktiv asylpolitikk enn dagens.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest outlandish

Så vidt jeg husker så var det veldig fort slutt på støttet til Madina Salamova da folk fikk vite sannheten. Hun er en eksempel på misbruk av asylordningen for det å skylde penger til noen gir ikke noe grunn for asyl i et annet land. Jeg selv har aldri vært berørt av historien hennes på en annen måte enn å bli sint på hennes ulovlig utdanning, ulovlig opphold, ulovlig jobb og urimelige krav.

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bestemmelsene ligger der jo allerede . "personlig forfulgt på grunnlag av kjønn, religion, politisk overbevisning eller legning "

Som pedofil, kanskje asyl er løsningen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pedofil, kanskje asyl er løsningen da.

Igjen er det opp til det landet det søkes til om de ønsker å ta imot asylanten .

Jeg tror ikke det er mange (om noen ) land som ville godkjenne denne søknaden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen er det opp til det landet det søkes til om de ønsker å ta imot asylanten .

Jeg tror ikke det er mange (om noen ) land som ville godkjenne denne søknaden .

Kanskje ikke. Men kirkeasyl kunne bidratt til at politikerne så at det er en gruppe i Norge som blir forfulgt, slik at de må gjøre noen lovendringer og tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3252111.ece

Her er et eksempel på en innvilget asylsøknad som skapte debatt.

Ifølge folkeretten har ikke Sør Afrika noe de skal ha sagt , de kan selvfølgelig uttale seg, men kan ikke diktere Canada .

Ingen regimer noen flykter fra er vel enig i at den flyktede er forfulgt eller blir utsatt for trakkasering ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke. Men kirkeasyl kunne bidratt til at politikerne så at det er en gruppe i Norge som blir forfulgt, slik at de må gjøre noen lovendringer og tiltak.

Her blander du vel korta, det er ikke ulovlig å være pedofil, men det er ulovlig å utføre pedofile handlinger .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blander du vel korta, det er ikke ulovlig å være pedofil, men det er ulovlig å utføre pedofile handlinger .

Jeg vet jo det, jeg er jo pedofil selv. Var derfor jeg skrev. For det er ikke mulig å være åpen pedofil i landet uten å frykte for sin egen sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Kanskje ikke. Men kirkeasyl kunne bidratt til at politikerne så at det er en gruppe i Norge som blir forfulgt, slik at de må gjøre noen lovendringer og tiltak.

Pedofile mennesker må nesten greie å akseptere at folk aldri kommer til å anse dem som trygge rundt barn.

Forfulgt er noe ganske annet.

En pedofil i Norge lever ikke under trussel om å miste sitt liv.Det er kriminelt å banke opp vedkommende, og de har et rettevern.

Dessuten vet vel du at om et par strakser er innleggene dine fjernet igjen, som de alltid blir , fordi du er vel i grunn utestengt. (?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Jeg vet jo det, jeg er jo pedofil selv. Var derfor jeg skrev. For det er ikke mulig å være åpen pedofil i landet uten å frykte for sin egen sikkerhet.

Men det er ingen om har tenkt å utvise deg fra riket,eller begrense dine rettigheter som norst statsborger, så da hører vel dette strengt tatt ikke hjemme her?

Pedofile er ingen undertrykt minoritet i Norge hvis rettigheter man skal kjempe for, så dere kan leve ut deres legning i frihet. Please get with the program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ayspecti and

Å skulle ta i mot alle homofile fra muslimske land vil kunne bety at disse landene blir "tømt" for homofile. Hvem skal arbeide for å synliggjøre homofili og for å få landet i endring rundt disse holdningene om ingen er der for å tale saken? Da vil disse holdningene forbli i landene, og endring vil ikke skje forutenom fra påvirkning fra land utenfor.

For ikke veldig mange tiår siden var det forbud å være homofil i Noge også (på en mildere måte enn i de muslimske landene). Men sterke og tøffe frontfigurer gikk foran og startet en endring. Skal man bare gi opp dette i disse landene og heller løse det ved å flytte alle som er åpne fra et land til et annet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Å skulle ta i mot alle homofile fra muslimske land vil kunne bety at disse landene blir "tømt" for homofile. Hvem skal arbeide for å synliggjøre homofili og for å få landet i endring rundt disse holdningene om ingen er der for å tale saken? Da vil disse holdningene forbli i landene, og endring vil ikke skje forutenom fra påvirkning fra land utenfor.

For ikke veldig mange tiår siden var det forbud å være homofil i Noge også (på en mildere måte enn i de muslimske landene). Men sterke og tøffe frontfigurer gikk foran og startet en endring. Skal man bare gi opp dette i disse landene og heller løse det ved å flytte alle som er åpne fra et land til et annet?

Det er vel heller snakk om å ta imot de som er under direkte trussel og forfølgelse, og ikke å flytte samtlige med en homofil legning til Skandinavia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min fagforening så er er det slik at vi i fagforening også får abonnement på Teknisk Ukeblad (enten vi vil eller ikke) Det har vært en stor utgiftspost, og bladet har til tider slitt økonomiskt. Det gjør at jeg blir sint når bladet skulle foreta en politisk ansettelse:

http://www.na24.no/ipad/?articleId=3069223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I min fagforening så er er det slik at vi i fagforening også får abonnement på Teknisk Ukeblad (enten vi vil eller ikke) Det har vært en stor utgiftspost, og bladet har til tider slitt økonomiskt. Det gjør at jeg blir sint når bladet skulle foreta en politisk ansettelse:

http://www.na24.no/ipad/?articleId=3069223

Jaha ja, jeg er ikke selv Nito eller Nif medlem , men jeg har mange venner som er .

Dette tror jeg ikke det er mye støtte for nedover i organisasjonene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

I min fagforening så er er det slik at vi i fagforening også får abonnement på Teknisk Ukeblad (enten vi vil eller ikke) Det har vært en stor utgiftspost, og bladet har til tider slitt økonomiskt. Det gjør at jeg blir sint når bladet skulle foreta en politisk ansettelse:

http://www.na24.no/ipad/?articleId=3069223

Hun har LEST teknisk ukeblad ...

:skratte:

O M G

Fuck My Life-.

Jeg vil ha jobb i VG som journalist, siden jeg har jo lest deres avis.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller snakk om å ta imot de som er under direkte trussel og forfølgelse, og ikke å flytte samtlige med en homofil legning til Skandinavia...

Noe som igjen vil bety alle åpne homofile i de landene det er forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...