Havbris Skrevet 19. januar 2012 #61 Skrevet 19. januar 2012 Jo takk. Det er en spesiell opplevelse å fise glidemiddel. ... Men dæven så behagelig det var å tørke seg bakentil, når alt av glidemiddel hadde trukket inn! Nå ble latterdøra stående på vid gap her og jeg fikk teen i vrangstrupen. Så nesten for meg Katten på do 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #62 Skrevet 19. januar 2012 Fikk gjøre det en del før. Men så fikk han.. litt sånn.. eh han ble litt mind-fucked eller noe. Fikk homsevibber osv og syns det hele bare ble dumt, kvalmt, teit, turnoff osv. Dessverre... Så har ikke fått røre det jævla hullet siden. Men han derimot ELSKER min rævhøl da... litt for mye å -.-
Gjest Survival Skrevet 19. januar 2012 #63 Skrevet 19. januar 2012 Hva hvis dere holder på og han spør om du vil bruke den på han?selv om han sier å være blodhetero.Er det greit eller turnoff? Ingen problem. Kan godt forstå hvorfor heterofile menn ønsker det. Det fins jo tross alt et g-punkt der en plass, og er man heldig og finner fram til det, kan man jo forsterke orgasmen hos mannen veldig mye. Ser ingenting negativt med det.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 20. januar 2012 #64 Skrevet 20. januar 2012 Da er ikke jeg jomfru der lengre. Moro, hva het han? 3
Stinelin Skrevet 20. januar 2012 #65 Skrevet 20. januar 2012 Hadde blitt lykkelig om jeg fikk lov! Hittil har det blitt med en finger, som han syntes var litt på kanten. Tror det er kombinasjonen redd for at det skal gjøre vondt/ bli ekkelt, og en godt skjult innebygget homoangst. Har forsåvidt forståelse for det, for jeg takler at han tar meg der bak, men ikke en dildo. Stoler mer på mannen enn Mr.Dildo.
Gjest Katten. Skrevet 20. januar 2012 #66 Skrevet 20. januar 2012 Moro, hva het han? Mr. Buttplug. Det var litt 'meh'. Var uten vibrering eller bøy for å treffe prostata, da. Så regner med jeg må teste det òg før jeg evt avskriver dette. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #68 Skrevet 22. januar 2012 Får skaffe dere en strapon med mulighet for cum, så kan du kjenne følelsen av å få sæd inne i deg
Gjest Hannee Skrevet 22. januar 2012 #69 Skrevet 22. januar 2012 Får skaffe dere en strapon med mulighet for cum, så kan du kjenne følelsen av å få sæd inne i deg Hva slags type er det?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #70 Skrevet 22. januar 2012 Hva slags type er det? Her er en Her er enda flere Du fyller de med glidemiddel, vann eller til og med yoghurt naturell (aldri prøvd, bare hørt om), klemmer på ballene eller den dysen, og away you go! straponcum. c o m for slikt "in action".
Gjest Hannee Skrevet 22. januar 2012 #71 Skrevet 22. januar 2012 Her er en Her er enda flere Du fyller de med glidemiddel, vann eller til og med yoghurt naturell (aldri prøvd, bare hørt om), klemmer på ballene eller den dysen, og away you go! straponcum. c o m for slikt "in action". Takk og interessant.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #72 Skrevet 22. januar 2012 Hadde blitt lykkelig om jeg fikk lov! Hittil har det blitt med en finger, som han syntes var litt på kanten. Tror det er kombinasjonen redd for at det skal gjøre vondt/ bli ekkelt, og en godt skjult innebygget homoangst. Har forsåvidt forståelse for det, for jeg takler at han tar meg der bak, men ikke en dildo. Stoler mer på mannen enn Mr.Dildo. Får skaffe dere en strapon med mulighet for cum, så kan du kjenne følelsen av å få sæd inne i deg Med sistnevnte hjelpemiddel er nok ikke homoangsten så godt skjult lengre.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #73 Skrevet 22. januar 2012 så lenge man er trygg på egen seksualitet, ser jeg ingen grunn til å unngå å eksperimentere med slikt. Stor forskjell på en dildo i rumpa og en annen manns svette penis.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #74 Skrevet 22. januar 2012 så lenge man er trygg på egen seksualitet, ser jeg ingen grunn til å unngå å eksperimentere med slikt. Stor forskjell på en dildo i rumpa og en annen manns svette penis. Så hvorfor gjør man det man kan for å minimere forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #75 Skrevet 22. januar 2012 fikk ikke forespørsel enda, men jeg synes det ville være litt ekkelt... men det bare pga at jeg vet at når vi har sex, så gjør jeg meg klar for analsex med vask godt bak der, slik at han ikke får en fæl opplevelse.. men så er jeg redd for at evt han ikke legger til rette for det , slik at jeg får meg en kvalm opplevelse...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #76 Skrevet 22. januar 2012 Jeg begynne å forstå hvorfor menn driver å barberer rævsjegget sitt. 1
Patronus Skrevet 22. januar 2012 #77 Skrevet 22. januar 2012 Her i gården er det omvendt - vil veldig gjerne prøve det på han, men han blod nekter, selv om han er litt nysgjerrig selv 1
Zakuro Skrevet 23. januar 2012 #78 Skrevet 23. januar 2012 Hva hvis dere holder på og han spør om du vil bruke den på han?selv om han sier å være blodhetero.Er det greit eller turnoff? Skal i alle fall være åpen og prøve det aller, aller meste, også dette:)
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. januar 2012 #79 Skrevet 23. januar 2012 Her er en Her er enda flere Du fyller de med glidemiddel, vann eller til og med yoghurt naturell (aldri prøvd, bare hørt om), klemmer på ballene eller den dysen, og away you go! straponcum. c o m for slikt "in action". Akkurat når du tror du har sett lyset, så kommer det noen å viser deg at du fremdeles sitter langt inne i Platons hule
Zangetzu1992 Skrevet 7. mars 2012 #80 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er gutt og har lufta dette for jenta mi, og vi har blitt enige om å prøve :D skjer veldig ofte at hun stikker en finger eller to oppi der! Orgasmen blir himmelsk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå