Gå til innhold

Jenter:dildo i rumpa til typen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skvetter dessverre bare dyna kommer borti hårene der baki...

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Det er vel i utganspunktet ikke forskjell på analen til menn og damer. Så hvis det finnes damer som synes det er deilig å bli tatt analt så er det vel ikke rart at noen menn og ønsker det.

Sier du det? ;)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Du er og blir en seksuell pingle! ;)

• Liker 5
Skrevet

Det er vel i utganspunktet ikke forskjell på analen til menn og damer. Så hvis det finnes damer som synes det er deilig å bli tatt analt så er det vel ikke rart at noen menn og ønsker det. Jeg har fått flere ganger og det er deilig. Kunne absolutt ikke hatt en hard og hårete mannekropp som stod bak meg og knulla meg i rompa... Det er bare turnoff.

PGA at penisskaftet går langt inn i analen og at prostataen ligger der tror jeg faktisk det kan være deiligere for menn enn kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Så komisk :) Wimp!

Skrevet

Typen min er blodhetero. Jeg er ikke i tvil om det, men han liker likevel å bruke buttplug av og til.

Synes ikke det at menn liker å bruke buttplug har NOE med om de er homofil eller ikke. Legning handler om hvem man er seksuelt tiltrukket av, ikke hvordan sex man liker å ha. Analsex blir kun sett på som en "homoting" fordi homofile ikke har så mange andre muligheter når de har sex.

Menns G-punkt er i rumpa og jeg kan godt skjønne at de gjerne har lyst til å oppleve denne følelsen. Jeg vil at typen og jeg skal være fullstendig åpne med hverandre om hva vi liker slik at vi begge kan få det så godt som mulig.

• Liker 1
Skrevet

Turnoff for min del. I det hullet der går ting en vei.

Samme med dama, igrunnen. Har aldri forstått fascinasjonen med å trøkke opp ting motstrøms? Fattigmanns colon cleansing? :fnise:

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Samme med dama, igrunnen. Har aldri forstått fascinasjonen med å trøkke opp ting motstrøms? Fattigmanns colon cleansing? :fnise:

Eller bare en glede over å utforske flere måter å gi partneren nytelse på :)

• Liker 1
Skrevet

Nja, nå er det vel ikke nødvendigvis snakk om å "trøkke ting opp" - og fascinasjonen om noe ulovlig og dominerende påført/utført er vel like vanlig begrunnelse som at nervene baki der henger sammen med nervene ellers i området, så dermed kan endel få en positiv opplevelse i varierende grad. For noen bra, for andre ekstremt intenst.

Nå er det visstnok mest vanlig å holde lekingen på utsiden og ikke nødvendigvis penetrere, men.

Det blir på samme nivå som de som ikke takler å gi/få oralsex - umulig å nyte det om man har mentale sperrer for saken.

Men for å snu på saken; dersom man var garantert at det var en fantastisk fysisk opplevelse, ville de skeptiske mannfolka her fortsatt takket nei?

• Liker 1
Skrevet

For min del handler det ikke så mye om mentale sperrer mot "unaturlige ting", men heller uhygieniske. Takler ikke helt tenken på å leke med ett område på kroppen som har en million ganger mer bakterier enn nær sagt hvor som helst ellers. Hører det som driver med det renser opp med klyster mm, men hvorfor ikke bare bruke hullet som er fix ferdig klar til bruk, tilogmed med integrert smøring (da tenker jeg på naturligvis på damekroppen)?

Kanskje jeg rett og slett har litt bedagelige sperrer også.. :Hehe:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Vil han ha ting i rumpa så skal han da få det, så lenge det ikke er sære greier som en sandal eller en tå :jepp:

Skrevet

Har alltid holdt det åpent at hvis han noen gang vil ha analsex så skal jeg mer enn gjerne hjelpe han :) Men det vil han ikke prøve. Har aldri tilfredsstilt en mann analt, så det hadde bare vært spennende fra min side :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har aldri blitt spurt, men definitivt turn-on!

• Liker 1
Skrevet

Beklager, men da er han nok blodhomo eller evt. blodbi! :ironi:

Gammal myte. :lete:

Vi lever trossalt i 2012 nå. :filer:

• Liker 2
Skrevet

For min del handler det ikke så mye om mentale sperrer mot "unaturlige ting", men heller uhygieniske. Takler ikke helt tenken på å leke med ett område på kroppen som har en million ganger mer bakterier enn nær sagt hvor som helst ellers. Hører det som driver med det renser opp med klyster mm, men hvorfor ikke bare bruke hullet som er fix ferdig klar til bruk, tilogmed med integrert smøring (da tenker jeg på naturligvis på damekroppen)?

Kanskje jeg rett og slett har litt bedagelige sperrer også.. :Hehe:

uhygeniske?

lurer på hvordan du har sex, dersom du totalt utelater bruk av munn og hender... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Min mann kjøpte meg en buttplugg uten at jeg viste om det. Jeg ga han beskjed om at hvis han ville jeg skulle bruke den så fikk han teste den først :lur:

Han syntes det var en ok opplevelse. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...